Budu si muset dávat pozor. Budu si muset dát opravdu hodně velký pozor na to, co říkám, aby se nestalo to, co se stalo včera s Felixem. Stálo mě hodně úsilí mu vysvětlovat, že jsem se přeřekla.
Ve skutečnosti jsem ale myslela na něj, na Filipa. Na pusu ač byla jen na tvář. Stejně to byla pusa!
A dnes jdeme na jeho párty. Já, Felda, Eleanor a Thomas. Jen doufám, že se Filipovi vyhneme obloukem. Nebo by bylo lepší být jen sním. Felix to přežije. Ne, jen to ne! Budu se vyhýbat Filipovi Newnerovi jak jen to půjde. Jak myslíš.
Asi už blázním, protože se právě teď dohaduji sama se sebou.
,,Emmo, modrá nebo černá?" vyruší mě Eleanor v dohadování se sama se sebou. Rychle se na ní podívám, abych alespoň trochu poznala na co se mě ptala.
,,Ehm… černá." poradím jí triko, co má v levé ruce. Na nákupu s Thomasem si toho koupila, dle mého názoru až moc. Stejně jí těch osm tašek nosil on, přestože říkal, že ne.
,,Náušnice nebo bez?" zeptá se znovu.
,,Náušnice." řeknu.
,,Sukni nebo šortky?"
,,Šortky."
,,Bílý nebo černý?"
,,Bílý."
,,Botasky nebo podpatky?"
,,Botasky."
,,Náramek nebo bez?"
,,Bez."
,,Drdol nebo-"
,,Drdol."
,,Dobře." zasměje se El a všechno, co jsem jí poradila si vzala. ,,Nechceš taky něco poradit, když už jsme u tebe doma?" zeptá se.
,,Ne, já půjdu v tom, co mám teď na sobě." ukážu na sebe a natáhnu ruku po mobilu, co ležel na nočním stolku u mě v pokoji.
Filip Newner vám poslal zprávu.
Filip Newner: Párty je v plném proudu!
Já: Super
Vážně super, takhle vím, že se mu jen tak nevyhnu. Nebo úplně jednoduše se budu držet Felixe jako klíště, aby mé druhé já nešlo s radostí hledat Filipa do domu.
,,Emmo, vždyť máš na sobě pyžamo." připomene mi.
,,To není pyžamo."
,,Ale vypadá to, jako by jsi v tom spala." rozesměje se El.
,,Vadí ti triko s Mickey Mousem?" podotknu na oko naštvaně. Mám na sobě bílé triko s potiskem Mickey Mousem a šedé krajkové kraťásky. Vlasy jsem si dala do jednoduchého drdolu.
,,Ne, jen říkám, že to tak vypadá." směje se dál. Chci jí ještě něco říct, ale obě nás vyruší zvonění u dveří. ,,To budou kluci." podotkne El a rychle se začne oblíkat.
,,Jdu tam." řeknu jí a rychle se řítím ke vchodovým dveřím. Málem i zakopnu na schodech ale chytila jsem se zábradlí. Tomu se říká nešikovnost.
S úsměvem na tváři už otevírám dveře.
,,A-ahoj." popadnu dech a na oba se podívám. Slušelo jim to, ale nejvíc Felixovi, co si budeme povídat. Na mého Feldu nikdo nemá. Filip… Mlč!
,,Běžela jsi maraton první dvojče?" zeptá se mě s úšklebkem Thomas. Nad tím oslovením se usměju. Pro něj jsme a budeme dvojčata navždy.
,,Ne." zasměju se. ,,El tu bude za chvíli." usměju se na ně.
,,My víme, co znamená 'za chvíli' Emmo. To rovnou můžeme tu párty uspořádat tady. To bychom stihli." řekne Felix a založí si ruce na prsou. ,,A pusu nedostanu?" smutně se na mě podívá.
,,Ale jo." přejdu k němu. Stoupnu si na špičky a dám mu dětskou pusu na pusu. ,,Jsi dítě, tak dostaneš dětskou pusu." usměju se na něj.
,,Budu brečet."
,,Neboj, maminka se o tebe postará." pohladím ho po vlasech. ,,Mému Felískovi nikdo ubližovat nebude."
,,Felískovi?" nadzvedne obočí. ,,Jako vážně?"
