19. bölüm

4.5K 241 27
                                    

"Bir fincan Emre alabilir miyim? "

Kaşlarımı çattım . Ne diyor bu kız ?

"Hayır . Emre bana kadar var . "

Ben kıza cevap verirken Emre yanımıza geldi . Kız Emre 'yi görünce gözlerini kırpmadan bakmaya başladı . Pardon . Kesti desek daha iyi olur .

Emre bana baktı . Ardından o kıza .

"Kimsiniz ?"

Kız elini uzattı .

"Ben Elif . Yan taraftaki evde kalıyorum . Ayrıca senin en mükemmel en iyi fanınım "

Emre kıza elini uzatacakken uzanıp kızın elini sıktım .

"Bende Buğlem . Demek ki değilmişsin .  Bak Emre benimle evli "

Kız bana ters ters bakıp elini çekti. Emre'ye bakarken yine bakışları değişti .

"İçeri gelebilir miyim ? "

Ben tam hayır diyecekken Emre araya girdi.

"Tabii elif . Gel içeri.  "

Emre'ye "ölmek mi istiyorsun ? " bakışları attım . Tabii ne kadar anladıysa .

Emre içeri giren kızın peşinden salona geçti . Ben sabır dilenerek kapıyı örttüm. Ardından salona geçtim . Ki geçmez olaydım.  O nasıl yakınlık öyle ?!

Hemen yanlarına gittim . Koltuk değneğimi Emre'ye uzattım .

"Alır mısın ? "

Emre bir şey demeden gülerek değneği aldı . Al işte ! Bilerek yapıyor !

Kızı ittirip ortalarına oturdum . Sanki böyle de Emre ile mi çok yakın oldum ? Kız fazla ileri gitmediği için Emre ile bacaklarımız yapışmış haldeydi.  Ve bu kalbimin ağzımda atmasına yetiyordu.

"Hadi Buğlem bize bir şeyler hazırla da misafirimizle beraber yiyelim . "

Sinirle Emre 'ye döndüm . Ardından bu yakınlığın kalp sağlığım için iyi olmayacağını düşünüp geri önüme döndüm .

"Gitsin evinde yesin . Hem biz dışarı çıkıcaz . En iyisi git sen"

"Benim neden haberim yok dışarı çıkacağımızdan? "

"Haberin oldu işte . "

Ardından kıza döndüm .

"Hadi kalk . Evine git sende . Annen falan merak etmiştir . "

"Ailemle yaşamıyorum ben . "

"İyi yine de git.  Dışarı çıkıcaz biz "

Emre'nin elinde tuttuğu koltuk değneğimi elinden sert bir şekilde çekip aldım.  Ayağa kalktım . Kız Emre'ye yanaşıyordu ki koltuk değneğimi aralarına soktum. Kız sinirle bana bakıp oflayarak ayağa kalktı . Tam Emre'de ayağa kalkıyordu ki durdurdum .

"Sen otur . Yorulma şimdi . Ben uğurlarım Elif 'i "

Emre gülerek kafasıyla onayladı .Kız önde ben arkada kapıya gittik. Kızın önüne geçtikten sonra kapıyı açıp kıza yol verdim .

"Hadi canım . Biz geç geliriz . Bugün gelme tamam mı ? Boşuna kapıyı falan çalma şimdi . Yorulursun hem . Kıyamam "

İmalı imalı konuşunca kız göz devirdi .

"Bana bak . Sana soracak değilim . İstediğim zaman gider istediğim zaman gelirim . Evlisiniz diye kendini bir şey sanma . "

"Hah ! Bir şey sanmıyorum canım . Öyleyim zaten . Karısıyım.  Asıl sen kendini bir şey sanma "

Kocam Bir Gay (!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin