48.

898 28 1
                                    

Nikdy jsem nebyla na žádné svatbě, takže bych se vám chtěla omluvit, kdyby tam bylo něco špatně.

Koukala jsem se na sebe do velkého zrcadla. Byla jsem už celá hotová a tak stejně holky. Strašně moc se mi to líbilo, líčení, účes a tak. Už mám dokonce i od Pattie ten závoj. 

"Broučku, už jsou tu všichni" Usmála se na mě Pattie. Jen jsem malinko kývla. Začala jsem být ještě víc nervozní, když už je to tady. Třepaly se mi ruce, ale já jsem to chtěla zamaskovat tím, že jsem si vzala do rukou kytici. "Nemusíš být nervozní, vše dopadne dobře" Jemně mě objala, chytila za ruku a táhla dolů. 

Pod schody stál Mike v obleku. Oči se mu rozzářily, když mě viděl a mě určitě taky. Neviděla jsem ho skoro čtyři roky, což je dlouhá doba. 

Rychle jsem se zběhla chody a hned ho pevně objala. Cítila jsem slzy v očích, ale nesměla jsem brečet. Rozhodně ne teď. Musela jsem se pořád usmívat, protože jsem byla ráda. 

V hale už nikdo nebyl, takže už jsou všichni byli na svých místech. Pustila jsem Mika a otočila se na Pattie, ale nikdo tam nebyl. Už si šla asi taky sednout. 

Najednou se zapnula hudba a našel náš čas. Mike mě má provést uličkou až k Justinovy. Nastavil mi rámě a já ho s úsměvem přijala. Jsem ráda, že zrovna on zastoupil místo mého otce. 

Počkali jsme až si družičky stoupnou na svoje místa a chvilinku počkali, aby to bylo trošičku napínavější. 

Polu jsem procházeli a já se usmívala na každou stranu. všichni se na mě koukali a já si musela dávat pozor, abych nezakopla o šaty. Bylo to celkem těžké, ale zvládla jsem to. 

Dala jsem mu pusu na tvář a stoupla si před Justina. On si šel sednou na své místo a právě teď začíná naše chvíle. S Justinem jsem se chytili za ruce a koukali se do očí. 

Kněz začal odříkávat tu dlouhou řeč, kterou jsem ani moc neposlouchala. Všude je to stejné.

"A proto se vás ptám Faith Brooklin, berete si Justina Biebera za svého manžela?" Otočil se na mě a čekal na moji odpověď.

"Ano" Usmála jsem se na Justina. Jemně se mu zvedl koutek pusy a bylo to strašně moc roztomilé. 

"A vy Justine Biebere, berete si Faith Brooklin za svou manželku?" Otočil se zase na něj. Začala jsem být nervozní ještě víc.

Co kdyby teď odpověděl ne? Co bych dělala? Bylo by to strašné a docela trapné. Doufám, že se to nestane, protože už si nedokážu představit život bez něj. Je jako moje droga. 

"Ano" Usmál se na mě a já v duchu skákala radostí. 

"Můžete políbit nevěstu" Justin mě hned, jak to řekl jemně a dlouze políbil. Strašně moc to procítil, stejně jako já. Všichni začali tleskat a postavili se. Odtáhli jsme se a koukla jsem se na všechny. Justinova mamka měla slzy v očích, ale pořád se usmívala, tak jako všichni.

Všichni se na nás nahrnuli a začali nám gratulovat. Bylo to od nich hezké. 

Všichni jsem se nahrnuli k stolům, kde bude oběd. Všechno to je na čerstvém vzduchu, což se mi líbí. Já a Justin jsem si sedli do čela stolu a čekali až se všichni usadí na svoje místa.

Až se tak stalo, tak si Mike stoupl a vzal si do ruky skleničku se šampaňským. Přípitek musí pronést on, protože by ho měl říct můj otec, ale on není, takže zase zastoupí jeho místo. Není tu ani Justinův otec, takže zbylo to na něj.

