10. +pomoc

1K 44 1
                                    

Tenhle díl bude hodně krátký. Předčtěte si proč dole. :)

Zeptal jsem se nejopatrněji jak to šlo. Zvedla ke mě hlavu a skočila mi okolo krku. Bral jsem to jako ano. Pevně jsem ji tiskl v obětí. Dal jsem jí pusu do vlasů, vím jak to miluje. Po asi deseti minutách stání v obětí jsem se konečně odtáhly. Chvilku jsme se procházely ještě po pláži a pak šly do restaurace. Bylo to všechno v pohodě, až když jsem odcházeli z restaurace nás vyfotil nějaký fotograf jak se držíme za ruce. Budou nové články o Jeleně. Docela se těším. Sel byla taky zvědavá co napíšou. Pak už jsem jel domů.

Sedl jsem si na postel a vytáhl si svůj notebook. Přihlásil jsem se na Fb, jestli už jsou nějaké články, většinou je rychle napíšou, aby měli co největší sledovanost a nejvíc peněz. Jasně že už jich bylo aspoň dvacet. Začal jsem číst.

Popoví zpěvák Justin Bieber se dal znovu dohromady Selenou Gomez. Dnes byli viděni na pláži a poté v restauraci. Vycházeli ruka v ruce. Doufáme že vám to tentokrát vyjde.

Všechny byli tohoto tipu, jen jeden mě trochu zarazil.

Popoví zpěvák se dal znovu se Selenou Gomez. Co je v tom tentokrát? Že by se chtěla Selena ještě více proslavit? To jí nestačí tohle? Nebo v tom tentokrát budou peníze? Nebojte všechno pro vás zjistíme. Jen Justine dávej si pozor, s kým chodíš!

Tohle si o Sel vážně myslí? Ona se mnou nebyla pro slávu, nikdy. Byla se mnou z lásky a ne pro slávu ,kurva. Už mě to nebavilo číst, tak jsem zaklapl notebook, lehl si na postel a koukla do stropu. Pípla mi zpráva na telefonu. Napsala mi Sel.

Selena: Viděl jsi ten jeden článek? :(

já: Jo viděl, ale nemysli na to. My víme pravdu, že to nebylo pro správu. Zítra řeknu Scootovy, aby napsal do těch novin, aby to stáhli.

Selena: Děkuji, že mi věříš že nejsem s tebou pro slávu. Kdybych si musela vybrat jestli kariéra nebo ty. Tak si vyberu tebe. Ty si moje všechno :)

Tak tohle mě zahřálo u srdce. Já nevím, jestli bych si vybral ji. Selenu miluji, ale svoje fanoušky taky. Obě dvě věci mě dělají šťastného. Doufám, že takové rozhodování nikdy nenastane. 

: Děkuji :*

Hodil jsem mobil vedle sebe na postel a na chvíli zavřel oči. Nevím, jak se to stalo, ale zaspal jsem.

********************************************

Chtěla bych od vás pomoct:

Nevím jak pokračovat v tomhle příběhu. Mám více možností. Tak chci po vás aby jste psali čísla od jedničky po trojku a já budu mít u sebe napsané co to je a čeho bude nejvíce tak to bude. Nechci aby jste věděli jak bude pokračovat tento příběh, tak vám to sem nenapíšu.

Soulmates II. Kde žijí příběhy. Začni objevovat