"V pohodě?" Zašeptal jsem Sel do ucha. Odtáhla se o de mě a přikývla. Usmála se na mě a já ji úsměv oplatil. Až teď jsem si uvědomil, jak mi chybí. Chybí mi jak jsem jí mohl dávat celou moji pozornost, naše společné chvilky. To jak jsme se společně procházely po pláži, jak jsem chodili do restaurací, jak jsme trávili chvilky v posteli a já ji mohl objímat.
"Bylo to výborný, to jsem nečekal na poprvé" Pochválil nás Scoot a Ashley přikývla. Taky si myslím, že to bylo vážně dobrý a procítěný. I když to nebilo o mě a o Seleně, tak jsem to procítil. Selena to procítila tak ,že si asi představila nás. Takovou písničku bych nikdy nesložil o ní. Sel byla to nelepší holka jakou jsem kdy měl. Nechtěla po mě, abych jí něco kupoval, vždy si to chtěla platit sama. Nebyla se mnou pro peníze a ani pro slávu. "Pro dnešek je to všechno, můžete jít domů" Dodal. Koukl jsem se na hodiny na mobilu a byli dvě hodiny. To je dobrý. Po cestě domů se stavím v restauraci na jídlo, mám celkem hlad.
Vzal jsem si peněženku ze stolku a šel k východu. Už jsem chtěl vyjít ze dveří studia, ale mě někdo zavolal. Podle hlasu jsem poznal že je to bude Selena.
"Justina, nechceš zajít na oběd?" Zeptala se a nervozně se usmála. "Jako kamarádi, samozřejmě" Dodala hned na to. Proč ne? Aspoň se nebudu nudit a budu si moct s někým povídat, to je lepší než být na mobilu a čekat než donesou jídlo. Koukl jsem se na Sel a ta nervozně přešlapovala z jedné nohy na druhou. Je roztomilá, když je nervozní a stydí se. Usmál jsem se a ona už nevypadala tak vynervovaně.
"Jo proč ne" Usmál jsem se na ni. Ona se taky usmála, ale ne už nervozně. Ten její úsměv mi chyběl. Šly jsme k mému autu, které řídil Keny. Otevřel jsem Sel dveře, aby mohla nastoupit. Usmála se na mě a posadila se. Oběhl jsem auto a sedl si taky. "Kenny někam do restaurace" Řekl jsem Kennymu. Ten kývl a vyjel k mojí nejoblíbenější restauraci. Už mě zná, moc dobře.
Po deseti minutách jsem dojeli k restauraci. Vylezly jsem z auta a šli dovnitř. Číšník hned jak mě viděl, tak se neptal kam si chci sednout a hned nás posadil do posledního stolu, kde nejde moc vidět. Přece jen není příjemné , když mezi jídlem chodí fanynky na podpis a fotku. Mám je rád, ale rád bych se najedl.
Odsunul jsem Seleně židli a ona se posadila. Trošku jsem ji zasunul a také si sedl. Asi si říkáte, proč jsem takový gentleman, ale já to dělám vždy. Došla číšnice a donesla nám lístky. Jako pití jsme si objednali oba neperlivou vodu.
"Tak co si dáš na jídlo?" Zeptal jsem se Sel. Já měl jasno, jako vždy. Mají tu nejlepší špagety v okolí, a proto je to moje nejoblíbenější restaurace vůbec. Vyzkoušel jsem všechny restaurace a špagety v nich a tady mi prostě chutnaly nejvíce. Mají tady i rychlou obsluhu a příjemné číšníky. Je to tady útulné a nechodí sem moc lidí. Je to taká rodinná restaurace. Nikdy bych tuhle restauraci nevyměnil za žádnou jinou.
"Já si dám kuřecí prsíčka a k tomu americké brambory. Tebe se ptát nemusím. Špagety" Zasmála se. Zná mě moc dobře a jsem rád, že si to pamatuje. Taky jsem se zasmál. Došla číšnice a mi jí řekly naše objednávky.
"Tak co si myslíš o té písničce?" Začala Sel. Jako vždy začíná konverzaci ona, protože ví co má říkat.
"Myslím že to bude nový hit. Mě osobně se ta písnička hrozně moc líbí. Příští písničku by jsme mohli nazpívat zase spolu, ale tentokrát by mohla být o lásce" Řekl jsem svůj osobní názor. Koukl jsem se na ni a nepatrně se na mě usmála. Myslím, že mě má pořád ráda. Doufám aspoň tak z poloviny jako já ji. Proč jsme se vlastně rozešli. Jo, oba jsme chtěly chvíli volnost, tak jsem se dohodli, že se rozejdeme. Já si chtěl trošku užívat z kamarády, protože jsem na ně předtím neměl čas a ona si chtěla užívat s kamarádkami. Tak to bylo.
"Jo tentokrát bych ji mohla složit já, co myslíš?" Co já si myslím. Že budu mít méně práce a budu hrozně rád.
"Jo to by bylo super" Usmál jsem se na ni. Ona se taky usmála a to už nám donesli jídlo. Popřáli jsme si dobrou chuť a pustili se do toho.
**********************************************
"Bylo to dneska super, ale já už musím. Tak ahoj" Rozloučila se se mnou Sel. Taky jsem se s ní rozloučil a šel do auta. Dneska to bylo super. Hezky jsme si pak ještě popovídali. Zjistil jsem že je pořád nezadaná a že třeba má novou kamarádku. Domluvili jsme se, že zítra půjdeme do parku se projít a jestli by svítilo sluníčko tak pojedeme na pláž a pak na oběd. Myslím, že by jsem se mohli dát zase dohromady, ale to necháme náhodě.
Kenny mě odvezl domů a já si konečně mohl dát sprchu. Odreagoval jsem se a uvolnil. Lehl jsem si na postel a koukl jsem se na twitter. Měl jsem nespočet zpráv. Rozhodl jsem se že napíšu jedné dívce, nějaké náhodné. Jako první mi do očí blýskla profilovka Kate Smil
Kate Smil: Ahoj Justine. Moc tě miluju. Chtěla bych tě někdy vidět na koncertu. Kdy pojedeš do Sydney?
Justin Bieber: Ahoj, já tebe taky. Pokud si dobře pamatuji tak za dva měsíce :)
Sydney, strašně moc miluji Austrálii. To je nádherné místo. Byl jsem tam párkrát a strašně se mi tam líbilo. Rád se tam vracím. Jsou tam úžasní fanoušci, tak jako všude. Jsem rád že tam mám taky obdivovatele.
Koukl jsem se ještě na pár tweetu od fanoušku a potom od slavných osobností, mích kamarádů. Nic co by mě zaujalo, ale pár jsem jich retweetnul. Potom už se mi nic nechtělo dělat, i když bylo teprve pět hodin. Pustil jsem si televizi a koukal se na filmy. Strašně moc jsem se nudil, tak jsem si psal s Raynem. Nic moc jsem se nedozvěděl, jen že se taky nudí. Byl jsem nějak vyčerpaný tak jsem zaspal.
ČTEŠ
Soulmates II.
FanfictionPokračování příběhu Soulmates I. Ona je nejlepší jezdkyně na okruhu v rychlých autech. Miluje to, ale chybí jí starý život a lidi v něm. On je nejmilovanější kluk na světě. Slavný Bieber. Miluje svůj život a taky ho nenávidí.