"Chtěl bych vám představit někoho vážně důležitého v mém životě. Faith pojď sem za mnou" Zakřičel Justin do mikrofonu, když dospíval první písničku. Třepaly se mi ruce a byla jsem strašně moc nervozní.
Nechtělo se mi tam jít, ale po chvilince ke mě doběhal jedna tanečnice, chytila mě za ruku a táhla mě na pódium. Nijak jsem se nebránila a nechala jsem se dovést k Justinovy, který měl na tváři obrovský úsměv.
"Vždycky jsem k vám byl upřímný a nechci dělat výjimky ani teď" Otočil se ke mě a chytil mě za ruku. Mírně jsem se usmála. Cítila jsem, jak se celá klepu. Stojím tu před tisíci lidmi a on chce oznámit, že jsem jeho žena. Zhluboka jsem dýchala a čekala až to řekne.
"Včera jsem měl svatbu" Z každé strany se ozvalo "ou" ale hned na to potlesk. "Faith Bieber je moje žena a máme ještě jednu novinu" Nikdy jsem nepřemýšlela jak moje jméno bude vypadat s jeho příjmením, ale musím říct, že se i to líbí.
"Naše rodina se za pár měsíců rozroste" Zakřičel a potlesk se ještě víc zesílil. Ohromeně jsem stála a koukala se do davu. Justin si mě chytil za pas, přitáhl k sobě a dlouze mě políbil. Všichni začali šílet a dokážu si představit, jak si to všichni fotí.
Usmála jsem se mu na rtech a on taky. Myslím, že jsem oba rádi, že to tak hezky vzali, ale ještě tomu není konec. Zatím to ví jen kousek Floridy, jsem zvědavá, jak na to budou reagovat ostatní. To se dozvíme dnes nebo zítra.
"Doufám, že budeš se mnou zpívat alespoň jednu písničku" Oddělal si mikrofon, aby to ostatní neslyšeli. Už dlouho jsem nezpívala, ale kdo by si nechal ujít takovou příležitost zpívat s Justinem na koncertě.
Po aréně se rozezněly první tóny písničky a já hned poznala, která to je. 2U, tu písničku znám celou nazpaměť, protože je to má nejoblíbenější od něj. Ostatní už neumím, tak dobře, takže ostatní už zpívat nebudu. Je to jeho koncert a musí si ho užít.
"Byl to úžasný koncert, děkuji" Řekla jsem, když jsem vcházeli do jeho osobní šatny.
Byl celý zpocený a odmítala jsem ho obejmout, protože si nenechám zničit šaty a nechci smrdět. Musela bych jít v Justinovým věcech a to bych nerada. Vypadal bych jako strašák, když má obrovské oblečení, které někdy visí i na něm. Nechápu, kdo mu to kupuje.
"Za co?" Zeptal se nechápavě a zavřel za mnou dveře. Skočila jsem na gauč, protože mě už bolely nohy z těch podpatků.
"Za to, že jsem mohla být na tvém koncertě a že jsi mě jim tak hezky představil a že jsi jim nelhal. Myslela bych si, že se za mě stydíš, ale ty asi ne. Za to ti děkuji strašně moc" Řekla jsem upřímně. Sedl si za mnou a chtěl mě obejmout, ale já jen zakývala hlavou na nesouhlas a začala se smát.
"Smrdíš" Řekla jsem s obrovským smíchem a odtáhla se od něj ještě víc. Vážně se to nedalo moc vydržet. Uraženě vstal a z věšáku si vzal čisté tričko. Nevím jestli to pomůže, když smrdí i on jako o sobě. Je prostě zpocený.
Sedl si zase na pohovku a spokojeně vydechl. Musí to být těžké zpívat a ještě k tomu tancovat na tolik písniček. Lehla jsem a dala mu hlavu do klína a on si hned začal hrát s mými vlasy. Zavřela jsem oči a užívala jsem si to.
"Nepojedeme domů?" Zeptal se po chvíli Justin, když jsem jen tak v tichosti seděli a leželi. Vůbec se mi nechtělo vstávat, ale nakonec jsem se odhodlala kývnout a stoupnout si na nohy.
Nevím z čeho, ale byla jsem strašně moc unavená. Zavíraly se mi oči a skoro jsem se neudržela na nohách. Začala se mi motat hlava, takže jsem si sedla. Chytila jsem se za hlavu, aby to aspoň trošku přestalo.
