6.

1.2K 47 0
                                    

Justin:

"Bieber zvedni tu prdel z té postele nebo tě znovu shodím" Začal na mě už zase řvát Kenny. Můj bodiguard. Řve na mě každé ráno, když se nevzbudím na můj budík. Mám ho rád, ale že mě shazuje z postele je moc i na mě, ale jinak mě nejde vytáhnout z postele.

Hodně se toho změnilo za ty tři roky. Jsem slavný, ale pořád bez holky. Chodil jsem chvilku se Sel, ale to už je dávno. Změnil jsem se i já sám. Nejsem ten malý kluk, který si to rozdal s každou. Jako teď si zajdu taky do baru, ale nesmí mě vidět novináři. Pořád se bavím s Chazem a Raynem, ale přidal se k nám ještě Fredo. Mám je rád, ale někdy jsou až moc šílení. Nejradši mám Freda a jsme taky nejlepší kámoši. Je vyspělejší než ostatní a taky rád poradí nebo pomůže. To je můj malý černoch. Ano je černej, ale mě to nevadí. No a malý taky zrovna není, ale je můj malý černoch prostě. Rozumíme si.

Sláva má své výhody i nevýhody. Výhody jsou že potkáš spoustu nových a slavných lidí, ale většina z nich se jen přetvařují, což je zase nevýhoda. Další je, že mám nejlepší fanoušky. Miluju svoje Beliebers, ale nesnáším když začnou být perverzní. Výhoda je taky, že mám dost peněz a můžu je posílat mamce a ona nemusí pracovat, aspoň něco koupí Jazzy a Jaxonovy. Nevýhody jsou, že nemám čas na rodinu. Je to strašné, když je nevidím skoro půl roku. Strašně moc mi chybí. Nevýhoda je také, že si nemůžu najít holku. Všechny chtějí buď jen prachy nebo mě jen využijí pro slávu. Všechny mě berou jako slavnou osobnost a ne jako normálního kluka. Takovou holku bych chtěl, která by mě tak brala a nebyla by se mnou jen kvůli slávě.

Faith. Docela mi taky chybí ta její drzost a tvrdohlavost. Po tom co odjela bez rozloučení, jsem byl na ni docela naštvaný, ale potom to přešlo. Rayn mi to řekl až po týdnu co jsem si myslel, že je nemocná. Potom mi taky řekl, že se už vyléčila z rakoviny. Zajímalo by mě kde teď je. Prý někde na Floridě, ale nikdo neví kde. Facebook a instagram si smazala a další si neudělala. Teda nemohl jsem ji nikde najít aspoň.

S Mikem hned po to co odjela jsme se seznámili. Je fajn a vysvětlil mi co se dělo, když se objímali v tom obýváku a smáli se. (Snad si to někdo pamatuje z první části). Celkem jsme si padli. Prý si pořád píše s Faith, ale nechce mu říct kde je. Mrzelo ho to. Našel si holku. Jeho holka je docela v pohodě, ale Mike žárlí když se s ní bavím tak nesmím. Mike je stejně s ní v Kalifornii, takže si jen voláme.

Teď něco o mojí rodině. Taťka si našel přítelkyni, kterou nemůžu vystát, takže tam nechodím. Je na ní vidět, že chce jen prachy a on ji vůbec nezajímá. To jsem jen slýchával: Méďo koupíš mi to? A to mi taky koupíš? Jé dívej to stojí jen dva tisíce dolarů. Nebavilo mě to poslouchat a dívat se na taťku jak ho jen ta mrcha oškubává, tak jsem mu řekl až si to urovná v hlavě ať zavolá. O taťkovi asi vše. Mamka ta má toho stejného přítele a zatím jim to pořád vychází. Vyrovnali jsme si všechny vztahy a bydlel jsem u ní. Jezdím  k nim vždy když mám volno. Jazzy a Jaxon už jsou velicí. Tak a to je asi o mojí rodině vše.

Školu jsem dodělal a pak začal trošku zpívat. Jednou mě natočil Rayn na telefon a dal to na youtube. Celkem se to chytlo, tak jsem zkusil napsat písničku. Lidem se to líbilo a začaly mě vyhledávat hledači talentů. Jako manažera jsem si vybral Scootera Brauna a jsem sním do této doby. Nikdy bych ho nevyměnil. To je o mě asi zatím vše.

Líně jsem se začal zvedat z postele. Jak já nesnáším rána. Kenny tu už naštěstí nebyl. Došel jsem do své šatny a začal si vybírat oblečení. Oblékl jsem si černý nátělník a černé rifle. Do ruky jsem si vzal kšiltovku a šel do koupelny. Tak jsem si upravil vlasy a vyčistil zuby. Na hlavu jsem si dal tu černou kšiltovku a šel dolů. Zajímalo by mě co dneska mám zase dělat, že mě budil tak brzo. Bylo teprve jedenáct.

(Bez toho kardigenu)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(Bez toho kardigenu)

Dole na gauči seděl Kenny. Sedla jsem si na druhý konec gauče. Vzal ovladač a zapnul televizi. Hrálo očko tak jsem to tam nechal.

"Tak co dnes?" Zeptal jsem se otravně. Čekal jsem dlouho než začne tak jsem musel já. Nemám rád rána a ještě k tomu, když mě někdo vzbudí brzo.

"Dnes jdeš nazpívat tu písničku se Sel" Řekl. Já mám mít tu písničku dnes? Já ji moc neumím a nevím jestli je dopsaná. Budu doufat, že je. Sel je docela v pohodě i po rozchodu. Rozešli jsme se v dobrém. Teda jestli to vůbec jde, se rozejít v dobrém. Musel jsem se sám nad sebou uchechtnout.  "Máme tam být ve dvanáct" Dodal. To aby jsme vyjeli za půl hodiny. No teď se jdu najíst. Jen jsem kývl že jsem slyšel a šel do kuchyně. Z lednice jsem si vzal jogurt a snědl ho. Vyhodil jsem ho a šel si nahoru pro mobil. Vzal jsem ho do ruky a odemkl ho. Odepsal jsem pár Belieberkám a pár jsem jich tweetnul na tweteru. Doufám že budou mít radost.

Sešel jsem dolů a tam už čekal Kenny oblečený celý v černém. Typické. Vyrazili jsme do studia. Tohle bude náročný den. 

Soulmates II. Kde žijí příběhy. Začni objevovat