Gerçekten değişiksiniz. Sınırı 30 vote koyuyoruz40 vote oluyor . Sınırı 40 vote koyuyoruz 35 vote zor oluyor . Daha hiçbir şey yapmıyoruz. Ne zaman istersek o zaman bölüm atacağız . Hayır kitabı sevmediniz desek 17.Bölüme kadar ne işiniz var kitapta ? Neyse daha fazla konuşmayacağım .
~Buğlem ' den ~
Yattığım yerde tek gözümü açtım . Oda aydınlık olduğuna göre sabah olmuştu . Diğer gözümü de açıp genleştim. Benim ne işim var ki burada ? En son bahçedeydik . Ne oldu ki sonra ?
Yatakta doğruldum . Sağ tarafa kafamı çevirmem ile çığlık atmam bir oldu . Emre yanımda yatıyor !
"Aaaaa!"
Emre çığlık atmam ile yerinde sıçrayıp kafasını yatak başlığına çarptı .
"Hay ben senin gibi yatağın "
Kafasını tutarken ağzında bir şeyler geveledi. Ardından sinirle bana baktı .
"Ne var ? Ne bağırıyorsun sabahın köründe ?"
"Emre . Aynı yataktayız "
Emre yastığa geri kafasını koyarken söylendi .
"Ee ne var bunda ? Evliyiz biz . "
"Emre . Saçmalama istersen . Biz gerçekten evli miyiz ? "
Yataktağın yanında ki koltuk değneğimi alıp odada ki koltuğa oturdum . Bir yandan da kendime kızıyordum. Hayır Buğlem mal mısın? Emre ile aynı yatakta yattın ve fosur fosur uyudun ya ! Aferin sana !
"Yoo değiliz . Ama istersen oluruz yani"
Koltukta ki yastıklardan birini alıp ona fırlattım . Yani aynı yatakta yattığımıza göre şuan daha yakındık. Yani mantıken öyle olmamız gerekiyor .
"Kalk . Kahvaltı edelim . Sonra da plaja gideriz "
Emre hızlı sayılabilecek şekilde kafasını kaldırdı .
" Ne demek plaja gidelim? Bu ayakla hiçbir yere gidemezsin "
"Denize gireceğimi söylemedim ki . Güneşlenirim sadece . "
"Olmaz . Ne yapacaksın güneşlenip? "
Emre konşurken yataktan kalkıp banyoya girdi . Ne diye karışıyor ki bana ?
"Ne demek ne yapacaksın ? Denize giremiyorum bari güneşleneyim "
Banyodayken cevap verdi .
"Yani kıyafetlerin ile beraber güneşlenecekseniz neden olmasın ? "
"Tabii ki Emre . Mayo giyeceğim "
Emre hızla banyonun kapısını açtı .
"Ne demek mayo giyeceğim ? Giyemezsin "
Kaşlarımı çattım .
"Giyeceğim Emre "
"Giyemezsin "
"Giyeceğim "
"Giyemezsin"
" Ne diye bana karışıyorsun ki ? "
Emre bir an duraksadı. Dediğime bozulmuş olabilir mi ?
"Senin kocanım ya . O yüzden "
Sinirle banyonun kapısını çarpıp mutfağa geçti . Niye sinirlendi ki ?koltuk değneğimi alıp mutfağa geçtim .
"Giyeceğim Emre . Boşuna mı geldik buraya ? Tatil yapmaya geldik . "
Emre yaptığı ekmek arasını tabağa koydu . Arkası dönükken bir kaç saniye bekledi . Ardından gülerek bana döndü .
"Tamam . Giy . Ne yiyeceksen ye de gidelim "
Masaya oturup yaptığı ekmek arasını yemeye başladı . Bu işte birşey var ama anlamadım .
Koltuk değneğimi buzdolabına yaslayıp buzdolabının kapağını açtım . Bir kaç zeytin ve ekmek yeterdi.
