След като се събудих, направих сутрешните си процедури и слязох долу да закуся. Членовете на семейството седяха на масата. Учудващо е как стояха на празненството до късно, а сега е 9 часа сутринта и са будни.
Мама: Добро утро.
Сана: Добро утро.
Мама: защо си тръгна толкова рано снощи?
Сана: Много ми се спеше.
Татко: Нормално, все пак вчера спа малко.
~~~
След като приключихме със закуската, се качих на втория етаж и чух разговора на родителите си.
Мама: Вчера детекторът започна да бибипка като полудял.
Татко: Сигурно е развален. Трябва Сунг да го поправи.
Мама: Казвам ти, нещо не е наред.
Безшумно влязох в стаята си.
~~~
Ах, дом, сладък дом. Най-после си дойдохме вкъщи. Добре де, аз си дойдох вкъщи. Нашите отново отидоха да работят. Отидох в стаята си и започнах с разопаковането на багажа.
*Джимин*
Докато с момчетата репетирахме, мениджърът ме извика. Не изглеждаше особено щастлив. Отидохме с него в кабинета му. Той седна на стола си, а аз останах прав. Той извади нещо на бюрото и го хвърли към мен.
Мениджърът: Какво е това? С такова момиче ли се срещаш? Тя ще ти навлече проблеми.
Джимин: Съжалявам, че не ви казах. Знаех, че нямаше да го одобрите.
Мениджърът: Съжаляваш?! Да си скъсал с нея до седмица. Няма да се отрази добре на новата ти връзка.
Джимин: Нова връзка?
Мениджърът: От утре започваш връзка със Йон А. Ще излизате на срещи, ще има фотосесии. Ще правите всякакви нормални неща, които двойките правят. Джимин, заради това момиче започна все по-малко да репетираш. Дори вече си се отпуснал. Излез.
Излязох от кабинета и ми идеше да ударя нещо. Не разбирам какво против има към Сана. Искам връзката ни да трае вечно. Не знам как ще ѝ обясня това. А като се замисля, че трябва да започна връзка с друга...направо ми се къса сърцето. "Сана, трябва да скъсаме, защото вече сме главната новина", това ли да ѝ кажа? Ще прозвучи много грубо. Имам една седмица, до тогава ще го измисля.
KAMU SEDANG MEMBACA
In love with wolf |BG|
Manusia SerigalaСана е 17 годишно момиче и води нормален живот, докато не се появява Парк Джимин. Той, както и останалите момчета от групата са необикновени. Отначало Сана го мисли за човек с голямо его, но Джимин решава да ѝ покаже, че не е толкова лош, като я кан...