След като се събудих, минах през банята и направих сутрешните си процедури. Учудващо, събудих се бодра и свежа. Отидох в кухнята и си направих мюсли с плодове. Направих си и горещ шоколад и се отдадох на хубава закуска. Телефонът ми извибрира и получих съобщение от...Джимин? Сигурно докато телефона ми е бил в него е запаметил номера си.
[Съобщения]
Джимин: Здрасти
Сана: Здрасти
Джимин: Искаш ли да излезем днес?
Сана: Не беше ли само един път?
Джимин: *поклаща отрицателно глава*
Сана: Става ли да говорим за това, когато се видим?
Джимин: Добре
[Край на съобщенията]
Довърших си закуската, след което измих съдовете. Облякох си униформата, а косата си оставих пусната. Обух се и тогава видях якето на Джимин на закачалката. Взех го и излязох от нас.
~~~
Пристигнах в училище, но преди да вляза, сгънах якето на Джимин и го сложих във раницата си. Не исках никой да ми мрънка на главата защо и от къде го имам. Строих се и не бях единствената от класа си. Две момчета и едно момиче бяха застанали пред мен. Извадих си телефона и изключих звука.
Училището беше пълно с ученици и вече беше наш ред да се качваме горе. Влязохме в класната стая, но Джимин, Техюнг и Джунгкук още не се бяха появили. Седнах на чина си до момчето, с което почти не разговарях и зачаках трите момчета да дойдат.
Класната дойде и момчетата влязоха след нея. Момичетата започнаха да казват имената им с високи тонове, но момчетата не им обръщаха ввнимание. Часът ни започна, а якето на Джимин - ще му го дам в медучасието.
~~~
Звънецът за междучасие удари и извадих якето от чантата си. Джимин щеше да излезе, но го спрях, като го потупах по рамото.
Джимин: Да?
Сана: Каза ми да ти го дам днес.
Джимин: Благодаря. Искаш ли да отидем на чина ти?
Сана: Фенките ти няма ли да ревнуват?
Джимин: И да ревнуват, и да не ревнуват, ще седнем.
Отидохме и седнахме на чина ми, като разбира се аз седнах на стола, а Джимин на масата.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
In love with wolf |BG|
Про оборотнейСана е 17 годишно момиче и води нормален живот, докато не се появява Парк Джимин. Той, както и останалите момчета от групата са необикновени. Отначало Сана го мисли за човек с голямо его, но Джимин решава да ѝ покаже, че не е толкова лош, като я кан...