Justin:
Celý zbytek týdnu jsem byl se Selenou nebo jsem pracoval na nové písničce. Nevím ani jak jsem na ni začal pracovat. Šlo to samo. Vzpomněl jsem si na svůj starý život. Byl docela hezký, jen někdy jsem byl totální debil. To co jsem udělal Faith nikdy nezapomenu. Nechápu, jak jsem to mohl udělat. Zajímalo by mě kde teď je. Prý taky někde na Floridě, ale byla by velká náhoda, kdybych ji potkal. Chtěl bych ji po tolika letech vidět a jak moc se změnila. Předtím byla puberťačka a teď už je mladá slečna. Třena už je vdaná nebo dokonce těhotná. Kdyby měla mimi a bylo by roztomilé jako ona. To by bylo nádherné. Určitě bude mít velký dům a nějaké závodní auto, které tak miluje. Vím, že byl její sen mít závodní, nádherné auto. Třeba se jí to splnilo. Sny se plní a já jsem důkazem. No na to radši myslet nebudu.
Dnes letím na Floridu. Strašně moc se těším, ale zpívat budu až zítra, abych se vyspal. Nechápu, jak si můžou myslet že budu spát na mé vysněné Floridě. Zrovna teď sedím v autě s Raynem a se Sel. Jedeme na letiště, kde na nás čeká soukromé letadlo. Nepoletím přece normálním letadlem. Jen co jsem dojeli před halu, tak jsem slyšel pištění. Fanynky a fotografové nesmí chybět, jako vždy. Vylezl jsem z auta a pomohl vylézt i Sel. Rayn už stál vedle nás. Šli jsem a Kenny nás prodíral dopředu k letadlu. Bylo to těžké. Všichni se na nás lepili. Mohlo nám to trvat aspoň půl hodiny. Nasedli jsme do letadla a tam už byl klid. Sedl jsem si tak doprostřed letadla a Sel si sedla vedle mě. Chytli jsem se za ruky a čekaly než vzlítneme. Už jsem na zvykli, takže mi to nevadí. Sel to taky nevadilo, takže jsem byl v klidu. Vytáhl jsem si mobil, vím že se to nesmí, ale mě to je jedno. Šel jsem na Facebook se kouknout co je nového. Nic nebylo, tak jsem zapnul foťák. Chci se Sel vyfotit a hodit to na Instagram. Natáhl jsem před sebe ruku. Sel už se dívala do foťáku, tak jsem to vyfotil. Byla to hezká fotka.
Ale Sel se nelíbila, tak jsem nás vyfotil znovu. Vyfotil jsem nás aspoň pět krát, aby jsem to nemusel fotit znovu. Projížděl jsem všechny fotky, ale jedna se strašně zalíbila. Byla roztomilá. Dával jsem Sel pusu na líčko a ona se nádherně usmívala.
Sel se taky líbila, tak jsem ji dal na Instagram s popiskem: My love. My darling. My happiness. Letíme na Floridu :3 a označil jsem ji tam. Vypnul jsem si upozornění, aby mi pořád necinkal mobil. Sel si opřela hlavu o moje rameno.
"Myslíš, že to na Floridě bude fajn?" Zeptala se trochu ospale.
"Myslím, že si to užijeme" Odpověděl jsem jí a usmál se i když to nemohla vidět. Asi po deseti minutách jsem slyšel, jak pravidelně oddechuje. Položil jsem si hlavu na okýnko. Přemýšlel jsem jaké to tam bude. Chci mít co nejvíce času na památky a na moře. Chci potkat co nejvíce fanynek, abych poznal jaké tam jsou. Třeba se to tam vyvine dobře a třeba špatně to už nechám na osudu.
Faith:
Zítra je koncert a já se hrozně moc těším. Jen nevím jestli chci aby mě poznal, nebo nechci. Možná by bylo lepší, kdyby mě nepoznal. Má nový život, nebo si mě třeba už ani nepamatuje. Je to možné byli jsme nevlastní sourozenci nejvíc pět měsíců, proč by si mě taky pamatoval, že. Nic jsem pro něj neznamenala a ani mě neměl rád. No radši to nechám být, jinak bych se rozbrečela.
