/22./

2.6K 177 15
                                    

Příprava na párty trvala už od sedmi hodin ráno. Jako první věc, co jsem udělali je, že jsme uklidili snadno rozbitné předměty do pracovny, kde jsme je následně zamkli.

To, že jsme tu pracovnu nemuseli zamykat, neboť jsme do ní neustále dávali nové a nové věci, nám došlo až když jsme ty dveře otevírali po osmé.

Následovala výzdoba celého přízemí. Nově koupené modré kelímky z obchodu PARTY TIME, jsme rozložili po celé kuchyňské lince.

Felix pak ještě na motorce zajel nakoupit pár alkoholu u jeho strýce, který vlastní jeden bar na okraji Londýna. Mezitím, co byl pryč jsem vyklidila ledničku od jogurtů a zeleniny, co jsem dala do malé cestovní ledničky v pracovně. Zase jsem jí musela odemykat.

Do prázdné ledničky jsem dala už jen nápoje, jako je Coca Cola, Fanta, Minerální voda a místo na alkohol, s kterým už se Felda vrátil.

Řeknu vám, už nikdy nechci připravovat párty. Už nikdy!

Do obývacího pokoje jsme zavěsili pár zelených lampiónů a zbytek jsme dali různě po zahradě.

Z obýváku vystěkujeme i skleněný stůl, který zase musíme dát do pracovny.

Uklidili jsme všechny rodinné fotky, ale ještě předtím vyfotíme všechny místnosti, abychom později věděli kde co bylo.

,,Jdu pro vánoční světýlka." usměje se na mě Felix a namíří si to do prvního patra. Nejdříve nechápu, proč jde pro vánoční světýlka, vždyť je léto.

,,Na co?" zeptám se ho a uklidím rodinnou fotku z Egypta.

,,Na osvícení chodby." přiřítí se ke mně s velkou krabicí, kde na boku bylo napsáno VÁNOCE. ,,Bude to hezčí než svítit normálními světly." otevře krabici plnou bílých krabiček s obrázkem vánočních světýlek v oknech.

Jedny zavěsí po celé chodbě. Zapojí je do zásuvky a světýlka začnou svítit zelenou, modrou, žlutou a červenou barvou.

,,Okey." přikývnu a podívám se po chodbě. ,,Sice to připomíná Vánoce, ale jinak je to hezké."

Světýlka dáme i do kuchyně a obývacího pokoje.

,,Křupky." řeknu ve čtvrt na dvanáct. ,,Nemáme křupky."

,,Ale máme, mamka má zásoby na třetí světovou válku." usměje se a zavede mě do kuchyně. Otevře jednu velkou skříň plnou různých příchutí křupek. ,,Navíc je nikdo nejí bez jejího souhlasu, takže by tu byli dlouho."

Vyndáme všech dvacet pět balení a nasypeme je do plastových misek. Nejraději bych to snědla všechno už teď.

,,Máme barevné konfrety, kam je chceš dát?" vezmu tři obrovské balení.

,,Nad tím jsem nepřemýslel, jen konfrety miluju, a tak je beru automaticky." pokrčí nad tím rameny.

,,Mám nápad." řeknu po minutě přemýšlení. ,,Každý dostane do ruky hrst konfret, samozřejmě jim musíme říct aby je nejedli, a pak vykřikneme všechno nejlepší a vyhodíme je do vzduchu." navrhnu.

,,Emmo, ty jsi geniální."

Hudba, nad tím jsme přemýšleli nejvíce. Nakonec jsme vzali několik hodinových remixů a udělali z nich playlist. Zbytek dne jsme jen narovnávali a uklízeli věci. Všechno vypukne v sedm hodin večer.

------------------

,,Ahoj Emmo!" zakřičí nahlas Eleanor, aby překřičela hlasitou hudbu. Thomas na mě jen kývne a odejde se slovy, že jde najít něco k pití. ,,Tak co? Necheš být v budoucnosti programátorka podobných akcí? Protože tohle je úžasné!"

Stalkerka ✔ Kde žijí příběhy. Začni objevovat