Ups. To jsem nějak nedomyslela. A to se říká, že ženy dokážou dělat víc věcí najednou. Já jsem ráda, že dýchám a zvládnu si u toho čistit zuby.
,,Nějak to vymyslím." řeknu do obrazovky notebooku.
,,To jsem zvědavá jak, protože jsi říkala, že to kino začíná jen o půl hodiny dřív než kroužek kreslení. Nechceš se na to kreslení vykašlat? Vždyť tam jdeš jen kvůli Filipovi. Místo toho abys byla v kině s Felixem." řekne Eleanor přes Skype.
,,Máš pravdu, ale já řekla Filipovi, že přijdu. Hele, chceš vědět, co jsem o něm zjistila?" zeptám se jí.
,,Stalkerka Emma se nám hlásí do služby?" zasměje se pobaveně El.
,,Jo. A neutahuj si ze mě!" řeknu uraženě a vezmu si mobil do ruky. ,,Chceš to teda slyšet?" zeptám se jí.
,,Co jiného mi zbývá?" pokrčí poraženě rameny.
,,Tak poslouchej, je mu čerstvě devatenáct. Hraje basket. Chodí do čtvrťáku-"
,,Takže máš poslední měsíc šanci se na něj dívat, protože je na škole poslední rok. Né, to už nebudou Newnerovský párty!" skočí mi do řeči El.
,,-Jo. A neskákej mi do řeči." zamračím se na ní.
,,Promiň." omluví se, ale já vím, že to nemyslí vážně.
,,Tak dál, má mladší sestru, která je teď v prváku. To jsem třeba vůbec nevěděla." řeknu jí popravdě.
,,To jsi zjistila jak?"
,,Má jí na Facebooku ve vztahu jako sestra." usměju se na ní.
,,Jak nenápadné. Jak se jmenuje?" zeptá se ze zvědavosti.
,,Zoe." podívám se do mobilu. ,,Ráda tancuje a chodí s… moment… s nějakým Stilesem Stilinskim." řeknu. To jméno je mi povědomé.
,,Jo, ten chodí na fotbal s Thomasem. Toho znám." kývne hlavou na souhlas. Tak od tud ho znám.
,,Dál, rád kreslí, chodí na naší školu. Bydlí v Londýně-"
,,Něčekaně." zasměje se El.
,,-byl na nějakém maratonu v roce 2016 a chce jít na koncert Shawna Mendese. Bla bla bla a hraje CS:GO. Asi dost často, protože pořád sdílí nějaký zbraně na svůj profil." ušklíbnu se jako Max.
,,Řekni mi jaký kluk by to nehrál? Jednou jsem to hrála a ty lidi pořád neumírali. Pak mi brácha řekl, že střílím po svým týmu, nebo co." zakoulí očima. ,,Jako by na tom záleželo."
,,Přesně a ještě tu je, že měl ve vztahu hodně holek. Nějaká Stella, Nicol, Grace, Miley, Anna, znova Anna, Victorie, Sarah, Katharina, mimochodem je to ta s kterou chodil i Felixe.... a Lucy." řeknu a projíždím si celý jeho profil.
,,Nějaký děvkař, ne?"
--------------------
,,Ahoj Felixi." usměju se na něj před kinem.
Krásně jsem to vymyslela, jak jsem zmínila. Budova s kreslením a kino stojí vedle sebe. Takže nebude problém přebíhat z jedné budovy do druhé.
,,Ahoj Myško." oplatí mi pozdrav a dá mi pusu na pusu. ,,Těšíš se na tvého manžela?" zeptám se mě pobaveně.
,,Hrozně moc!" zaraduju se při myšlence, že na plátně bude pobíhat Tom Holland. ,,Ale na tebe zapomínat nebudu." hlavně taky nesmím zapomenout na kluka ve vedlejší budově, ale mám ještě půl hodinu a kus čas.
ČTEŠ
Stalkerka ✔
Teen Fiction,,Ne, nejsem stalkerka!" ,,Ale jsi." odpoví mi moje kamarádka Eleanor. ,,Jsi do něj až takový blázen, že víš, kdy mu končí kroužek, kdy chodí domu a nebo, co je jeho oblíbené jídlo." ,,Ale to je normální, že jeho holka ví, co má rád a kde je." řeknu...