Celý týden jsem jezdila závody. Tom mi jich naplánoval tolik, že jsem si myslela že to ani nezvládnu. Včera jsem si myslela, že mě i Lukas porazí, protože jsem byla strašně unavená a skoro jsem zaspala za jízdy. Ale zvládla jsem to. Tom mi dal přednášku o tom že se musím do příště zlepšit nebo mě porazí, tak jsem mu odpověděla že jsem za tento týden strašně unavená. Zítra mám volno, což je dobrý. Mia má taky volno, takže je to super. Dnes u mě bude zase spát, aby jsme si zítra pomohly něco vybrat na oblečení. Má u mě malou osobní šatnu, protože tu je hodně často. Mě to nevadí, aspoň tu nejsem sama.
Zrovna teď jsem doma a Mia má za chvíli dojít. Máme si udělat filmový večer. Docela se těší, protože si aspoň odpočinu. Jdu do kuchyně udělat popcorn, aby jsme měli co jíst při filmu. Ještě jsem do skleniček nalila Kofolu. Vzala jsem všechno do ruky a donesla to do mého pokoje, kde už mám připravený i notebook. Sedla jsem si na postel a vzala si svůj mobil do ruky. Klikla jsem na Instagram a hned na mě vyjela fotka Seleny a Justina. Byli strašně sladký. Selena se nádherně usmívá. Popisek byl taky hezký a hlavně se mi líbilo, že tam je že jede na Floridu. Ten nemá určitě páru, že mě tam potká. Stejně mě nepozná. Hned jsem jim tam dala like. Strašně moc se mi ta fotka líbila.
Slyšela jsem jak někdo dupe na schodech. Vykoukla jsem ze dveří a kdo tam nestál? Jasně že Mia. Kdo jiný by tam byl. Moje praštěná nejlepší kamarádka. Hned jak mě viděla tak se ke mě rozběhla a skočila na mě. No já to nějak neustála a spadal jsem. Ona na mě ležela na mě, takže já jsem schytala úplně. Bolely mě strašně moc záda.
"Promiň" Chechtala se. Tu holku bych zabila, ale na to ji mám moc ráda. Konečně se začala zvedat. Chtěla jsem si sednout, ale zády mi projela bolest. Sykla jsem a Mia se konečně přestala smát. Zkusila jsem si sednout znovu a tentokrát to tolik nebolelo. Mia se na mě koukala ustaraným výrazem. Když jsem sedla natáhla jsem před sebe ruku na znamení, ať mi pomůže si stoupnout. Taky tak udělala. Když jsem stála tak jsem se pomalu rozešla, abych to rozchodila. Za chvilku to bylo v pohodě. Ona se pořád ustaraně ptala, jestli jsem v pořádku. Vždy jsem jí řekla že jo, ale pořád se ptala.
Zrovna teď sedím na posteli s Miou a koukáme na film. Přesněji na Need for speed. Je to dobrý film a hlavně pro nás. Je to autech a o závodech. Viděla jsem ho už asi dvakrát, ale pořád mě baví. Nemyslím si, že mě někdy omrzí. Koukla jsem se na Miu a ona spokojeně odfukovala. Tak se ani nedivím, když jedna hodina ráno. Dneska jdeme na koncert, který je v pět večer. Strašně se těším. Zaklapla jsem notebook a položila ho na noční stolek vedle. Vzala jsem si deku a přikryla se s ní a ji jsem taky přikryla. Spokojeně jsem usnula.
ČTEŠ
Soulmates II.
FanficPokračování příběhu Soulmates I. Ona je nejlepší jezdkyně na okruhu v rychlých autech. Miluje to, ale chybí jí starý život a lidi v něm. On je nejmilovanější kluk na světě. Slavný Bieber. Miluje svůj život a taky ho nenávidí.