14.

4.6K 275 22
                                    

,,Jak nazveme operaci?" zeptám se Eleanor, která stojí vedle mě a maskuje se, aby nás Felda nepoznal.

,,Operace Felix?" nadzvedne obočí a nandá si šátek přes pusu. Vlasy si stáhne do drdolu a vezme si na sebe mikinu, která patří Samovi, což je kluk z naší třídy. Nějak moc se nebavíme, ale holkám půjčuje mikinu bez řečí.

,,Jo to by šlo." usměju se na ní a nandám si slunečný brýle, i když je venku zataženo. Tak hold budu hrát slepou babičku.

,,Jdu poznat?" zeptá se mě zvýdavě El a zatočí se přede mnou.

,,Kdybych nevěděla, že jsi to ty, tak bych tě za žádnou cenu nepoznala." zasměju se. Vypadá jako kluk. ,,El, vem si čepici." poradím jí.Má kamarádka si nasadí černou čepici s nápisem Bad Boy! a pečlivě si zastrčí všechny vlasy.

,,Teď vypadáš skoro jako tvůj bratr." zasměju se jí.

,,Zato ty vypadáš jako stoletá babička, ohni se trochu." řekne mi. Dám ramena dopředu a nahnu se dopředu.

,,Jsem stará babička?" zeptám se směšně.

,,Chybí ti hůl." řekne nahlas a porozhlédne se po šatně. ,,Mám to!" řekne radostně.

Doběhne k uklízečky koutu a vezme koště s násadou. Oddělá násadu a podá mi plastovou tyč z koštěte.

,,Improvizace." zasměju se a převezmu si od ní tyč.

-------------------

,,Já ho nevidím." řeknu. Přes černé brýle se sice nic vidět nedá, ale jeho bych poznala všude.

,,On přijde." snaží se mě utěšit Eleanor. Opravdu by mě ale zajímalo KDE vzala ten dalekohled. Když jsem se jí na to ptala, odpověděla mi: ,,Každý novinář má své tajemství." Něco mi ale říká, že ona bude pracovat v budoucnosti pro bulvár.

,,To neříkám, já říkám, že ho nevidím." protočím očima a dál pozoruji okolí.

Stojíme za keřem. Několik lidí si už určitě říkalo, proč teenagerský kluk má v ruce dalekohled a jeho babička ho následuje.

Nejdříve nás napadlo, že můžeme pozorovat veverky. Problém je ale v tom, že se tu nenachází žádné stromy, ale jen keře. A pozorovat holuby se nám opravdu nechce.

,,Vidím ho." ukáže do dálky Eleanor. Vidím jen modrou skvrnu a vedle ní černou. Kašlu na utajení a sundám si černé brýle. Podívám se znovu tam kam El ukazovala a pořádně zaostřím. Uvidím kluka s dívkou jak jdou směrem k nám.

,,Ano, to je on. Transformace!" řeknu rychle a obě dvě vyběhne na stanovená místa.

Já na lavičku a v ruce mám dnešní noviny, budu dělat že je čtu, ale ve skutečnosti mám krásný výhled na pizzérii. Napadlo mě ještě, že bych si do novin vystříhla dírky na oči, ale bylo by to zbytečné.

Eleanor si šla stoupnout nedaleko mě, opírá se o omítku domu a v ruce má mobil. Dostala ode mě jasná pravidla, nikoho nefotit, jen pozorovat.

Felda jde a vedle něj jde vysoká černovláska s piercingem v obočí. Přiznám se, že se mi to nikdy nelíbilo. Je to hnus a ještě když si to nikdo dává na jazyk!

Neznámá černovláska má štíhlou postavou až by se někdo mohl bát, že má anorexii. Oblečená je celá v černé a jde dost dobře poznat, že si obarvuje vlasy. Jednoduše styl Emo.

Stalkerka ✔ Kde žijí příběhy. Začni objevovat