Po půl hodině jsme dojeli před nahrávací studio. Myslím si, že tohle bude dost zajímavý den, cítím to v kostech. Možná nebude nuda. Vylezl jsem z auta, viděl jsem ten nával novinářů. Všichni se těší na tu novou písničku , tak chtějí zjistit nějaké informace. Se jim ani nedivím, myslím že tahle písnička bude legendární. Je to o lásce, která se rozpadla. Asi nějak tak to bylo se mnou a se Sel. No nebudu už přemýšlet o Jeleně. I když to bylo nádherné období.
Otevřel jsem dveře a vešel. Byla tam docela tma, jen bylo osvícený místo, kde jsou mikrofony. Tuhle atmosféru úplně miluju. Vypadá to tajemně a tak nádherně. Nahrávací studio je moje nejoblíbenější místo. Vždy, když si chci pročistit hlavu jdu někam do nahrávacího studia. Pro mě není problém si ho rezervovat a hned tam jít.
"Čau" Řekl jsem na pozdrav Seleně a Scootovi. Pozdrav mi oplatili. Sedl jsem si na pohovku co tu byla a čekal co se bude dít. Nic se nedělo jen bylo ticho. Koukla jsem se kolem sebe a uviděl na židli moji písničku. Aspoň se dozvím, jestli jsem to vážně dopsal. Vstal jsem a přešel k židli. Jen co jsem nakoukl na poslední stránku jsem zjistil že je dopsaná. Ještě že, nebudu to muset dopisovat. Koukl jsem se na ty dva. Jen koukali do mobilů, asi se na někoho ještě čeká. Až teď jsem si pořádně prohlídl Selenu. Měla na sobě obyčejné triko v zelené barvě a černé kraťasy.
Slyšel jsem otevírání dveří, tak jsem se otočil. Stála tam nějaká malá brunetka. Vypadal už od pohledu jako stydlivá holka. Koukala se do země. Vypadal hezky. Měla na sobě modré volné šaty. Jak jsem si všiml měla na očích brýle. Neviděl jsem jí, ale do tváře. Dlouhé tenké nohy a štíhlí pas. Z přemýšlení o ní mě vyrušil Scoot.
"Ahoj Ashley, pojď sem" Zařval na ni Scoot mile, když viděl jak tam jen stojí. Už vím jak se jmenuje. Ona se rozešla a šla k němu. Ani jednou se nekoukla někam jinam než na zem. Když jsem se koukal na styl chůze měla ho podobný Scootovy. Že by nějaká rodina o které bych nevěděl? "Lidi tohle je moje neteř Ahley" Trefil jsem se. "Ashley tohle je Selena a Justin" Představil nás. Konečně se na nás podívala. První na Sel a potom na mě. V očích měla jiskřičky. Že by Belieberka? Stydlivě nám zamávala.
"Ahoj Ahley" Ujala se prvního slova Sel. Jako vždy, ona je taková upovídaná a to se mi vždy líbilo. I na Faith se mi to líbilo. Zase na ni myslím, musím ji vymazat z mozku. Už to není ta moje malá sestra, ke které jsem možná někdy něco cítil. Sel k ní natáhla ruku a Ash udělala to stejně. Potřásli si s ní. Teď jsem na řadě já.
" Ahoj já jsem Justin" Řekl jsem, když jsem k ní došel. Udělal jsem to stejné co Sel. Jak originální. Řekl jsem si sám pro sebe.
"Jo já vím" Řekla a nesměle se na mě usmála. Já říkal že je Belieberka. Teď jak se na mě koukla, jsem zjistil že je i celkem roztomilá. Měla ďolíčky, když se smála a měla nádherné zářivé modré oči. Typoval bych jí tak osmnáct možná o rok víc.
"Tak jdeme nahrávat?" Zeptal se Scoot. Kývl jsem a šel si sednout k mikrofonu. Před sebe jsem si dal text, protože to neumím. Sice jsem to napsal, ale nenaučil jsem se to při tom. Sel si sedla vedle mě, ale nebrala si text. Ash si sedla se Scootem na gauč a čekaly kdy začneme.
(Ano vím že Justin a Selena nemají společnou písničku, tak jsem vybrala tuhle: Love Yourself)
Justin: For all the times that you rain on my parade
And all the clubs you get in using my name
You think you broke my heart
Oh girl for goodness sake
ČTEŠ
Soulmates II.
FanfictionPokračování příběhu Soulmates I. Ona je nejlepší jezdkyně na okruhu v rychlých autech. Miluje to, ale chybí jí starý život a lidi v něm. On je nejmilovanější kluk na světě. Slavný Bieber. Miluje svůj život a taky ho nenávidí.