51.

1.1K 58 10
                                    

"Slavný idol, Justin Bieber, je ženatý. Oznámil to na koncertě v Orlandu, kde byla dokonce i Faith Bieber. Oznámili, že je na cestě i mladý nebo mladá Bieber. Justine, přejeme ti ať ti to dlouho vydrží a ať jsi šťastný" Tohle poslouchám už týden z každé strany. Je to už celkem otravné, ale pořád se to dá snést.

S Justinem jsme oba doopravdy šťastní a užíváme si to. Plně si užíváme moje těhotenství, protože skoro každé ráno zvracím a je mi špatně.

*************************************

Jsem už v osmém měsíci a nemůžu už skoro ani chodit. Mám strašně moc oteklé nohy a bolí mě snad každý sval v těle. Bříško by se nedalo už říct, spíš břicho.

Justin tu se mnou skoro není, protože má moc práce, aby potom mohl být doma se mnou a s malým. Chápete to správně, je to chlapeček. Máme vymyšlené dvě jména, ale ještě nevíme které.

*************************************

"Justine, praskla mi voda" Šťouchla jsem do něj, ale on se neprobudil Pořád si poklidně spal a to mě docela naštvalo.

"Justine" Zakřičela jsem na něj a on se polekaně sedl. Rozsvítil lampičku a koukl se na mě. Viděl, že se držím za břicho a mám zděšený výraz, takže to hned pochopil.

*************************************

"Prosím, doktora. Rodí" Začal zmatkovat Justin a já mu zmáčkla ruku, že je to v pořádku. Trošku se uvolnil, ale pořád ne moc.

Sestřička přivezla vozíček, na který jsem se s radostí sedla. Justin si sedl v čekárně, protože jsem nechtěla, aby byl u porodu.

*************************************

"Zatlačte"

*************************************

"Máte krásného syna, jak se bude jmenovat?" Podala mi sestřička do rukou malé miminko, které bylo to nejroztomilejší, které jsem viděla.

************************************

Do pokoje vešel Justin, který měl slzy v očích, stejně jako já. Byla jsem šťastná, že mám dva úžasné lidi po boku.

"Představuji ti Jacoba" Usmála jsem se na něj a šlo na něm vidět, že za chvíli vážně začne brečet. Bylo to strašně hezké.

"Je krásný, po tobě" Dodala jsem.

************************************

Vyčerpaně jsem si sedla na postel. Jacob skoro celou noc plakal a já byla u něj. Jsem vyčerpaná a konečně si můžu lehnout, protože zaspal.

*************************************

"Justine, půjdeš za ním?" Zeptala jsem se vyčerpaně, když jsem slyšela Jacoba plakat v pokojíčku. Mohla jsem spát, tak dvě hodiny.

Juss si beze slova stoupl a byla jsem ráda, že tam jde. Vidí na mě, že jsem vyčerpaná a snaží se mi pomáhat. Je to od něj hezké a já jsem za to ráda.

************************************

Dneska Jacob slaví své první narozeniny. Jsme tu skoro celá rodina, jen jeden důležitý člověk tu chybí. Justin

***********************************

Je toho na mě už moc. Malý skoro nespí, takže nenechá spát ani mě.

Justinovy už to taky leze na mozek, ale pořád není tak unavený jako já. Někdy na noc ani nedojde a vypráví, jak spí u Rayna. Ptala jsem se ho a říkal, že u něj nespí. Možná ani nechci vědět kam chodí.

Únavou jsem odpadla.

🌸End🌸


Chtěla jsem tomu nechat otevřený konec a myslím, že se mi to povedlo.

Doufám, že se vám příběh líbil, protože jsem si na něm dala záležet.

Děkuji za všechny vote a komentáře❤️

Mám vás ráda!

Soulmates II. Kde žijí příběhy. Začni objevovat