"Yemek için yeri hallettim Emre. Kuyumcuya mı geçelim?"
"Evet."
"Hangisine?"
"Fark etmez Kadir. Gidelim işte birine."
"Tamam."
Kolye alacağım Buğlem'e. Hem hiç kolye takmıyor. Boynu çok boş. Kolye güzel durur.
"Ne yapacaksın kuyumcuda? Yoksa... Buğlem'e hediye mi alacaksın?"
Kadir heyecanlı heyecanlı söylediğinde alkış yaptım.
"Vay be. Nasıl anladın. Mükemmelsin."
"Şimdi seninle hiç uğraşamayacağım Emre. Ne alacaksın Buğleme?"
"Kolye alacağım."
"Hmm... güzel olur aslında. Buğlem'i hiç kolye takarken görmedim. Belki de olmadığı için yada olan kolyeler onun için anlamlı olmadığı için takmıyordur."
"Sağol ya. Sen onaylamasan kesinlikle almazdım."
Kadir arabayı park ederken göz devirip hızlı bir nefes verdim. Kapıyı açıp değneğimi de alarak aşağı indim. Kadir diğer koluma girerek yürümeme yardım etti.
İçeri girince görevli adam gülümsedi.
"Hoşgeldiniz efendim. Nasıl yardımcı olabilirim?"
"Hoşbulduk."
Ben sandalyeye otururken Kadir adam ile konuşmaya başladı.
"Kolye alacağız biz. Kolye modellerinizi görebilir miyiz?"
"Tabii efendim. Getiriyorumm"
Adam bir kaç tane kolye getirdi. Bu kolyeler Buğlem için fazla süslü. Baştan sona pırlanta ile kaplı ve kalın kolyeler.
"Ben bunları beğenmedim Kadir. Allah aşkına Buğlem hiç bu kadar süslü giyiniyor mu? Hiç Buğlem'in tarzı değil bunlar."
Adama döndüm.
"Daha sade ve şık kolyeleriniz yok mu? Mesela daha... küçük?"
Adam kafası ile onaylayıp kolyeleri getirdiği tarafa gitti. Ardından 5 kolye ile geri döndü. Kolyeler çok sade ve şıktı. Tam benim istediğim gibi. Birinin ucunda bir kar tanesi, birinde melek figürü, birinde sonsuzluk işareti, birinde yaşam ağacı denilen ağaç ve birinde de at nalı vardı.
"Melek figürü olanı istiyorum."
"Tabii efendim."
Adam kolyeyi kutuya koyduktan sonra hediye paketine koyup bize verdi. Kadir ödeme işlemlerini hallederken Buğlem'in kolyeyi görünce ki yüz ifadesi gözümün önüne gelince gülümsedim. Buğlem çok sevinecek.
~~~
"Beril. Buğlem'i alışverişe çıkarabilir misin? Benim kredi kartlarımdan bir tanesini alın. Buğlem'e söyleme ama onu bu gece yemeğe çıkaracağım. Biraz ağır bir elbise alın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kocam Bir Gay (!)
Ficção Geralx BL konulu değildir x Bir sabah uyandığında bir Gay skandalında bulmuştu kendini Emre . Şok olmuştu . Emre'ydi bu sonuçta . Gay olması imkânsızdı . Değildi de zaten . Evet çok ünlü bir şarkıcıydı ama ona Gay iftirasını kim atabilirdi ki ? Menajeri...