Глава 38

866 84 3
                                    

*Сана*

Минаха близо два месеца, откакто Джимин ми предложи. Медиите гръмнаха от новини за нас и феновете ни желаеха хубаво бъдеще. Получихме благословията на родителите на Джимин и вече почти всичко беше завършено. Е, почти всичко. Имахме и за сватба да мислим, но не траеше много дълго, тъй като я направихме в гората. И за втори път медиите гръмнаха. До колкото до Чон Са и Юнги, дъщеря му растеше, а Юнги беше до нея неотлъчно. А най-голямата новина беше, че забременях. Малка част от армитата ме заплашваха, но ние останахме силни, въпреки всичко. Откакто съобщих новината на Чим за бременността ми, той непрекъснато беше до мен.

~Ретроспекция~

*Джимин*

Джимин: Мамо, може ли да ни дадеш пак от онези кроасани? Моля те.

Мама: Добре.

Мама стана, а след нея и аз. Трябваше спешно да говоря с нея.

Джимин: Мамо, искам да поговорим за нещо.

Мама: За какво, миличък?

Джимин: Нещо не е наред със Сана. Два дни след сватбата непрекъснато яде. Пуснала е корем и вечно се оплаква и си мени настроенията. Не е активна и е много емоционална. Изяжда около четири големи купи рамен и...просто не знам, реших да се посъветвам с теб.

Мама: А правихте ли го?

Джимин: Кое?

Мама: Онова.

Джимин: Да.

Мама: А използвахте ли предпазни средства?

Отворих широко очите си. Спомних си, че Сана не искаше да ползваме. Каза, че всичко ще е наред.

Джимин: Н-не...

Мама: Тогава какво мислиш, че ѝ има?

Джимин: Ама...-

Мама: Питай я.

Просто кимнах и се върнах в дневната. Седнах до Сана и тъкмо щях да я питам, когато тя ме прекъсна.

Сана: Искам да ви съобщя нещо.

Татко: Какво има, Сана?

Сана: Аз...от няколко дни искам да го кажа и то пред всички. Искам да ви съобщя, че аз и Джимин ще ставаме родители.

При тези думи сложих ръка пред устата си. Изправих се от канапето и я хванах за ръката.

In love with wolf |BG|Where stories live. Discover now