Öncelikle kitap kapağı için @KafestekiKaplan 'a çok teşekkür ederim 😊
Sokağın başında gelen Kadir ağabeyi gördüğümde aşağı ineli 15 dakika olmuştu. O içeri girdikten sonra biraz daha bekledim. Kadir abinin eve girdiğini umarak yukarı çıktım. Kapının önünde biraz daha bekledim . Yaklaşık yarım saat olduktan sonra anahtarı kapının deliğine soktum. Yavaşça çevirerek kapıyı açtım . İçimden beni fark etmemeleri için dua ederken kapıyı yavaşça örtüp içeri girdim . Oturma odasının kapısından içeri baktığımda henüz yemek yemediklerini gördüm . Bir şeyler konuşuyorlardı, dinlemeye başladım.
" Ee ne olacak şimdi ? Gay olduğunu kabul edecek mi Emre ? Susacak mı ?"
" Tabii ki de Hayır . Olmaz öyle şey . Ona bir seçenek sundum ama pek memnun olmadı . Ama kabul etmek zorunda "
" Ne dedin de memnun olmadı ? "
" Evlenmesi gerektiğini söyledim ama karşı çıktı . Evlenmekten başka seçeneği olmadığını da söyledim . Mecburen kabul etti ."
Duyduğum şey ile gözlerim kocaman oldu . Ne demek evlenecek ! Olmaz öyle şey !
" Kiminle evlenecek peki ? "
" Bilmiyorum . Arıyorum birilerini ama kimseden ses çıkmadı daha . Normal olarak Gay skandalına karışan biri ile evlenmek istemiyorlar"
"Ne olacak o zaman ? Gay olduğunu kabul etmek zorunda mı kalacak ?"
" Hayır . Bir şekilde kurtulması gerekiyor bu skandaldan. Senin bulabileceğin, ikna edebileceğin biri var mı ? "
Kadir abinin sorusunu duyunca içeri daldım ." Ben ! Ben evlenirim! Ben hemen ikna olurum . Gerçekten !" Deyip kafamı hızlıca aşağı yukarı salladım.
Ablam sinirli bir şekilde bana döndü .
" Senin ne işin var burada Buğlem !"
"Abla gidiceğime nasıl inandın ki ? Konu Emre . Asla gitmem "
" Seni cadı . Bari adam gibi gelip dinleseydin . "
"Sanki izin verdin de . Evden kovdun be !"
Kadir Abi araya girdi .
" Sakin olun bayanlar . Ne bu şiddet bu celal ?"
Gidip Kadir abinin koluna yapıştım .
" Kadir abi . Lütfen . Ben evlenirim Emreyle . Gerçekten evlenirim . Onun Gay olmadığını biliyorum ben . Gay skandalı çıksın ne fark eder. Gay değil o . Lütfen ya !"
Ablam kolumdan tutup çekti . Sinirli olduğu belliydi . Resmen ateş çıkıyordu gözlerinden .
" Buğlem . Emre ile evlenemezsin. İzin vermiyorum . Ayrıca annem ile babam ne düşünür ? İzin verirler mi sanıyorsun ? "
" Evet Buğlem ablan haklı . Emre ile evlenmene bende izin veremem . Emre 'yi tanımıyorsun . Nasıl biri olduğunu bilmiyorsun ."
Sinirle Kadir abiye döndüm .
" Bulduğun kız çok mu iyi tanıyacaktı Kadir abi ? Ayrıca ben Emre 'yi çok iyi tanıyorum. Hakkında herşeyi biliyorum .Ya hadi işte daha fazla yalvartmayın beni . Tamam deseniz ne olacak sanki !"
"Benden izin yok . Onu bil de . Ablandan da izin yok görüşünüşe bakılırsa . Yani evlilik falan yok Buğlem . "
" Yaaa . Abla ya . Bir kere olsun istediğimi yap ya . Ne olacak sanki evlensek ? Hem bu evlilik Gay skandalı geçene kadar olmayacak mı ? Bırakta o zamana kadar Emre ile vakit geçireyim . "
Dolan gözlerim ile ablama baktım .
" Of Buğlem . Tam bir baş belasısın . Ben evet desem ne olacak ? Annem babam hayatta izin vermez . "
" O zaman ikna ederiz abla . Senin dediklerini önünde sonunda yapıyorlar zaten . Bir iki kere yalvarsan, lütfen desen kabul edecekler zaten . Bunu sende biliyorsun "
" Buğlem yalvarıp, lütfen dediğim konular ile bu konu çok farklı . Bunu ayırt edebilecek yaştasın . Benden böyle bir şey yapmamı bekleme . Ya Emre ile beraber konuşup ikna etmeye çalışırsınız yada evlenmezsiniz . "
Heyecanla yerimden sıçradım.
" Yani şimdi sen izin verdin mi ?"
" Başka seçenek mi bıraktın ? Bir de soruyorsun. "
" Yaaa canım ablam "deyip sarıldım. Ablam da bana sarıldı .
" Buğlem çok önemli bir şey yapıyorsun . Belki de hayatını mahvedeceksin . Ama çocuk gibi davranıyorsun . "
"Abla ben istediğime göre olabilecek kötü davranışları kabul ederim . Etmek zorundayım . Çünkü zaten ben istedim ."
" Emin misin Buğlem ? Emre biraz zor biridir. " Kadir abinin sorusu ile ona döndüm .
" Evet Kadir abi . Eminim . Evlenmek istiyorum ."
Kadir abi cebinden telefonunu çıkardı.
" O zaman Emre 'yi arayıp haber veriyorum?"
Kafamı aşağı yukarı sallayarak onay verdim . Ailem kabul etsin yada etmesin ben Emre ile evleneceğim. Kimin ne dediği umrumda değil .
Yeni bölüm biraz geç geldi kusura bakmayın . Kar Tatili olunca kalan sınavlar peşpeşe oldu . Neyse ki yazdık yeni bölümü . Bölüm Hakkında ki düşüncelerinizi alalım ?😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kocam Bir Gay (!)
General Fictionx BL konulu değildir x Bir sabah uyandığında bir Gay skandalında bulmuştu kendini Emre . Şok olmuştu . Emre'ydi bu sonuçta . Gay olması imkânsızdı . Değildi de zaten . Evet çok ünlü bir şarkıcıydı ama ona Gay iftirasını kim atabilirdi ki ? Menajeri...