???: Джимин, изведи Сана от тук.
Джимин дойде и хвана ръката ми и започнахме да тичаме.
Сана: Джимин, обясни ми какво става!
Джимин: Не е нито времето, нито мястото.
Обърнах се назад и останалите ни следваха. В миг се почувствах отпаднала. Не можех да държа очите си отворени.
Джимин: Сана, стой будна!
Колкото и да исках да послушам Джимин, не можех. Спънах се на дънер и ръката ми пусна тази на Джимин. Малко по малко започнах да губя съзнание.
Джимин: Сана, стой с мен! Стой будна!
???: Един от тях ѝ е оказал влияние. Взел е енергията ѝ.
???: Трябва да се махаме от тук.
*Джимин*
Взех Сана на ръце и продължихме да вървим. Усещах, че тя се чувстваше объркана. И всичко заради мен. Не стига, че я нараних, а сега това.
~~~
Стигнахме до една къща, където с момчетата се срещахме във вечерите на пълнолунието. Положих Сана на дивана и я завих с одеяло.
Джин: Какво правеше тя там? Сега и тя е в опасност.
Джимин: Не знам какво е правила там.
Юнги: Днес нали не сте говорили?
Джимин: Казах ѝ, че само си играех с нея. Нямате представа колко гадно ми стана, когато я оставих сама.
Намджун: В предвид какво тя видя, ще трябва да ѝ кажем.
Хосок: Нека първо да изчакаме да се събуди.
Джин: Няма да можем да ходим на лов. Джей Би и момчетата са тук. Не можем да си позволим да ходим в гората, независимо дали е денем или нощем. Имаме запаси, които ще ни бъдат предостатъчно.
Джин: А какво ще правим със Сана? Опасно е да излизаме, особено тя.
Техюнг: Нямаме друг избор, освен да бъде с нас през целия период.
Всички се загледахме във Сана. Не знам как ще ѝ обясня всичко това.
*Сана*
Събудих се с огромно главоболие. Огледах около себе си и не бях в моята стая, нито във всекидневната. Къде се намирах?
Джимин: Сана?
Сана: Имах много интересен сън. Ти беше вълк и...-
VOCÊ ESTÁ LENDO
In love with wolf |BG|
LobisomemСана е 17 годишно момиче и води нормален живот, докато не се появява Парк Джимин. Той, както и останалите момчета от групата са необикновени. Отначало Сана го мисли за човек с голямо его, но Джимин решава да ѝ покаже, че не е толкова лош, като я кан...