Buğlem uzun süre cevap vermeyince elimi çekip kahkaha attım .
"Buğlem . İnandın mı ?"
Gülmeye devam ettim. İster istemez gülüyordum çünkü surat ifadesi çok komikti .
Elini çekip önüne döndü . Kaşlarını çattı . Sinirlendi sanırım.
"Eve gidelim"
Omuz silktim .
"Tamam"
Arabayı çalıştırıp kaldığımız eve sürdüm . Eve geldiğimizde Buğlem benim inip yardım etmemi beklemeden kendisi indi . Kapıyı hızla çarparak kapattı . Önden gitse de beni bekleme zorundaydı . Anahtar bendeydi çünkü .
Kapının önüne gidip beni bekledi . Bende onun bu tavrına karşı daha da sinir etmek için yavaş yavaş yanına gittim .
"Sonunda geldiniz Emre Bey . Evin yolunu bilmiyorsanız tarif etseydim."
Cevap vermeden kapıyı açtım . Beni itip içeri girdi . Beni sinirlendirmeye mi çalışıyor ?
Sakin ol Emre . Sakin ol . Derin bir nefes vererek içeri girip kapıyı kapattım . Anahtarı vestiyere fırlatarak odaya geçtim ve yatağa yattım . Yorgun hissediyordum .
Neydi Buğlem 'in bu tavrı ? Astar arası şaka yaptım . Böyle bir tavır almasına gerek yoktu ki beni gereksiz yere sinirlendiriyordu . Sinirlenmem iyi olmazken şu durumda hiç olmazdı.
Derin bir nefes verdikten sonra ellerimi kafamın altında birleştirip gözlerimi kapattım . Koltuk değneğinin sesinden Buğlem 'in odaya girdiğini anladım . Tam uykuya dalıyordum ki üstüme fırlatılan şeyler sayesinde uyuyamadım . Hızla doğruldum .
"Aynı yatakta yatmaya düşünmüyorsun değil mi ? Hatta sen git salonda falan yat . Bu odada kalamazsın "
"Kalırım Buğlem . Beraber yatmaktan rahatsız olacak olan sensin . Ben değil . Kim rahatsız olacaksa o yatsın salonda . "
Üstüme fırlattığı yastık ,pike ve çarşaf üçlüsünü yere attım ve eski pozisyonuma geri döndüm . Ancak üçlünün üstüme tekrar fırlatılması ile tekrar yatakta doğruldum .
"Buğlem . Beni sinirlendirme"
"Allah allah . Sinirlen. Senden mi korkacağım ? Kimsin ki sen ?"
"Buğlem . Yapma . Beni sinirlendirme . "
"Senden korkmadığımı söyledim "
Buğlem lafını bitirir bitirmez bileğinden tutarak yatağa çektim ve üstüne çıktım . Ellerini bileklerinden iki yanına sabitledim. Bacaklarımı da iki yanına koydum.
Gözlerime bakamıyordu ve neredeyse korkudan titriyordu.
"Beni bir daha gerçekten sinirlendirme "
Bir süre gözlerine bakıp hızla üstünden kalktım . Yere düşen üçlüyü alarak salona geçtim . Gerçekten sinirlendiğimde bambaşka bir insan olabiliyorum. Ama ben Buğlem 'i uyardım. Kendi kaşındı .
Koltuğa uzandım ve uyumaya karar verdim . Şuan için en sağlıklısı uyumaktı.
~Buğlem~
Emre ile olandan sonra bayağı bir uyuyamamış ardından uyuyakalmıştım . Sabahın köründe çalan zil sayesinde de uyanmıştım .
Ben kapıyı açmaya gidene kadar Emre çoktan kapıyı açmış biriyle muhabbet ediyordu . Salona adım atar atmaz kız ciyaklaması duydum . Elif ?!
Hızla Emre'nin yanına gittim . Ama yüzüne bakmadım . Elif beni görünce yüzü düştü . Bende seni gördüğüme çokta mutlu olmadım fallik kız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kocam Bir Gay (!)
Genel Kurgux BL konulu değildir x Bir sabah uyandığında bir Gay skandalında bulmuştu kendini Emre . Şok olmuştu . Emre'ydi bu sonuçta . Gay olması imkânsızdı . Değildi de zaten . Evet çok ünlü bir şarkıcıydı ama ona Gay iftirasını kim atabilirdi ki ? Menajeri...