"Ne, ty mě znáš jako blondýnku s hnědýma očima, která se ničeho nebojí , postaví se všem a miluje rychlou jízdu. On mě znám jako brunetu se zelenýma očima, která se bojí naprosto všeho, ale boxuje" Řekla jsem a koukla na ni. Ona ani nevěděla, že jsem boxovala. Dívala se na stěnu za mnou s otevřenou pusou a vykulenýma očima. Koukla jsem se jestli tam něco/někdo je. A...
A nic tam nebylo. Bylo to v normálním stavu. Docela jsem si oddechla, že tam nikdo nebyl. Asi bych se s prominutím posrala. Nesnáším to v hororech, že někdo se otočí a někdo za nic tiše stojí a ještě aby se to stalo ve skutečnosti. By mě v tomhle baráku už nikdo neviděl. Hned bych si kupovala jiný barák tisíc kilometrů od tud a nikdo by mě v tomhle městě neviděl. Otočila jsem se tedy zpátky. Už se nekoukala na stěnu, ale na mě. Asi ji to hodně zaskočilo. Ne asi, ale určitě.
"Ty nechceš, aby tě Justin poznal?" Zeptala se nechápavě. Ani se ji nedivím, kdo by se nechtěl bavit s Justinem Bieber. S dolem všech náctiletých holek, ale já chci, aby mě poznal sám.
"Ne" Šeptla jsem a koukla se na svoje ruky, které jsem měla položené v klíně. Docela jsem se za to styděla. Jsem asi hodně divná. Docela mě teď trápí svědomí, že jsem neřekla Mie vše, ale nechci jí zkazit představy jak je dokonalí.
"A jak ti teda mám říkat, aby tě Justin nepoznal. Přeci po jméně by tě poznal sám" Zeptala se v klidu.
"Taylor" Řekla jsem. Doufala jsem v to, aby nevytáhla moji matku, nebo by třeba řekla že mě v tomhle nebude podporovat, že bych mu to měla říct.
"Dobře. Jdeme se kouknout na nějaký film, Taylor" Na slově Taylor si dala obzvlášť záležet. Pohrála si s tím slovem na jazyku. Bouchla jsem ji pěstí do ramene, ale ne tak aby ji to hodně bolelo a ona nahodila vážný výraz, ale dlouho jí nevydržel. Obě jsme dostaly záchvat smíchu. Mia jak se smála tak spadla i z gauče a to jsme se rozesmály ještě víc. Po asi deseti minutách jsme se konečně uklidnily. Šly jsme si pustit film a potom jsme usnuly spolu v posteli. Jak jinak, to by jsme nebyly my.
**************************************************
"Faith pojď dolů pípla ti SMS od Justina" Zakřičela na mě Mia. Se zavrčením jsem se zvedla z postele a přešla ke skříni. Teď mě tak napadlo ona mi leze do mobilu že ví, že je od Justina. Nemám tam nic tajného, ale i tak. Budu se jí muset zeptat. Ze skříně jsem si vytáhla černé spodní prádlo a černé, riflové kraťasy s vysokým pasem a k tomu černý, krajkovaný crop-top. Je to můj nejoblíbenější.
V koupelně jsme si udělala hygienu, jako je vyčistit si zuby a namalovat se a takové věci. Po půl hodině jsem byla hotová a konečně jsem mohla jít dolů. Sešla jsem schody a namířila jsem si to do obýváku, kde byla na sto procent Mia. Byla tam vždy a kouká se na televizi a přitom je na telefonu. Slušně jsem ji pozdravila a sedla si na gauč. Ze stolku jsem si vzala mobil a odemkla ho. Najela jsem na zprávy a rozklikla jsem ji.
Od Justin: Ahoj, nechceš zajít na pláž? Dojel bych pro tebe tak za půl hodiny :)
Mám, nemám? Jako šla bych protože je strašné teplo, ale nechci mít jeho fanynky za prdelí a aby se do mě navážely, ale asi půjdu a dám prostor Justinovy, aby mě trochu poznal. Bude chtít jet i Mia, když řeknu, že jdu s Justinem na pláž, ale lhát ji nebudu už jsem lhala moc. A zrovna jí. Takže jí to řeknu.
"Mio? Pojedu s Justinem na pláž, pojedeš taky?" Zeptala jsem se. Koukla se na mě s jiskřičkami v očích. Zběsile přikyvovala. Brala jsem to, že chce jít asi hodně, tak jsem jí to ani nevymlouvala.
Pro Justin: Ahoj, mohla by jsem, ale vzala bych i Miu. Chce tě poznat, takže čekej že ji budeš mít za prdelí :D ok budu čekat. Jo a tady je adresa....
Odepsal jsem mu a napsala mu i adresu. Přece jen, neví kde bydlím. Začala jsem přemýšlet co si dám za plavky. Mám jich hodně. Mia tu už nebyla, takže se šla nejspíš připravit. Zvedal jsem se a šla zpátky do pokoje. Ze skříně jsem si vytáhla všechny plavky co mám. Vybírala jsem si asi pět minut a dospěla jsem k závěru, že tyhle jsou dokonalé. Byly to jediné, které jsem měla jednodílné, ale mě se strašně moc líbili. Mám radši dvojdílné, ale tyhle se mi strašně moc líbí.
Oblékla jsem si je a tentokrát jsem si dala jen riflové kraťasy a jinak nic. Triko jsem si nedala, protože ty plavky vypadají hezky takhle a bylo by mi horko.
Vyšla jsem z pokoje a šla do pokoje Mii. Zaklepala jsem a čekala na dále. Za chvilku se tak ozvalo a já vešla. Mia stála v pokoji taky jen v plavkách a kraťasech. Ona měla taky hezké plavky. Obě jsme měly dvojdílné. Jde vidět, že máme podobný styl oblékání.
"Máš nádherné plavky" Pochválila jsem jí je. Ona poděkovala a taky mi složila kompliment. Šly jsme dolů. Vzala jsem si mobil z obýváku a šla si obout boty. Slyšela jsem jak někdo troubí a Mia taky doběhla se obout. Sahala už po klice.
"Hlavně nezapomeň. Jsem Taylor" Usmála jsem se na ni. Kývla a vydal se ven. Já byla hned za ní. Sedala jsem do auta a zahlédla na místě spolujezdce člověka, kterého nenávidím za to co udělal. Slušně jsem pozdravila, ale propalovala jsem ho pohledem. Tak moc ho nesnáším. Rayn. Jen z toho jména se mi dělá zle. Mia si povídala s ním a asi si sedli. Pořád si něco povídal a já jen koukal z okna, protože jsem neměla co říct. Cesta ubíhala hrozně pomalu a byla snad nekonečná.
ČTEŠ
Soulmates II.
FanfictionPokračování příběhu Soulmates I. Ona je nejlepší jezdkyně na okruhu v rychlých autech. Miluje to, ale chybí jí starý život a lidi v něm. On je nejmilovanější kluk na světě. Slavný Bieber. Miluje svůj život a taky ho nenávidí.