7. Bölüm

4.8K 202 30
                                    

Nikah masasının olduğu sahneden aşağı indik . Ellerim pantolonumun ceplerindeydi. Dayan Emre . Dayan. Skandal hemen unutulacak ve eski hayatına geri döneceksin .

" Hadi Emre . Eve geçin siz . Araban dışarıda " diyen Kadir'e döndüm .

"Tamam " deyip yürümeye başlamıştım ki Buğlem 'in sesiyle durdum .

" Şey... Ben henüz eve taşınamadım ki . Kıyafetlerim yok orada . "

Beril ona bu gecelik kıyafet getireceğini , yarın gelip hepsini almasını söyledi . Buğlem " Tamam " dedikten sonra yanıma geldi . Yan yan bakıp yürümeye devam ettim .

Nikah salonunda çıkınca arabamı gördüm. Ayrıca hava ne zaman karardı ki ? Ne zaman akşam oldu ? Tabii Buğlem Hanım 5 saatte hazırlanınca böyle oldu . Sanki ne olurdu bir pantolon , tişört giyip gelse . Gören de gerçekten evleniyoruz sanar.

Arabanın kapısını açıp içine geçtim . Buğlem 'de bindikten sonra emniyet kemerimi taktım ve onunda takmasını bekledim . Ama takmadı . Sadece çok gergin görünüyordu .

" Heeey . Emniyet kemerin. " dediğimde şaşkın bir şekilde bana döndü .

" Ne ?"

Emniyet kemerini gösterdim . Kafamı geriye atıp uzun bir " Ah " çektim. Kemerini takmak için uzandığımda gözleri kocaman oldu . Şuan yüzlerimiz çok yakındı . Bilerek bir süre bekledim .

" Gözlerini kapatmazsan kuruluktan kör olacaksın " dedim ve geri çekilip kemerini taktım . Arabayı çalıştırdım. Evet . Evet . Bu oyun kesinlikle eğlenceli olacaktı .

Eve geldiğimizden beri yaklaşık yarım saat geçmişti . Ne gelen vardı ne arayıp haber veren .ikimizde sessiz kalmaya yemin etmiş gibiydik. Buğlem suan arabada olduğundan daha gergin duruyordu . Aklıma gelen düşünce ile kahkaha attım . Buğlem hemen bana döndü . Tuhaf tuhaf baktı .

" Buğlem . Sen şu ilk gece saçmalığını düşünmüyorsun değil mi ? Gerdek falan " deyip tekrar kahkaha attım .

Yüzü kızardı. Cevap vermedi . Gerçekten düşünmüş müydü? Ne yedi bu kız ? Kafa yapmış anlaşılan .

Buğlem 'in telefonuna gelen bildirim sesi ile bir umut ablasıdır diye düşünerek oturduğum koltukta dikleştim. Telefonuna bakıp bir şey okuduktan sonra bana baktı .

" Şey ... Ablam gelemeyecekmiş "

Hemen ayağa kalktım . Daha önce söyleselerdi ya ! Bu kızla daha fazla yanlız kalmazdım!

Koşar adımlarla odama çıktım. Kendi pijamalarımdan birini aldım . Yani sonuçta kıyafetleri burada yoktu . O minicik elbise ile rahat uyuyamayacağına göre . Sanırım bunlar iş görürdü . Salona geçtim. Buğlem hala oturuyordu . Pijamaları koltuğa bıraktım .

" Bunları giyersin. O üstündekiyle rahat edemezsin. Ben çıkıyorum " deyip evden çıktım. Sanırım şimdi bir otel bulmam gerekiyordu .

~ Buğlem 'den ~

Nikah bitmişti .Biz eve gelmiştik. Ama ablam gelemeyeceğini söyler söylemez Emre dışarı çıktı . İstemsizce gözlerim doldu . Beni sevmesini beklemiyordum ama bu kadar nefret edeceğini tahmin etmemiştim .

Akan gözyaşlarımı sildim . Sabaha kadar dışarıda kalamazdı ya . Elbet gelecekti eve . Odamın hangisi olduğunu söylememişti bile . O zaman ben kendim bulurum . Salondan çıktım ve uzun koridorda yürümeye başladım. Kapısını açtığım ilk odanın banyo olduğunu görüp kapıyı geri kapattım . Yanında ki oda da tuvalettir herhalde . Kapıyı açtığımda yanılmadığımı gördüm.

Biraz ilerlediğimde karşılıklı iki oda gördüm. Önce tuvaletin yanında olan odanın kapısını açtım . Bir yatak bir de gardırop vardı . Buranın benim odam olduğunu anlamıştım . Odaya girip üstümü değiştirdikten sonra odamın tam karşısındaki kapının ardında ne olduğu merak ettim . Elimi kapının kulpuna koydum ve yavaşça aşağı bastırdım.

Kapı hafif aralanmıştı. Gözüme çarpan ilk renk Lacivert olmuştu . Ah ! Burası Emre 'nin odası olmalı. Emre laciverti çok sever . Kapıyı tamamen açtığımda başlığı duvara yaslanmış beyaz mobilyalı, Lacivert nevresimli bir yatak gördüm . Yatağın karşısına baktığımda Lacivert - beyaz bir dolap vardı ve hemen onun yanında çalışma masası vardı .

Yatağı tek kişilikti. Eee hani zenginler çift kişilik yatakta yatıyordu ? Emre bu düşünceye zıt bir insandı galiba . Odayı fazla kurcalamadan çıktım odadan . Salona geçtim . Koltuğa bağdaş kurup oturdum. Düşündüm biraz .

Ne oldu Emre 'ye ? Yani benim tanıdığım Emre 'ye ne olmuştu ? Kesinlikle benim tanıdığım Emre değildi bu . Televizyonda gördüğüm , fan buluşmalarında , konserlerinde gördüğüm adam değildi bu . Kesinlikle değildi . Çok farklıydı . Benim tanıdığım Emre asla ve asla fanlarını kırmazdı. Mantıken dolaylı yoldan insanları da kırmamış oluyordu . Ama şuan evlendiğim Emre beni nasıl kıracağını düşünüyor resmen .

Derin bir nefes verip televizyonun kumandasını aldım . Televizyonu açtım . Cidden mi ? Hala mı devam ediyor şu skandal ? Hem kim yaptı ki bu haberi ? Nasıl bir insan böyle bir haber yapar ? Bir yandan iyi oldu aslında . Emre ile evlenme şansını elde ettim . Ama bencil düşünmemeliydim . Emre için çok kötü bir durum olmalı. Hele ki Türkiye gibi bir ülkede ünlüyken.

Televizyonda ki kanalları bilmem kaçıncı kez turlarken saatin 4 olduğunu fark ettim . Neredeydi Emre ? Neden gelmedi hala ? Kapanmaya çalışan göz kapaklarıma direnmeye çalışıyordum. Emre 'nin eve geldiğini görmem lazım. İçim rahat etmez ki . Koltuktan kalkıp odama gittim . Yatağımın üstünde ki pikeyi aldım ve salona gidip odama gitmeden önce oturduğum koltuğa yattım . Emre mecburen eve gelecekti . Yani gelirdi sanırım....

Merhaba arkadaşlar . Biliyoruz bölüm çok geç geldi . Ama bana ilham gelmedi . Cidden gelmedi yani . Ne yazmam gerektiğini çözemedim . Kestiremedim . ilkarmy de bir önce ki bölümü yazmıştı . Yani yazma sırası bendeydi. Bu kadar geç geldiği için özür dilerim . Umarım beğenirsiniz 🙏

Kocam Bir Gay (!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin