Basın açıklaması bitmişti. Arabaya ilerledik. Emre ile birlikte arka tarafa geçtik . Beni öptüğünden beri yüzüne bakmıyordum. Kafam karışmıştı. Beni kendi istediği için mi yoksa gazeteciler istediği için mi öpmüştü ?
" Sakın seni istediğim için öptüğümü sanma . Rolümün hakkını vermek içindi o "
Emrenin dediğiyle omuz silktim . Beni sevmediğini söylemek zorunda mı ? Evet belki kafam biraz karışmış olabilirdi ama beni sevmediğini suratıma vurmasına gerek yoktu .
" Alo Beril. Aşkım hazırlan. Emrelerde yemek yiyeceğiz. Seni almaya geliyorum "
Ön koltukta oturan Kadir abiye baktım . Ne ? Bize mi geliyorlar ? Gelmesine gelsinlerde evde yemek vasfını taşıyan hiçbir şey yok ki. Emre oturduğu koltukta dikleşti.
" Ne diyorsun Kadir ? Ne bize gelmesi? "
"Anladın işte Emre. Hem Buğlem bize yemek yapar. Dimi Buğlem? "
Kadir abinin sorusuyla Emre ' ye baktım . Bir süre bana baktıktan sonra omuz silkip arkasına yaslandı. Kadir abi dikiz aynasından bana göz kırptı .
" Tamam yaparım yapmasına da evde yemeğe dair hiçbir şey yok ki. "
"O zaman siz Emre ile alışverişe gidin ben de ablanı alıp geleyim ."
Emre ' ye baktım . Gözlerini kapatmış kafasını koltuğa yaslamıştı. Bizimle ilgilenmiyor gibiydi .
"Benim için uygun da . Emre ? "
Değidimde Emre gözlerini açtı.
" Bana bulaşmayın . Buğlem ' e parayı veririm . Gider ne gerekiyorsa alır gelir. "
Böyle dediğinde ister istemez suratım düştü . En azından benimle beraber markete kadar gelebilirdi . Ama hemen reddetti .
"Emre . Saçmalama . Buğlem tek başına nasıl gitsin ? Market nerede onu bile bilmiyordur ki . Kız senin evine yeni taşındı ya hani "
Deyip göz devirdi Kadir abi . Dedikleriyle tebessüm ettim . En azından beni seven biri var. Emre bana baktı .
"Cidden mi ? Marketi bile bulamıyor musun ? O zaman gelmeyin Kadir . Alışverişe falan gitmem ben . "
Resmen aşağıladı beni . Sanki kendisi ilk gittiği yerde neyin nerede olduğunu çok iyi biliyor .
"Bal gibi de gidersin Emre bey . "
"Gitmem "
"Hadi bakalım göreceğiz . Kim gidiyor kim gitmiyor "
Kadir abi çok net konuşmuştu. Yine aklına bir şeyler gelmişti . Kadir Abi de olmasa resmen Emre ile hiç konuşamayacağım.
~EMRE'DEN~
"Emre pirinç alıp gelir misin ? Bende konserve bezelye alıp geleyim ."
Evet . Şuan Buğlem ile alışveriş yapıyorum . Kadir sağolsun . Eve gitmeden marketin önünde zorla indirdi beni . Onun sayesinde şimdi alışveriş yapmak zorundayım .
Buğlem 'e kafa sallayıp pirinç almaya gittim . Pirinç alıp geldiğimde Buğlem de konserve bezelye almıştı . Kasanın önünde buluşmuştuk .
"Ekmekte alalım . Kaç tane alsak ki ? İki tane yeter galiba . "
Dediğine kafamı salladım. Elinde ki konserveyi bırakıp ekmek almaya gitti . Geldiğinde ekmekleri poşete koydu . Biraz düşündü.
"Başka ne yapsam ki ? Emre. Senin istediğin bir şey var mı ? Sen tavuğu çok seversin . Tavuk alalım mı ? "
Dediğinde şaşırmıştım. Nereden biliyordu benim tavuğu sevdiğim ? Ben ona şaşkın şaşkın bakışlar atarken utanıp kafasını eğdi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kocam Bir Gay (!)
General Fictionx BL konulu değildir x Bir sabah uyandığında bir Gay skandalında bulmuştu kendini Emre . Şok olmuştu . Emre'ydi bu sonuçta . Gay olması imkânsızdı . Değildi de zaten . Evet çok ünlü bir şarkıcıydı ama ona Gay iftirasını kim atabilirdi ki ? Menajeri...