15.

1K 45 0
                                    

Před budovou konání Meet and Great bylo asi dvě stě lidí. Auto jsem zaparkoval za budou a vystoupil z auta. Šel jsem dovnitř se nachystat. Převlékat se nebudu, tak jsem šel hned to také menší místnůstky a tak čekal až dovedou nějakou fanynku. Otočil jsem se ke stolku s pitím a vytáhl si flašku napil jsem se a položil jsem ji na stolek nazpátek.

"Aaa Justin Bieber" Začal za mými zády někdo pištět. Otočil jsem se uviděl pohlednou holku. Roztáhl jsem ruky na náznak, ať jde ke mě a obejme mě. Hned přiběhla a taky tak udělala. Cítil jsem, že brečí, protože začala vzlykat a cítil jsem že mám mokré tričko. Jako vždy. Vždy se musím aspoň desetkrát převlíknout. Pak jsme si udělaly fotku a trošku jsme si popovídali. Byla fajn, hezky se sní povídalo.  Pak už odešla a já čekal na další fanynku.

Takhle to šlo asi sto padesát krát a už mi zbývaly jen poslední dvě. Dokonce došla i ta Barbie z toho včerejška. Vypadal hůř než včera. Byla víc namalovaná a ještě kratší sukni. Myslel jsem si, že to už nejde, ale jde to. Házela na mě sexy pohledy, které nebyli vůbec sexy. Určitě to zkouší na každého slavného. Ani bych se nedivil.

Do dveří vešla brunetka s dlouhýma vlasy. Byla nádherná a měla hezké hnědé oči, jako já. Na tváři jí zářil úsměv. Došla ke mě a já automaticky roztáhl ruky do obětí. Taky mě objala a po chvíli jsme se odtáhli. Koukla na mě. Divil jsem se že taky nebrečela, jako tady všechny, ale jsem rád, že nebrečí. Nerad fanynky vidím brečet.

"Jak se jmenuješ?" Zeptal jsem se jí. Usmál jsem se a šlo na ní vidět, že se jí z toho úsměvu podlamují kolena.

"Mia" Zasmála se. Má nádherný smích a hlas, ale já mám Sel. Kdybych ji neměl, tak bych si od ní hned bral číslo. Nad čím to zase přemýšlím? To bych vážně nebyl já, kdybych takhle nepřemýšlel. Ještě jsme se vyfotili a trochu si popovídali. Dozvěděl jsem se, že ta poslední holka je její kamarádka a že obě jsou tady z Floridy. Pak už odešla a já čekal na tu její kámošku.

Dovnitř vešla malá blondýnka. Měla dokonalou postavu. Když jsem se koukl do jejího obličeje, tak jsem se trochu zarazil. Byli to dvě věci. První je to ta holka z youtube. Je to ta holka co hledal Scoot. Děláte si prdel? To je libový. Musím se jí na všechno zeptat ohledně zpívání. A ta druhá mě děsila víc. Zdá se mi že, ji odněkud znám, ale nevím odkud. Zdá se mi, že k ní mám blíže než si myslím a to mě děsí. Nikdy jsem neznal nějakou takovou hezkou blondýnku. Něco mě k ní přitahuje. Došla ke mě a pevně mě objala. Odtáhla se ode mě a usmála se na mě.

"Jak se jmenuješ?" Zeptal jsem se a usmál se tým mým úsměvem, ale s ní to nic neudělalo. Ostatní by tady spadli na kolena.

"Fa-Taylor" Co chtěla říct. Zajímalo by mě to. Vypadal nervozně. Tuhle holku musím poznat a zjistit proč mě tak přitahuje. Cítím, že měla nějakou velkou roli v mojí minulosti. Faith to být nemůže ona měla hnědé vlasy a zelené oči a Taylor má hnědé. Faith neměla tak hezkou postavu a nebyla tak hezká, i když byla taky hezká.

"Hezké jméno. Taylor můžu mít pár otázek?" Zeptal jsem se zase nervozně já a poškrábal jsem se na zátylku. Ona kývla. "Nechceš pracovat pro Scoota?" Hned ze mě vypadlo. Ona se na mě nechápavě podívala. "Scoot a já jsme viděli tvoje video na youtube. Jemu se to moc líbilo, ale nemohl nikde najít tvé jméno. Tak se tě ptám" Vysvětlil jsem jí. Ona se začervenala.

"To video kde zpívám, bylo jen tak. Nechci být slavná a nic takového" Usmála se na mě.Nechce mít veřejný život. Kývl jsem že to chápu. Ona naznačila rukama ať pokračuji v otázkách.

"Dáš mi číslo?" Zeptal jsem se a cítil, že se červenám. Chci jí vážně poznat a doufám, že mi ho dá a, i kdyby ne tak si ho vyptám od její kámošky. Myslím, že se jmenovala Mia nebo tak nějak. Nepamatuji si jména , protože jich za den slyším aspoň dvě stě.

"Nemáš náhodou Sel?" Zeptala se zase ona. Asi ráda odpovídá na otázku otázkou.

"Mám, ale k tobě mě něco přitahuje. Cítím, že jsi pro mě někdy byla hodně důležitá, ale nevím kdo jsi. Chci to zjistit" Objasnil jsem jí. Ona kývla. To jsem nečekal. Podal jsem jí můj iPhone a ona tam naťukala číslo. Mám iPhone6S. A no musel jsem se pochválit. Koukl jsem se jak se tam uložila. Tay :*. Originální. Musel jsem se uchechtnout a ona mě za to bouchla do ramene. Ta holka má vážně sílu. Bolelo to, ale dělal jsem že ne. Určitě tam budu mít modřinu.

"Na napiš mi taky číslo, protože cizí čísla nezvedám" Řekla a podala mi Iphone7. Ta holka mi teda dává. Vítězně se na mě usmála. Musel jsem protočit očima. Je jak malé dítě a to je ještě zajímavější. Dal jsem jí tam číslo a uložil se jako Justínek :*. Vím originální, ale nic jiného  mě nenapadlo. Tohle je taky dobrý. Podal jsem jí ho a ona se ani nepodívala, jak jsem se tam uložil. Ta mě musí asi dobře znát. Nikdo mě nezná dobře, kromě Rayna.

"Já už budu muset jít Mia na mě čeká" Řekla z nenadání.  Kývl jsem, že to chápu a rozloučili jsem se. Ona odešla a já šel za Scootem. Byl v nějaké místnosti, kde byl gauč a koukal na televizi.

"Scoote" Řekl jsem abych upoutal jeho pozornost. Taky se tak stalo. Zabručel. "Našel jsem tu holku s youtube" Řekl jsme a on se na mě hned otočil. Oči mu zářily.

"A kde je?" Zeptal se hned, co se vzpamatoval.

"Mám její číslo, ale ptal jsem se jestli chce být slavná a ona řekla, že ne. Že má svůj život ráda" Řekl jsem mu a ona zklamaně přikývl. Třeba se mi podaří ji přesvědčit, aby se mnou nazpívala aspoň jednu písničku. Jo to bych vážně mohl.

Soulmates II. Kde žijí příběhy. Začni objevovat