37.

1K 41 1
                                    

S otevřenou pusou jsem se dívala na zvonící telefon. Nikdy jsem si nemyslela, že mi ještě někdy zavolá a uslyším její hlas. Řekla, že mě nechce ve svém životě, když budu pokračovat v tom, co miluji. Pokračovala jsem a ztratila jsem ji. Teda alespoň jsem si to do teď myslela. 

S roztřesenýma rukama jsem přejela po displeji a přijala hovor. Dala jsem si telefon k uchu a čekala až promluví, ale nějak se k tomu neměla, takže jsem se musela ujat slova já.

"Mami?" Čekala jsem, že mi někdo odpoví, ale nic se nedělo. Slyšela jsem její dech, takže vím, že tam je. Dýchá strašně nahlas, takže se bojí a je nervozní. Už jsem to chtěla položit, když jsem slyšela její hlas, který promluvil.

"Faith? Potřebuji pomoc" Počkat, co? Ona si zavolá jen protože potřebuje pomoc? Děla si ze mě srandu, doufám. Myslela jsem, že mě bude chtít zase vidět, že jsem jí chyběla a že bude chtít vědět, jak žiju. 

"Co potřebuješ?" Zeptala jsem s jí hnusně. Nebudu jí pomáhat, i když je to moje matka. 

Ona mi taky nepomohla, když jsem potřebovala. Nevolala jsem jí, protože jsem ji nijak v životě nepotřebovala. Jsem samostatná a postarám se o sebe sama. Měla bych jí být vděčná, že mě vychovala a to taky jsem, ale ona odjela a nechala mě tu.

"Přítel mě vyhodil a já nemám kde být" Řekla a ani nebrečela, což je divné. Přece by brečela, kdyby ji vyhodil z bytu přítel, ne? Nevyhodil by ji jen tak. Postarala se předtím o sebe udělá to i teď. 

Nic jsem neříkala a poslouchala co se děje na druhém telefonu. Slyšela jsem tam hlasité kroky a matčin dech. Slyšela jsem jak někdo volá: Lásko, kde jsi tak dlouho? Dělá si ze mě prdel? Ona mi tu vylívá srdíčko, že nemá kde být a s někým se tahá. Ona se asi hodně změnila, ze ty tři roky. Vždycky byla slušná a teď není.

Nic jsem neřekla a vypnula jí to. Tohle nemůže být moje matka. Tenhle člověk mě nevychovával a nedával mi lásku, byl to někdo jiný. Změnila se a já radši ani nechci vědět jakou má práci nebo kde bere peníze.

Nějak jsem nevnímala, že tam Mia stojí s nechápavým výrazem a odešla do pokoje. Matka mi musela zničit tento nádherný večer. Vždycky si dokáže vybrat úžasnou chvíli.

Doufám, že mi nikdy nebude volat. Nechci jí nikdy vidět, protože bych jí musela vykřičet do obličeje, jaká je lhářka a že už ji neberu jako matku. Možná jsem moc přecitlivělá, ale já za to nemůžu. Může za to to malý.

I v šatech jsem si lehla do postele a zavřela oči. Tohle měl být nádherný večer s Justinem a já dojedu domů a má matka ho musí zkazit. Nebudu se tím už zaobírat, protože bych tu musela něco rozbít. 

Slyšela jsem jak někdo zaťukal na dveře a mě bylo jasné, že to je Mia. Nikdo jiný tu není. Křikla jsem, ať jde dál a ona vešla. Na tváři měla ustaraný výraz. Sedla si naproti mě na postel a čekala až začnu vyprávět co se stalo. Nikdy mě nenutí, abych jí něco řekla. 

"Volala mi mamka. Chtěla, abych jí pomohla, že nemá kde bydlet a že nemá peníze. Potom jsem slyšela jak na ni někdo volá. Oslovoval ji zlato a byl to chlapský hlas. Možná se dozvěděla, že mám peníze a že se zase bavím s Justinem, tak ze mě chtěla vytáhnout peníze" Řekla jsem a otočila hlavu na stranu, aby neviděla, že začínám brečet.

Vím jaký má Mia odpor od mé mamky. Pomáhala mi, když odjela a nechala mě tu samotnou. Znala ji jenom trošku, ale nikdy ji prostě neměla ráda. Neměla ráda její chování a jak mě zanedbávala a jak odjela, tak to ještě přitvrdilo.

Zadržela jsem ty slzy a otočila jsem se na ni. Vypadala naštvaně a její zatnuté pěsti to potvrzovaly. Dala jsem ji ruku na rameno na znamení, že je to dobré a že se má trošku uklidnit. Divím se, že ještě nevyletěla z pokoje, nezavolala jí a nevykřičela jí do obličeje jaká je, no radši nic. 

"Tentokrát to řešit nebudu, ale ještě něco udělá, tak jí vyškrábu oči" Řekla vážně, ale já se musela smát. Ona to taky moc dlouho nevydržela a začala se smát víc než já. 

"A teď mi řekni, jak bylo s Justinem" Doufala jsem, že si na to nevzpomene a já se tomuhle tématu vyhnu. Povzdechla jsem si a začala jí líčit skoro všechno co se stalo. 

To, že mě požádal o ruku jsem tak trošku vynechala, protože se bojím jej reakce. Měla ráda Selenu a nevím jestli bude ráda, že se budeme brát. Ale ještě větší strach mám z jeho fanouškům, kteří se to nesmí dozvědět.

Beliebers jsou chápavý, ale nevím jestli budou rádi, když se bude okolo Justina motat holka, kterou oni ani neznají a hned se dozví, že jsou zasnoubení. Možná to budeme s Justinem držet v tajnosti, že je zasnoubený a potom i můj manžel. Vím, že mě bude chtít představit světu, jako svou holku a toho se taky bojím. 

Nikdy jsem se nad tím nijak moc nezamyslela, ale teď mi došlo, že mě možná nebudou mít rádi. Všichni si myslely, že navždy zůstane se Selenou. 

Když jsem jí řekla "všechno", tak Mia odešla a už mě nechala, abych mohla jít spát. Převlékla jsem se do velkého, starého trička.  Nechtělo se mi jít sprchovat, takže to budu muset zvládnout ještě ráno. Skočila jsem do postele a skoro hned jsem usnula.

Soulmates II. Kde žijí příběhy. Začni objevovat