2017 Wattpad Stories Awards- kategorie i nominowani + Nowe książki

11.5K 199 8
                                    


Hej cukiereczki ;*

WOW. Zostałam zgłoszona do konkursu i jestem szczerze powiedziawszy bardzo tym zaskoczona. Nie sądziłam, że to się kiedyś wydarzy. Cieszę się za tą nominację i nie wiem nawet komu dziękować za zgłoszenie. Lecz kimkolwiek jesteś dziękuję.

Druga sprawa to kwestia obiecanych książek. Kurczę, ale naprawdę ciężko było mi wybrać jedną. Dlatego zrobiłam trzy kategorie. Napiszę osoby, których pomysły wykorzystam.

Romans:

SadLove230

Wilkołaki:

Klaaaaauduuussia15

Wampiry (nigdy nie pisałam książek z wampirami więc to będzie duże wyzwanie):

_Michiru_

Teraz tak. Postanowiłam, że będę pisać te książki powoli aby było one przynajmniej poprawne. Dajcie mi miesiąc lub dwa. Muszę wszystko sobie przemyśleć i ułożyć. Jeżeli któraś z wymienionych osób będzie miała problem z tym, że zmienię trochę akcję i niektóre elementy proszę aby mi to zgłosiła a wtedy ja zaprzestanę pisania. Długo zastanawiałam się nad sastii2 jednak zauważyłam, że wolicie aby to ona napisała. Więc jej pomysły pozostawiam tylko jej.

Zapytacie mnie dlaczego musicie czekać tak długo. Odpowiedź jest prosta - szkoła.

Przez ostatni semestr zajmowałam się tylko i wyłącznie wattpadem czego wynikiem są trójki i czwórki na semestr. Nie mogę dopuścić do podobnej sytuacji na koniec roku, dlatego jak pewnie zauważyliście przystopowałam z pisaniem rozdziałów.

Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe ;)

Koffciam was Daguś ;*

W pogoni za szczęściemOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz