" Ay yeter Buğlem ! Bir yerine otur ablacım . Yerine otur da karar verelim bir şeylere artık . "
Hızla kafamı aşağı yukarı sallayıp koltuğa oturdum .
" Abla anla işte. Heyecanlandım. Ne zaman gelirler sence ? Akşam gelirler dimi ? "
" Yani akşam gelirler herhalde . Ben Kadir 'i arar sorarım . zaten kahve verilecek . Başka verilecek bir şey yok . O zaman çıkıp elbise ayakkabı falan alalım sana . "
" Tamam olur . Funda da gelse olur mu ? "
" Olur tabi . O hala odasında mı ? Haber verde hazırlansın. Sende hazırlan. Bende hazırlanmaya gidiyorum. "
" Tamam abla . "
Hemen Funda'nın odasına gittim . İçeri girdiğimde o zaten giyinmişti. Bir yere mi gidecekti ?
" Funda ? Hayırdır ne bu hal ? "
" Hiç . Bir randevum varda . Oraya gideceğim . Neden ki ?"
"Hiç . Yok bir şey . İyi eğlenceler sana . Biz de ablamla dışarı çıkacağız da onu haber vereyim dedim "
Kafasını aşağı yukarı salladı . Odasının kapısının önüne gelip bana sarıldı .
" Görüşürüz "
Deyip çıktı odadan. Birkaç dakika sonra da dış kapının sesi geldi . Keşke yanımda olsaydı . Ama benim için onun randevusunu engelleyemem.
Funda'nın odasından çıkıp kendi odama geçtim . Kot bir pantolon ve üstüne bordo bir tişört giyip odadan çıktım . Ablam salonda beni bekliyordu .
" Heh geldin mi ? Ee funda Nerede ? "
" Onun başka bir işi varmış abla . O bugün bizle beraber olmayacak . "
" Öyle mi ? Peki o zaman . Çıkalım biz . "
Kafa salladım . Ayakkabılarımızı giyip evden çıktık .
~~~
Alışverişe başlayalı yaklaşık 1 buçuk saat olmuştu . Hala istediğim gibi bir elbise bulamadım . En sonunda bir mağazaya girdik . Ablam bir iki elbise buldu ve elime tutuşturdu . Hemen kabine girdim .Ablam kabinden çıkmam ile bir ıslık çaldı .
" Buğlem . Ablacım çok yakışmış elbise . Artık bugün Emre sana karşı birşeyler hissetmeye başlamazsa gerçekten gay olduğunu düşünmeye başlayacağım "
deyip kahkaha atan ablama baktım .
" Aman hemen de utanır , yanakları kızarır "
" Yaa abla " deyip avuç içlerimle yanaklarımı kapattım .
" Neyse . Gel aynada bak kendine "
Aynanın önüne geçtiğimde gerçekten elbisenin bana yakıştığını farkettim . Pudra rengi bir elbiseydi. Dizimin biraz üstünde bitiyordu. Elbisenin askıları tüldü. Tülde küçük çiçek detayları vardı . Onun haricinde belinde tülden kemer gibi duran bir detayı da vardı . Elbise hoşuma gitmişti .
" Eee nasıl ? Beğendin mi ? "
" Evet abla . Elbise çok güzel "
" O zaman alalım mı bunu? Yoksa daha bakmak ister misin ? "
" Yok . Alalım bunu . Çok güzel bu . "
" Peki . Hadi üstünü değiştir . Ödeyip çıkalım. "
Kafamı aşağı yukarı sallayıp kabine girdim .
Ödemeyi yapıp mağazadan çıktık . Sıra aykkabıdaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kocam Bir Gay (!)
General Fictionx BL konulu değildir x Bir sabah uyandığında bir Gay skandalında bulmuştu kendini Emre . Şok olmuştu . Emre'ydi bu sonuçta . Gay olması imkânsızdı . Değildi de zaten . Evet çok ünlü bir şarkıcıydı ama ona Gay iftirasını kim atabilirdi ki ? Menajeri...