"Bana işime yarıyacak bilgiler getir"
--------------------" Beril biz Emre ile dışarı çıkıyoruz . Biraz hava alıcaz "
" Tamam Kadir . Ama çok geç kalmayın "
"Tamam"
Kadir abi ile Emre evden çıktılar . Bende oturmaktan sıkıldığım için telefonumla uğraşmaya başladım . Bir yandan da bugün olanları düşünüyordum . Düşüncelerim çalan kapı ile bölündü . Gelen Burak'tı.
"Hoşgeldin Burak . "
"Hoşbulduk Buğlem . Nasıl oldun ? İyi misin ? "
"İyiyim teşekkür ederim. "
"Nasıl olduğunu merak ettiğim için iş çıkışı uğramak istedim . "
"İyi yapmışsın . Avukattın sen değil mi ? "
"Evet . Sen çalışıyor musun ? "
"Hayır . Bende hukuk istiyordum ama üniversiteye gidemedim . "
"Anladım . "
Burak oturduğu yerde kıpırdandı.
"Bir sorun mu var Burak ? "
"Şey sorun olmazsa tuvaleti kullanabilir miyim ? "
"Yok canım ne sorunu . Abla Burak'a tuvaleti göstersene "
Ablam kafası ile beni onaylayıp ayağa kalktı . Burak da ayağa kalkan ablamı takip etti . Biraz sonra ablam yanıma geldi . Fısıldayarak konuştu .
"Buğlem. Gelince söyle gitsin evine . Emre sevmiyor bu çocuğu belli . Emre gelmeden gitsin. "
Kaşlarımı çattım .
"Allah Allah . Onun sevmediği kişiler gelmeyecek mi evimize ? Burak istediği zaman gider . Emre bir şey diyemez "
"Buğlem . İnatçılık yapma . Emre gelince Burak hala burada olursa kötü şeyler olabilir . Bunu kimse istemez . Değil mi ?
Omuz silkip cevap vermedim . Biraz sonra da Burak geldi .
"Buğlem ben gitsem iyi olacak . Yapmam gereken işlerim var . Belki sonra tekrar uğrarım . "
Kafa sallayıp gülümsedim .
"Peki . Geldiğin için teşekkürler Burak"
O da gülümsedi . Ablam ona eşlik ederek uğurladı .
"İşte bak gördün mü ? Çocuk bile anlamış Emre 'nin onu sevmediğini . Gitti kötülük çıkmasın diye. "
"Ne alakası var abla ? Çocuk işlerim var dedi ya . "
"Hıı kesin öyledir "
Ablama gözlerimi devirdim . Ardından telefonumla ilgilenmeye devam ettim .
~ Emre'den ~
Kadir ile bir parka gelmiştik . Bir banka oturmuş uzun süredir parkta oynayan çocukları izliyorduk.
"Kadir . Çocuk izlemeye devam mı edeceğiz ? Sıkıldım ben . Yeter . Gidelim hadi "
"Dur bir dur . Seninle konuşmam gereken birşeyler var. "
"Ne ? Hadi söyle de gidelim yeter . "
"Ne o ? Karını mı özledin "
Kadir sinsi sinsi sırıttı . Ters ters bakınca sırıtmasını sildi suratından.
"Ya tamam . Şaka yaptım. Bakma hemen öyle "
"Öyle şaka mı olur Kadir ? "
"Emre . Gerçekten hiç mi hoşlanmadın Buğlem 'den ? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kocam Bir Gay (!)
General Fictionx BL konulu değildir x Bir sabah uyandığında bir Gay skandalında bulmuştu kendini Emre . Şok olmuştu . Emre'ydi bu sonuçta . Gay olması imkânsızdı . Değildi de zaten . Evet çok ünlü bir şarkıcıydı ama ona Gay iftirasını kim atabilirdi ki ? Menajeri...