*Джимин*
Започнахме да следим Джаксън по миризмата му. Той беше този, който отвлече Сана. Кой знае какво ѝ правят в момента. Само като си помисля за това, ме побиват тръпки. Бягахме с най-високата си скорост. Трябваше да оставим някой да наглежда Сана. Тя каза, че ще се справи и съжалявам, че ѝ повярвах за това.
*Сана*
*Ретроспекция*
Настаних се на дивана и започнах да чета книга. Тъкмо я отворих, когато чух почукване. Но не от онова обикновеното. Момчетата! Джин ми каза, че имат тайно почукване. Сигурно са намерили Юнги. Радвах се, че го намериха, и то за отрицателно време. Станах от дивана и отворих вратата. Но...това не бяха момчетата. Пред мен беше високо момче с руса коса.
Сана: Мога ли да ти помогна?
???: Разбира се. Момчетата тук ли са?
Сана: Няма ги. Ще се върнат след малко.
???: Може ли да вляза?
Сана: Не съм убедена.
Непознатият ме бутна назад и паднах.
Сана: Какво си мислиш, че правиш?
???: Трябваш ми. BTS само те използват.
Сана: Не е вярно.
???: Я стига, и аз съм като тях.
Сана: Грешиш, не ме използват.
???: Явно с убеждения няма да стане.
Той заби инжекция във вените ми и усетих как течността се разпростира. Започнах да губя съзнание и скоро ми причерня.
*Край на ретроспекцията*
*Джимин*
Скоро наближихме "бърлогата" им и влязохме рязко през вратата. Странно, очаквах да ни атакуват. Вдишах дълбоко и открих миризмата на Сана. С момчетата веднага проследихме миризмата, който ни отведе до тъмна стая. Сана беше вързана за стол и с наведена глава. На устата ѝ имаше тиксо.
???: Браво! Невероятно! Трябваше да стана режисьор.
Джей Би...
Джей Би: Какво стана? Да не си глътнахте езиците?
Намджун и Джин пристъпиха напред.
Намджун: Слушай, Джей Би, не искаме неприятности.
Джей Би: Вече си ги създадохте.
ESTÁS LEYENDO
In love with wolf |BG|
Hombres LoboСана е 17 годишно момиче и води нормален живот, докато не се появява Парк Джимин. Той, както и останалите момчета от групата са необикновени. Отначало Сана го мисли за човек с голямо его, но Джимин решава да ѝ покаже, че не е толкова лош, като я кан...