46.

860 35 0
                                    

Moje malá Faith. Doufám, že se nezlobíš, že jsem dneska nedorazil. Už dřív jsem věděl, že to nebudu stíhat, ale nechtěl jsem tě tím zatěžovat. Musel jsem být v práci. Na tvou svatbu rozhodně dorazím, to si nenechám ujít. Moje nejlepší kamarádka se bude vdávat. Jsem za tebe šťastný. 

Koupil jsem ti náramek, aby jsi měla něco modrého, darovaného a nového, takže doufám, že se ti líbí a že si ho vezmeš. Byl bych moc rád. 

Mike

Dočetla jsem ten dopis a zase ho poskládala. Strašně moc jsem se na něj dneska těšila, ale i tak jsem ráda, že se zítra uvidíme. Jsem zvědavá, jestli se za ty tři roky změnil. Na fotkách vypadal úplně stejně, ale zdání může klamat. 

Náramek jsem si položila na noční stolek, aby jsem ho zítra nemusela hledat. Určitě si ho vezmu.

Nahlas jsem si povzdechla. Strašně moc se bojím zítřka a jak dopadne. Chci, aby to bylo perfektní, ale myslím si, že se něco pokazí. Vždycky to tak je, když je něco až moc dokonalé.

 Budeme muset říct, že jsem těhotná a jsem zvědavá, co na to řeknou. Myslím, že se trávě tohle zvrtne. Jeho rodina si bude myslet, že je to moc brzy a on si to potom začne myslet taky. Nikdy bych nešla na potrat, nikdy bych nezabila naše dítě. Nechám tohle celé na osudu.

Lehla jsem si do postele a zavřela oči. Dneska toho na mě bylo moc a nebyla tu pro mě ani Mia. Musela zařizovat poslední detaily na svatbě a musela si vyzvednout družičkovské šaty, které jsme vybíraly spolu, ale musela si je nechat trošku zkrátit, protože jak je malinká, tak si na ty šaty moc šlapala.

 Musela zařizovat poslední detaily na svatbě a musela si vyzvednout družičkovské šaty, které jsme vybíraly spolu, ale musela si je nechat trošku zkrátit, protože jak je malinká, tak si na ty šaty moc šlapala

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

V těch šatech vypadá nádherně, takže si myslím, že každého chlapa na svatbě okouzlí, ale moje nejlepší kamarádka je šťastně zadaná s Raynem. Ano, pořád jsou spolu a já jsem za ně ráda.

"Lásko za chvíli dojede Mia a půjdete s holkami na rozlučku" Justinova hlava vykoukla ze dveří a já jen kývla. Vůbec se mi nikam nechtělo, protože mi nebylo dobře a byla jsem unavená.

Pomalu jsem si sedla na okraj postele a dala si halvu do dlaní. Začíná mě bolet hlava a zvedá se mi žaludek. Povzdechla jsem si a stoupla si. Přešla jsem ke skříni, ze které jsem vytáhla černé rifle do kterých jsem si dala pásek a bílý nátělníky, který jsem si do těch riflí zastrkala. 

Doladila jsem to zlatými doplňky a k tomu šedé boty na podpatku

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Doladila jsem to zlatými doplňky a k tomu šedé boty na podpatku. Nechtělo se mi nic vymýšlet co si dám na sebe. Stejně si myslím, že půjdeme do baru a já tam budu muset pít džus, protože alkohol a těhotenství k sobě nejde. 

"Faith holky tu jsou" Slyšela jsem křik ze zdola. Malovat se nebudu, protože už jsem namalovaná od ráda a myslím, že mi to vydrželo. Popadla jsem telefon a peněženku a byla jsem připravená.

Seběhla jsem schody a naskytl se mi pohled na Miu a Justinovy dvě sestřenice, Bellu a Elizabeth. Obě jsou hodné a milé, takže mi nebude dělat problém s nimi strávit večer. 

"Dělej nebo to nestihneme" Popohnala mě Bella s obrovským úsměvem. To zase jen já nevím, kam jdeme a co budeme dělat. 

Rychle jsem k nim došla a byly jsme všechny nachystané. Ještě jsem se rozloučila s Justinem, kterého neuvidím až do zítřejšího obřadu. Bude mi strašně moc chybět, když nebudu moct spát vedle něj. 

Pochybuji, že bez něj zaspím, protože jsem si na to už zvykla. On dneska bude spát u Rayna doma, kde bude mít on i rozlučku. Ani nechci vědět, co budou dělat a koho tam budou mít, protože bych se leda tak strachovala. Dnešek si musíme oba dva užít naplno. 

Nasedly jsme do auta a holky mi zavázaly oči. Prý nechtějí, abych věděla, kam jedeme, aby to bylo překvapení. Takže oficiálně zavrhuji bar, protože by z toho nedělaly takové halo. 

Najednou jsme zastavily a holky mi pomohly z auta a vedly mě někam mě neznámo. Cítila jsem mírný větřík, po kterém mi naskočila husí kůže. Byl tu i takový mokrý vzduch, takže si myslím, že jsme někde u moře. 

Šly jsem po dřevě, takže si myslím, že jsme na mole a budeme na lodi, kde někam pojedeme nebo si uděláme tu rozlučku na té lodi. Myslím, že je to dobrý nápad. 

"Teď opatrně. Zvedni nohu a udělej dlouhý krok" Promluvila na mě Elizabeth. Jak řekla, tak jsem to i udělala. Cítila jsem, že se zem pode mnou pohybuje, takže jsme vážně na té lodi. Stála jsem tam a čekala až nastoupí i holky. 

Konečně jsem cítila, že mi rozvazují oči a cítila jsem úlevu. Otevřela jsem oči a viděla obrovskou loď na, které jsem stála. Byla vyzdobená bílými  a modrými růžemi. Vypadlo to nádherně, holky asi ví, že miluji bílou a modrou.

"Vypadá to nádherně" Řekla jsem směrem k holkám a šla na "začátek" lodi. Zrovna jsme vyplouvali, takže to bylo úžasné. Vítr mi vlál ve vlasech a já se cítila volná. Poslední den jsem volná.

Slyšela jsem za sebou kroky, tak jsem se otočila. Směrem ke mě šla Mia, která držela v ruce dvě skleničky s něčím, vypadlo to jako šampus.

"Na" Podala mi skleničku a já se na ni podívala jestli to myslí vážně. Jestli v tom je alkohol, tak to nemůžu a ona to moc dobře ví. "Neboj po tají jsem ti tam nalila dětský šampus. Přece chceš, aby i ty dvě byly zítra překvapené, ne?" Usmála se na mě a já kývla. 

Trošku jsem se napila a vážně to byl dětský šampus. Rozhodly jsme se, že půjdeme za holkami, aby tam nebyly samy. Seděly venku na gauči, který vypadal strašně moc pohodlně. Skočila jsem na ten gauč zezadu, takže se holky lekly a vykřikly. Musela jsem se nad nimi začít smát. Takhle začala naše zábava.


Soulmates II. Kde žijí příběhy. Začni objevovat