"Nevím jak začít" Zasmál se a my všichni s ním. Šlo na něm vidět, že je nervozní. Povzbudivě jsem se na něj usmála. "Faith znám už od malička. Je to strašně úžasná holka a jsem rád, že jsem ji poznal. Justina znám asi pět let a jsem rád, že ho znám. Je to hodný kluk a jsem rád, že se zrovna oni dva vzali. Přeji vám, aby vám to vydrželo strašně moc dlouho a aby jste byli šťastní a zdravý. Připijme si na nevěstu a ženicha"Všichni jsem se postavili, zvedli trošku skleničky a napili se. Já jsem se toho nenapila, protože to byl alkohol. Jen jsem udělal, že jsem se napila.

Všichni se sedli, jen Justin zůstal stát. Všichni se na něj dívali a čekali co řekne. Domluvili jsme se s Justine, že jim to řekneme ještě před jídlem, aby jsem stoprocentně věděli, že tady jsou všichni. Potom už budou postupně odcházet a tak. Justin se zhluboka nadechl.

"Musíme vám něco říct" Na chvilinku se odmlčel a všichni napjatě čekali. "Budeme mít miminko" Řekl hrdě a naklonil se na mě a políbil mě. Všichni začali tleskat.

Oběd probíhal v klidu a potom začala už zábava. Nakrájeli jsme spolu dort a potom se už jen bavili. Dokonce už máme i udělané fotky a myslím, že budou úžasné.

Sedím na židli, protože mě strašně moc bolely nohy. Potřebovala jsem trochu oddech, protože tancovala snad s každým, kdo tady je. Je to celkem namáhavé. 

Rozhodla jsem se, že se půjdu převléct do nějakých volnějších šatů, protože tyhle mi už byly nepohodlné. Mám jedny připravené, takže to bude v pohodě. Myslím, že to nebude nikomu vadit a všichni to pochopí, když jsem těhotná.

Vyšla jsem schody a pomalu otevřela dveře, protože jsem za nimi něco slyšela. To co jsem viděla, tak jsem se trošku zarazila. 

Na posteli seděla Elizabeth a líbala se s Raynem. Jen jsem tam zaraženě stála a nic neříkala. On si mě všiml, tak se od ní hned odtáhl. Měl vyděšený výraz a hned si stoupl.

"Není to jak to vypadá" Hned se začal bránit.

"Takže to není tak, že tady podvádíš Miu?" Zeptala jsem se ironicky a ušklíbla jsem se. 

"Hlavně to prosím neříkej Mii" Udělal prosebný výrez.

"Neřeknu, protože jí to řekneš sám" Vzala jsem si šaty ze skříně a odešla. Nechala jsem je tam samotné, protože jsem to vážně dneska nechtěla řešit. Je to můj velký den a tohle mi to nezkazí. Ráda bych jí to řekla, ale ona si dnešek taky užívá a zničilo by ji to.

Vlezla jsem do koupelny, kde jsem se konečně vyslékla ty šaty. Konečně jsem se uvolnila a mohla jsem se v klidu nadechnout. Spokojeně jsem vydechla a usmála se. 

Oblékla jsem si světle oranžové šaty, které byly vzadu delší, než ve předu. Na prsou byla bílá látka, která ty šaty dělala roztomilé.

 Na prsou byla bílá látka, která ty šaty dělala roztomilé

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Z hlavy jsem si oddělala závoj a dala ho na skříňku. Vlasy jsem si rozpustila a pořádně rozčesala. Moc to nešlo, protože jsem měla nalakované vlasy, aby mi předtím vydržel ten účes. 

Vzala jsem do rukou šaty a odnesla je do pokoje, kde už nikdo nebyl. Pověsila jsem je na ramínko a dala do skříně. Vzala jsem si bílé balerínky, protože dneska už nechci vidět žádné boty na podpatku.

Vrátila jsem se zpátky na zahradu, kde jsem viděla člověka, kterého jsem už nikdy  životě nechtěla vidět. 

Selena.



Soulmates II. Kde žijí příběhy. Začni objevovat