Emre yediklerimizi toplarken bende mayomu giymek için yatak odasına geçtim . Ablamın bavuluma koyduğu mayoyu alıp banyoya girdim . Mayoyu giyip üstüne ince yeleğimi giydikten sonra banyodan çıktım . Emre odadaydı. Yeleğimin önünü kapattım. Yani biraz utanmış olabilirim.
Emre boğazını temizler gibi yaptı .
"Bende giyinip geliyorum ."
Bavulundan sadece bir şort alıp banyoya girdi . Üstüne birşey giymeyecek mi ?
Emre banyodan çıkınca gözlerim kocaman oldu . Üstünde gerçekten bir şey yoktu . Sadece şort giymişti . Ellerimle gözlerimi kapattım .
"Şey . Vazgeçtim ben . Gitmeyelim "
Emre düşük sesle bir kahkaha attı .
"Niye ya ? Gidelim bence "
Yani şimdi Emre böyle giderse tüm kızlar ona bakar . Olmaz ! Asla !
"Yok yok vazgeçtim . Biz güzel güzel evimizde oturalım "
"Aa nasıl güneşleneceksin evde ? Senin için diyorum ben . Gidelim bence "
Eğleniyor ya . Pislik .
"Gitmeyelim diyorum işte . Allah Allah. Gitmek isteyen bendim . Şimdide gitmek istemiyorum . "
Ellerimi gözlerimden çektim . Ne var canım ? Kocam sonuçta . Bakabilirim bence . Acaba bu kasları yaparken canları yanmıyor mu ?
"Emre kas yaparken canınız acıyor mu ?"
Sinirle ağzıma vurdum . Buğlem ben senin ağzının bağına ya . Ne gerek vardı bu düşünceni dışarıya vurmana ?
Emre sinsice güldü .
"Sen benim nereme bakıyorsun Buğlem ? "
Gözlerimi büyüttüm . Ah çok yanlış anlaşıldım ya.
"İstersen dokunabilirsin "
O tuhaf bir şekilde sırıtırken ben burada kırmızının tüm renklerini yüzümde denemiştim
Koltuktan kalktım . Katlı olan kıyafetlerimi alıp Emre'yi iterek banyoya girdim . Klozetin üstüne oturdum . Ellerimle yanaklarımı kapattım . O neydi öyle ya ?
Emre dışarıda kıkır kıkır gülüyordu . Ben kesin çıkamam buradan ya . Olmaz yani . Bakamam suratına Emre'nin . Yaklaşık 10 dakika klozette oturduktan sonra kıyafetlerimi giydim . Banyonun kapısının tıklatılmasıyla panik oldum .
"Buğlem . İyi misin ? "
"Hıhı " kendimin bile duymadığı bir şekilde cevap verdim . Emre tekrar kapıyı tıklattı. Mayomu alıp kapıyı açtım . Emre kapının önündeydi . Kıyafetlerini giymişti . Yine de kafamı aşağı eğdim.
"Utanmana gerek yok Buğlem . Ben senin kocanım . "
Kafamı aşağı yukarı salladım. Ama hala utanıyordum. Koltuğa oturdum . Emre de tekli koltuğa oturdu . Cep telefonunu çıkarttı .
"Ben bir Kadir 'i arayayım . Haberler ne alemde diye "
Kafa salladım .
"Alo . Kadir haberler ne alemde ? "
"İyi olmuş . "
Emre Kadir abi ile konuşurken kapı çaldı . Emre'ye ben açarım dedikten sonra kapıya yürüdüm . Kapıyı açtığımda bir kız elinde fincanla gülümsüyordu .
"Bir fincan Emre alabilir miyim ? "
Size sormak istediğim bir şey var . Kitaba instagram sayfası açalım mı? Aktif okuyucularımız ile iletişim halinde olmak istiyoruz . Lütfen yorumlarda belirtin 😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kocam Bir Gay (!)
Fiction généralex BL konulu değildir x Bir sabah uyandığında bir Gay skandalında bulmuştu kendini Emre . Şok olmuştu . Emre'ydi bu sonuçta . Gay olması imkânsızdı . Değildi de zaten . Evet çok ünlü bir şarkıcıydı ama ona Gay iftirasını kim atabilirdi ki ? Menajeri...