"Jsi v pořádku?" Zeptal se starostlivě a čupl si ke mě. Nechtěla jsem, aby si dělal starosti, tak jsem jen kývla a zase si stoupla.
On udělal také a rozešel se ke dveřím. Udělala jsem krok, ale zase se mi zamotala hlava, ale tentokrát tak moc, že se mi udělalo černo, podlomily se mi nohy a čekala jsem kdy ucítím bolest, že spadnu. Na poslední chvíli mě někdo chytil a odnesl na gauč.
"Napij se" Řekl starostlivě a podal mi do ruky flašku. Trošku jsem si sedla a vypila celou flašku. Cítila jsem se malinko líp a už se mi vůbec nemotala hlava. Sedla jsem si a koukla se na Justina. Skláněl se nade mnou a měl v očích starost.
"Jsem jen unavená, nic se neděje" Odpověděla jsem na jeho nevyslovenou otázku, ale věděla jsem na co myslí. Jen trošku kývl, ale bylo na něm vidět, že mi moc nevěří.
Znovu jsem si stoupla, ale hned jsem zase necítila zem. Justin mě držel v náručí a já nic nenamítala. Omotala jsem mu ruky okolo krku, aby jsem mu ulehčila námahu. Přece jen jsem teď přibrala.
Odnesl mě do auta a posadil na místo spolujezdce. Zavřel dveře a já jsem si lehla na okénko. Zavřela jsem oči a hned jsem únavou usnula.
Probudila jsem se, když byla už tma. Cítila jsem, že Justin má kolem mě ruku. Musela jsem se pousmát. Vůbec se mi už nechtělo spát a měla jsem hlad.
Opatrně jsem oddělala jeho ruku z mého pasu. Vůbec ho to neprobudilo, jen se otočil na druhý bok a spal dál. Byla jsem ráda, že jsem ho nevzbudila. Vzala jsem si telefon, otevřela dveře a vyšla z ložnice. Připadala jsem si jako nějaký tajný agent.
Na jídlo jsem si udělal lupínky s mlékem, nic víc se mi nechtělo dělat. Vzala jsem si to do obýváku, kde jsem si sedla na gauč a vzala si do ruky mobil.
Měla jsem snad milion komentů nad poslední fotku s Justinem, kterou jsem dala dneska ráno a taky nových followerů. Už to začíná, všichni ví, že jsem Justinovy žena a čekám jeho dítě. Čekala jsem to a taky čekám plno hejtů. Nevím, jak to budu snášet.
Biebers_baby: Jsem tak ráda, že si Justin našel tak hezkou ženu jako jsi ty!
Lostgirl: Sluší vám to spolu a těším se na malého Biebera, ať vám to vydrž navždy! Jste hot🔥
Jelena_forever: Ty si jako myslíš, že vezmeš Sel Justina?!! Je jen její! Třeba si Juss uvědomí, jakou hnusnou holku si vzal!👿
Belieber: Faith+ Justin= Jaith ❤️
Small_girl: Nesnáším tě a doufám, že tě Justin brzo opustí!😷🙄
Juss_Bieber: Nechápu co na tobě vidí. Jsi škaredí a už od pohledu nesympatická. Nemám tě ráda.😏
Bizzle00: Nechte jí na pokoji! Neznáte ji a třeba je hodná a milá, takže ji neurážejte, když ji naznáte. Když je s ní Juss šťastný a ona s ním, tak není co řešit❤️
To poslední mě mile potěšilo. Byla jsem ráda, že se mě tak hezky zastala, ale vím, že je to neodradí mě otravovat, ale i tak.
Ty hejty jsem nijak neřešila, protože mě neznají a z fotky nemůžou vyčíst jaká jsem a jak se chovám. Měli by být rádi, že je Justin šťastný a praví Beliebers by měli taky být, když je on.
Mobil jsem odložila a plně jsem se začal věnovat jídlu. Konečně jsem cítila plný žaludek. Spokojeně jsem vydechla a zapnula televizi, protože jsem se nudila.
ČTEŠ
Soulmates II.
FanfictionPokračování příběhu Soulmates I. Ona je nejlepší jezdkyně na okruhu v rychlých autech. Miluje to, ale chybí jí starý život a lidi v něm. On je nejmilovanější kluk na světě. Slavný Bieber. Miluje svůj život a taky ho nenávidí.