4 . Bölüm

6.1K 242 61
                                    

Yol boyunca kimse konuşmamıştı. Buğlem denen kız ne ağlıyor ne de konuşuyordu. Ağlamasını beklemiştim ama ağlamıyordu. Nasıl bir salak benim gibi biri için ailesini yok sayar ? Ben bile yapmam .

Kadir 'in el frenini çekmesi ile Buğlem yerinden sıçradı .

"İyi misin Buğlem ?" Ablasının sorusu ile ablasına döndü.

"İyiyim abla . Dalmışım sadece "

Ablası kafasını salladı .

"E hadi Emre Buğlem'i de al da eve geçin ." Diyen Kadir 'e döndüm . Gerçekten mi ? Bu kadar hızlı mı ?

" Ne diyorsun sen Kadir ? Daha evli değiller . Ayrıca ben isteme olmadan vermem kardeşimi. Bari bir şeyi normal olsun "

Ne diyor bunun ablası ya . Ne istemesi ? İsim gücüm yok bir de istemeye gidicem . Hem ben istemiyorum ki onu . O beni istiyor .

" Ne diyorsunuz ya ? Ne istemesi ? İsteme falan yok . Yaparsanız bile beni karıştırmayın . Kendi aranızda yapın bir şeyler ." Deyip arabadan indim . Eve girerken son kez Buğlem 'e baktığımda bana bakıyordu . Üzgün bir şekilde .

~ Buğlem'den ~

Emre arabanın kapısını çarpıp çıkmıştı . Ne demek kendi aranızda yapın ? İstemsizce dolan gözlerimi ellerimle sildim .

"Buğlem . İyi misin ? Ama ben demiştim sana Emre zor biridir diye ."

" iyiyim Kadir abi . Sorun değil . "

" Ne demek iyisin Buğlem ? Kadir 'i inandırırsın ama beni inandıramazsın. Ayrıca Kadir bilgin olsun isteme töreni olmadan hayatta Buğlem'le evlenemez Emre . Belli ki beyefendi düğün de yapmayacak . Bir şeyi düzgün olsun Buğlem 'in "

Kadir abi kafasını aşağı yukarı salladı .

"Tamam tamam . Ben ikna ederim onu . Ben sizi eve bırakayım. "

Kadir abi arabayı çalıştırdı . Başımı ablamın omzuna yaslayıp dinlenmeye başladım .

~Emre'den ~

Salonda televizyon izlerken açılan kapı ile of'ladım . Büyük ihtimalle gelen Kadir 'di ve yine o konuşmalarından birini yapacaktı . Tehdit dolu konuşmalar .

"Oooo Emre Bey . Bakıyorum da birinin kalbini kırmak hiç üzmemiş sizi ."

"İmalı konuşmana gerek yok . O "Biri"nden kastının Buğlem olduğunu biliyorum . Değer vermediğim birini kırdığım için niye üzüleyim ? Kızı hayatımda ilk defa gördüm . "

"Emre pes . Gerçekten pes . O kız ne olursa olsun seninle evlenmeyi kabul etti.Ama senin yaptığına bak ."

"Kadir. Kes sesini . Ben mi dedim lan benimle evlen diye! Kendisi salak gibi ailesini bile yok saydı. Ben mi yalvardım ona ! "

"Emre . Bağırma . Sen demedin ama sence seçim şansın var mı ? Bul lan . Başka kız bul . Bulana kadar da beni arama . Gay damgası ile dolaş etrafta . Umrumda değilsin. "

Kadir kapıyı çarpıp çıktı . Of . Bu ne böyle ya ? Ya Öleceksin ya Öleceksin diyorlar resmen. Şu skandalı yapanı bir bulayım . Sıçıcam ağzına .

Eee ne olacak şimdi ? Gerçekten Gay olarak mı bilineceğim ? Hayır . Asla olmaz . Ama isteme denilen saçma şeyi de yapmak istemiyorum . Offf...

~ Ertesi Gün ~

Sıkıntıdan öleceğim. Kadir sabahtan beri bir kere bile gelmedi . Ciddi Ciddi gitti yani . Allahım çıldırıcam. Televizyonu açsam her yerde gay olduğum haberi var . Kadir olmadan dışarı çıksam basın ile tek başıma başa çıkamam. Ne yapacağım ben ?!

Guruldayan midemin sinyalini aldıktan sonra mutfağa gittim. Buzdolabını açtığımda yemeğe değer hiç birşey yoktu . Bu ne böyle ya ? Kadir bir gitti . Hiç bir şey doğru düzgün değil . Meğerse Kadir yapıyormuş herşeyi . Yumurtalıkta 1 tane yumurta buldum . Şunun verdiği mutluluğu anlatamam . Yemek buldum ! Hemen yumurtayı pişirdim ve yedim . Yani sanırım akşama kadar dayanabilirim .

Mutfağı topladıktan sonra tekrar salona döndüm. Ah ... az kalsın unutuyordum. Kız aramam lazım benim ! Ama nasıl arayacağım ki ? Hepsi beni Gay sanıyor . Eski sevgililerimi denesem ?
Evet evet . Öyle yapayım . Rehberimden Ceren 'i bularak ara tuşuna bastım. Telefon iki çalışta açıldı .

"Alo Ceren . Naber? "

"Alo ? Kimsiniz ? Tanıyamadım da ?"

Ne ? Şaka mı bu kız ?

" Emre ben . Hani sevgliydik bir ara "

" Hee sen misin ? Ee ne oldu ? Ne zamandan beri aramıyorsun. Yeni mi geldim aklına ?"

" yok canım olur mu öyle şey ? Biliyorsun çok yoğunum . Vaktim yok"

"Sevgili yapmaya vaktin var ama . Gay olduğunu duydum Emre . İğrençsin "

Ve telefon yüzüme kapatılır . Cidden mi ? Böyle mi yapacak hepsi ? Ahh....

Ceren'den sonra ki 30 arama böyle sonlanmıştı. Konuşmaların hepsi " Ayy sen Gay misin ? " " İğrençsin " " senle çıktığıma inanamıyorum " gibi kelimelerle son bulmuştu. Mecburen Buğlem 'e mi kaldım şimdi ?

Rehberden Kadir'in ismini bulup ara'ya bastım .

" Alo Kadir ."

"Ooo Emre Bey. Hayırdır ? Kız mı buldun ? "

"Kadir hemen başlama. Kız falan bulamadım . "

" Ee niye aradın o zaman ?"

" Şey diyecektim .... Buğlem 'e haber ver . Yarın istemeye gidiyoruz . "

Emre 'ye sinir oluyorum . Resmen kendi yazdığım karaktere sinir oluyorum 😂
Ee nasıldı bölüm ? Görüşlerinizi alalım 😊

Kocam Bir Gay (!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin