Keyifle okuyun...
♾
Boş odanın büyük camı şangur şungur aşağı inmişti. Murat Karahan baktı. "Ne yaptın sen, vallahi keser bizi Azra şimdi."
Yiğit araya girmek istedi. "Lan oğlum sen garip bir şey çıktın. O bir kadın, seversin öpersin yumuşar, kabul eder. Sen öl desen ölür."
Murat elini saçına götürüp karıştırdı. "Ne biliyim ben, daha önce Azra'yı mı sevdim? Başkalarını seviyormuş gibi yaptım. Bu kadın bana dünyayı ters çevirtti."
Azra elinde tava ile balkona çıktı. Hali hâl değildi. Dokunsan ateşi ortalığı yakardı. Gözleri çakmak çakmak olmuştu. "Ulan kafanı kırarım senin."
Giriş katında oturduğu için balkon yerden yarım metre yüksekteydi. Çoktan atlayıp Murat'ın kafasına tavayı indirecekti ama eteği buna müsaade etmiyordu.
Azra'nın ardından onunla birlikte balkona dolan kızlardan Nil ve Asya kıkırdamaya başlamıştı. Aslı Asya'ya bir çimdik atmıştı susması için ama Asya daha çok gülmeye başlamıştı.
Karahan fısıldadı Murat'a "Hadi içindeki öküzü dışarı çıkar."
"Öküz mü? Ben öküz değilim." Karahan'a kızgın bir bakış attı.
"İyi, göster o zaman neymişsin," dedi Karahan.
Omuzlarını dikleştirdi Murat. Elinde tava ile bekleyen Azra'ya baktı.
"Beni onunla mı korkutacaksın? Peki, sence o tava beni durdurur mu?"
Kaşları çatılan Azra hiç bir şey demedi.
"Yok, o beni kesmez. Yok mu evde kasap bıçağı falan onu al gel sen."
Elindeki tavayı Duru'ya verdi Azra. "Duru bana bıçak getirir misin?" Gözleri büyüyen Duru etrafına bakındı. Zeynep'in getir işaretiyle bir dakika bile sürmeyen zaman diliminde elinde bıçakla geri döndü. Azra bıçağı aldı.
"Bu seni keser herhalde birinci kalite İsveç ürünüdür," dedi Azra. Gözleri ateşle kavruluyordu. Yakacağı tek kişi de Murat'tı.
Yukarıdan biri seslendi. "Ay polis yok mu polis, kesecek gül gibi oğlanı?" Zeynep kahkaha attı. Eğilip yukarı baktı. "Korkma teyze, kesmez." Yukarıdaki kadın çemkirdi. "Terbiyesiz, teyze senin annendir."
Aslı gaza gelip yukarı baktı. "Arkadaşımın kusuruna bakma babaanne güccük daha bilmiyor bu işleri," dedi. Kızlar arkada gülmekten helak oluyorlardı.
Kadın tekrar çemkirdi. "Ay ne terbiyesiz şeyler bunlar." Alelacele içeri girdi. Pencereyi de sertçe vurarak kapattı.
"Menopoz dönemi galiba," dedi Zeynep. Kızlar sesli kahkaha attılar.
Sap gibi bekledi ama gözlerini Azra dan bir an bile çekmedi Murat. "Sen şimdi beni öldür o bıçakla yoksa vallahi de billahi de benimle evleneceksin."
Azra bıçağı daha sıkı kavradı. "Yok ya kim dedi sana bunu?"
Murat ağır adımlarla balkonun önüne kadar geldi. Haliyle Azra dan oldukça aşağıdaydı. Kısa mesafede durdu.
Yukarıdan bir kadın sesi daha geldi. "Ay bırak onu yakışıklı 3. Kat 6 numara gel bana ben evlenirim seninle. Ne yapacan o çirozu?"
Aslı ellerini havaya açtı. "FesuphanAllah." Eğilip kadına konuştu. "Canın koca istiyorsa Esra Erol'a git şekerim sen. Yok başıma vurdu diyorsan otoyol müsait."
Yiğit'in, "Öh hö," sesini duyunca kocasına baktı Aslı. Sonra yine yukarı baktı. "Bizim adamlarımıza dokunursan ölürsün. Kapat lan camı," diye bağırdı. Kadın omzunu silkerek camı kapatıp perdeyi hızla çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gidemezsin
RomanceTüm hakları saklıdır. ******** G.S.A Serisi 1 okumanız tavsiye olunur. İki kitap birbirine bağlantılıdır. Tek de okuyabilir siniz ama anlama açısından size yardımcı olur. ♾ Belki, başka türlü olsaydık seninle. Başka bir iklimde başka bir takvimde...