Prolog

12.8K 708 84
                                    

Jsem stalkerka? Ne, netvrdím to o sobě, ale má kamarádka ano. Podle mě jsem jen malá blondýnka, jménem Emma, co je jen trošičku blázen do jednoho kluka. No, trošičku víc, ale to, že někoho sleduju až domů neznamená, že jsem stalker. I když.

,,Ale jsi," odpoví mi moje kamarádka Eleanor. ,,Jsi do něj až takový blázen, že víš, kdy mu končí kroužek, kdy chodí domu, a nebo, co je jeho oblíbené jídlo."

,,Ale to je normální, že jeho holka ví, co má rád a kde je," řeknu na obranu.

,,Ty nejsi jeho holka, vždyť ani neví, že existuješ," řekne mi El.

,,Nech mě snít o tom, že jsem jeho holka. A není tak docela pravda, že o mně neví. Když si mě označil jako spam na Facebooku, tak o mně musí vědět," usměju se na ní. Má kamarádka nad tím jen mávla rukou.

,,Budu dělat článek do školních novin o stalkingu, mám tě uvést jako příklad?" zeptá se mě pobaveně.

,,Ne děkuji, jdu s ním na rande," odpovím jí a dál mířím svým směrem, pryč ze školy.

,,Vážně?" řekne nevěřícně Eleanor.

,,Ano, pozval nějakou holku, co s ním chodí na školu, škoda že on nechodí k nám na školu," řeknu si zklamaně. On chodí na gymnázium.

,,Ale to, že jde on na rande s někým jiným než s tebou a říkáš, že jde s tebou, je normální?" řekne podezřele El.

,,Já je budu jen sledovat, představovat si, že ta blbá blondýna jsem já a budu spokojená. Ach, měl by mě častěji zvát na rande," zasním se. Samozřejmě, že to myslím ironicky.

,,Ale on nikam s tebou nejde!" vyjekne Eleanor.

,,Ale já s ním ano, to je to hlavní. Jsem součástí jeho života aniž by o tom věděl."

,,Emmo!"

Vítám Vás u Stalkerky!

Kdykoli uvidíte chybu, klidně mi to napište. ❤

Stalkerka ✔ Kde žijí příběhy. Začni objevovat