,,A to ani nechtěj vědět, co všechno mám napsané na sešitě." řeknu si sama pro sebe, ale i záměrně aby to oba dva slyšeli.
,,Proč máš na sobě pyžamo?" zeptá se Felix.
,,To neni pyžamo."
,,Já ti to Emmo říkala." ozve se pobaveně od schodů.
,,Á Lady Legend přišla."
----------------------
P
árty je v plném proudu, přesně jak tvrdil Filip. Dokonce se mu podařilo sehnat i červené kelímky jako z amerického filmu. Hlasitá hudba byla slyšet už ze začátku ulice. Jen doufám, že si nějaký soused nepůjde ztěžovat.
Jak jsem řekla, Felixe jsem se držela jako klíště. Procházeli jsme spolu ruku v ruce kolem parketu, což byla jen část obývacího pokoje, kde nebyl nábytek.
Měli jsme namířeno do kuchyně, protože kde jinde by jste hledali pití? V kuchyni bylo mnohem míň lidí, většina byla na zahradě nebo v tom obývacím pokoji.
,,Co si dáš myško?" zeptá se mě Felda a prohlíží si kuchyňskou linku, kde byli různé flašky. K mému potěšení i obyčejná coca-cola. A myško mi začat říkat díky tomu triku.
,,Colu." řeknu bez přemýšlení. Přece jenom mám na starosti tři děti a to už se mi dvě ztratily. Ale Eleanor můžu s Thomasem klidně nechat.
Felix mi podá červený plastový kelímek a sám si dá Mojito s rumem. Tak to už vidím jak bude nahlas zpívat Despacito na karaoke. A že se to stane.
,,Emmo!" křikne někdo radostně. Rychle se otočím a doufám, že to není on. Prosím, prosím, ať to není on. Pozdě, s zářivým úsměvem a červeným kelímkem v ruce k nám míří trochu přiopilý Filip.
,,Felixi!" řekne hned jak si všimne, že nejsem sama. Počkat! On zná Felixe? Filip zná Felixe? Jen to ne.
,,Filipe! Brácho! Já nevěděl že jsi to ty." řekne Felix. ,,Já si říkal, že tě možná budu znát. Ale že jsi to ty?" zasmál se.
,,Vy se znáte?" zeptám se okamžitě.
,,Jasně, ještě než Doctor začal s fotbalem, tak chodil k nám na basket." usmál se Filip. Nevím jestli si dělal něco s vlasy ale slušelo mu to. Aww ty kudrlinky.
,,Tak si to tu užijte." zasmál se Filip a pokračoval dál.
,,Jdeme na zahradu?" navrhnu mu.
,,Jo, klidně."
Sedli jsme si na lehátka u bazénu a vnímáme hudbu kolem nás. Bylo tu dost lidí a ti co byli už opravdu na mol, skákali do bazénu.
,,Asi skočím." řekne Felix a kývne směrem k bazénu.
,,Felixi." varovně se na něj podívám.
,,Neboj, jen jednou." usměje se na mě. Hlídat ho, na nic jiného nemyslím.
,,Dobře." přikývnu. Felix se vítězně usměje, tak jednoduché je mě dostat. Sundá se bílé triko a podá mi ho. Díky tomu vidím jeho krásné břišáky z fotbalu. Nikdy mě ten pohled neomrzí.
,,Sleduj tu šipku." zasměje se. Rozeběhne se k bazénu a skočí šipku. Po chvíli se vynoří a prohrábne si vlasy. Jo,tomu je těžké odolat.
,,Emmo, pojď sem prosím." zavolá na mě. Asi mě nenapadlo, co má v plánu a tak jsem k němu šla. Klekla jsem si k bazénu a to byla to chyba.
,,Co pot- ááá." vykřiknu, když mě chytí za nohu a stáhne mě do bazénu. Rychle vyplavu na hladinu abych si mohla nadechnout. ,,Ty idiote!"
,,Taky tě miluju." řekne a políbí mě.
ČTEŠ
Stalkerka ✔
Teen Fiction,,Ne, nejsem stalkerka!" ,,Ale jsi." odpoví mi moje kamarádka Eleanor. ,,Jsi do něj až takový blázen, že víš, kdy mu končí kroužek, kdy chodí domu a nebo, co je jeho oblíbené jídlo." ,,Ale to je normální, že jeho holka ví, co má rád a kde je." řeknu...