BİR ADIM ÖTE AŞK 20. BÖLÜM

6.1K 373 756
                                    


İYİ AKŞAMLAR ARKADAŞLAR, ÇOK BEKLETMEDEN BÖLÜME GEÇİYORUM. KEYİFLE OKUMANIZI  DİLİYORUM 💞💕

BU GÜZEL BÖLÜMÜ YORUMLARIYLA  BENİ GÜLÜMSETEN KIYMETLİ OKURUM @gulayburgu'ya İTHAF EDİYORUM.

Bölümde adı geçen karakterler:

Levent: Seyhan'ın güvenlik şirketi olan arkadaşı

Mete: Seyhan'ın Baş Komiser arkadaşı.

Ulaş: Ceren'in kuzeni

Nedim Saltıklı: Mahir'in eski düşmanı

Avukat Cevat: Nedim Saltıklı'nın avukatı.

Madam Verena: Nedim Saltıklı'nın yardımcısı

Selim: İki tane Selim karakteri var birincisi: Ceren'in arkadaşı Selim İkincisi: Nedim Saltıklı'nın şoförü.

Ender Nehiroğlu: Ceren'in büyük abisi

Pelin Nehiroğlu: Ceren'in yengesi (Ender abisinin eşi)

 BİR ADIM ÖTE AŞK CEREN💞SEYHAN 20. BÖLÜM

Derya'nın kaşları çatık şekilde kendilerine doğru geldiğini gören Ceren, içinden 'Eyvah fırtına kopacak, hem de benim yüzümden' dedi. Kendi kendine çok kızıyordu. İyi olduğunu hissettiği ilk anda adamı sarmayı bıraksaydı, böyle bir yanlış anlaşılmaya maruz kalmayacaklardı.

Derya yaklaştıkça paniklemeye başladı. 'Umarım benim yüzümden sorun yaşamazlar' diye iç geçirirken bakışlarını Seyhan'a çevirdi. Kendisinin tam aksine gayet sakin bir şekilde nişanlısının yanlarına gelmesini beklediğini gördü.

Melike Hanım ve Nermin Hanım da Derya'yla birlikte yanlarına gelmişti. En az Ceren kadar panikleyen Ceyda, durumu kurtarmak adına hemen Derya'nın önüne atılarak açıklamada bulundu.

"Ceren çok rahatsızlandı, yürüyebilecek durumda değildi. Seyhan abi de sağ olsun ona yardım ediyordu."

Derya ne Ceyda'yı ne de yaptığı açıklamayı dikkate aldı. Direkt Seyhan'ın yanına gelerek önünde durdu.

"Hayatım seni burada görmeyi beklemiyordum."

Soğuk bir kibarlıkla söylediği sözlerin manası çok belliydi. Seyhan ise şu anda açıklama yapmak istemediğini belli edercesine aynı soğuk ifadeyle konuştu.

"Buralarda işim vardı."

Derya bozulmuş, suratı daha da düşmüştü. Yine de soğuk duruşunu bozmadı ve susarak bu durumu mecburen kabullendi. Şimdilik

Nermin Hanım, Derya'nın daha da bozulacağını bile bile Ceren'in yanına giderek genç kızla ilgilenmeye başladı. "Ceren kızım neyin var? Çok solgun görünüyorsun." derken elini genç kızın alnında ve yüzünde gezdiriyordu.

"Ateşin de var gibi."

Ceren iyi olduğunu söyleyeceği sırada Melike Hanım araya girdi.

"Nerminciğim Ceren'i bir yere oturtalım."

Nermin Hanım kafasını sallayarak ablasına hak verdi ve onlara en yakın kafeyi işaret etti. "Şu kafeye geçelim."

Kafeye doğru hareketlenen Ceren'i kolundan tutarak durduran Nermin Hanım, "Dur kızım, iyi değilsin, yürüme sen. Seyhan kafeye kadar taşısın seni."

Taşımak mı?

Bu yangına körükle gitmek demekti ve Derya'yı daha çok sinirlendirecekti. Hemen itiraz etti.

BİR ADIM ÖTE AŞK CEREN&SEYHAN (ADANA'DA AŞK BİR BAŞKADIR SERİ 1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin