1. YIL 🎊

2.5K 70 5
                                    

Ehe nasıl bir giriş yapsam acaba ? :)

Şuan fark ettim de kitabın 1.yılı dolalı 1 ay olmuş bile. 5 ocak 2017 de ilk bölümü yazmışım. Ne yazsam cidden bilemiyorum.

Öylesine ve "kesin okunmaz" düşüncesiyle başlanan bir kitabı bu kadar değerli hale getiren sizlersiniz. Başlarda "yazsam da olur yazmasam da" diye düşündüğüm bir kitap için şuan "acaba nasıl yazsam kendimi daha iyi anlatabilirim?" şeklinde düşünür oldum. Cidden başlarken bu kadar sevileceğini, okunacağını tahmin bile etmemiştim. Bu şekilde hayal bile kurmamıştım ki tahmin edeyim.

Hala yazmakta iyi değilim. Hala kötü yazıyorum. Buna rağmen kitabı ve beni desteklediğiniz için teşekkür ederim. Şimdiye kadar çoğu kez kitabı silmeyi düşündüysem de silmemi engelleyen sizlerdiniz. Kitaba hiç bir zaman "kitabım" demedim. Hep "kitabımız" dedim çünkü bu kitap her biriniz sayesinde değerli oldu benim için. Hepiniz farkında olmadan yön verdiniz kitaba. Yorumlarınız aslında her bir bölümde var. Yorumlarınız şekillendirdi kitabı.

Bu kitabın yazarı ben değilim, sizsiniz.

En başından beri yahut 1 aydır veya 1 gündür. Yanımda olan hepinize teşekkür ederim. Şu sıralar bölümler hızlı gelmiyor çünkü 11.sınıfım ve sağlık okuyorum. Tahmin edemeyeceğiniz kadar çok hastalık - tedavi var ve hepsini ezberliyorum. Vakit buldukça yazıyorum. Bölümler geç gelmesine rağmen hala okuduğunuz için teşekkür ederim.

İyi ki varsınız ! Sizi seviyorum ! 💜

Kocam Bir Gay (!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin