Hlásím se vám z Chorvatska, taky podle toho to vypadá… Despacito… nojo. Kapitolu věnuju BajCrash 💜💜😘😘😍
,,Já chodím s Feeeeldouuu." prozpěvuju si celý den a každou chvilku kdy můžu. Určitě už to všem leze na nervy, hlavně Eleanor. Dokonce mi říkala, že jí psal Thomas a Felix na tom není o moc líp.
,,Slečno Carpenter, my to víme. Všichni. Můžete se věnovat výuce?" vyruší mě z mého zpěvu o Felixovi naše učitelka.
,,Ano." řeknu jí klidně. Stejně ale zase potichu zašeptám Eleanor větu do ucha: Já chodím s Felixem.
Je možné, že to ví celá škola? Možná ano, protože když chodím po chodbách mám před očima jen Felixe a ani nevím co dělám ostatního. Možná mluví, já opravdu nevím.
O přestávku za mnou přišla jedna holka a ptala se jestli opravdu chodím s Felixem Doctorem. Podle toho co říkala, byla jedna z těch dvanácti holek, co měl na jeden měsíc. No, neřeším to.
,,Felix, Felix, Feldaa." říkám si pořád dokola.
,,Ty už jsi z něj opravdu blázen, ty nejsi zamilovaná. Ty potřebuješ odbornou pomoc někde v ústavu!" řekne El vážně ale pak jí taky začnou cukat koutky. Nejsem sama, on má po celé ruce napsáno Thomas.
Co jí na to odpovím? Úplně jednoduchou odpověd: ,,Feliix." usměju se přiblble.
,,Thomaas." přidá se ke mě s radostí. ,,Právě mi napsal Thomas." zastaví se v našem sněním o našich idolech.
,,Felix je jak blázen, nemluví o ničem jiném než o Emmě a Clash Royale. Ps to je hra." přečte nahlas, to co jí Thomas napsal. ,,He, ale žádná zmíňka o mně, jako třeba ahoj, taky o tobě mluvím neustále. No škoda." pokrčí nad tím rameny.
,,Neboj, až ho uvidím, profackuju ho tak, že ho ta jeho Diana nechá a bude s tebou." usměju se.
,,Tvé rady jsou k nezaplacení." usměje se na mě má kamarádka.
,,Děkuju, taky nic nestojí."
Mluví celou dobu o mně. To mě zahřálo u srdce. Můj Felix. Už zase. Zajímalo by mě co přijde teď. Nebo hlavně potom. Nemůžeme spolu být do smrti, to je jedna k milionu. Bilionu, nekonečnu a tak dále a tak dále.
Chtělo by to trochu optimismu. Jen trošku. Naladím se zase na starou písničku: Feliix. A je to, myšlení je pryč. Už mam zase svůj sen. Felix, Felix, Felda.
A taky mluví o té hře, kterou jsme spolu hráli celou noc, taky proto jsem dneska trochu zaspala. Nikdy, opakuju nikdy si nedávejte jako budík písničku, která je jako ukolábavka pro děti. To jsem si rovnou mohla dát: halí, belí.
,,Máš čekat ve tři před jeho školou." řekne mi El informaci na dnešní den. ,,Podepsán Felix."
,,Co vymyslel tentokrát? Bude mi zpívat?"
-------------------
,,O můj bože," řeknu jenom. On skutečně zpíval. Sice hrozně příšerně falešně a křikem, ale i přes to se snažil. No, snažil.
Pouštěl písničku Despacito, z toho hlavně jen to slovo despacito. Kroutil se tak divně, asi to měl být nějaký tanec, ale nebylo to vůbec poznat.
Prostě si představte kluka, hezkého blond s modrozelenými oči. Jak se kroutí před gymnáziem na písničku Despacito s mobil v ruce jako mikrofon a reprák.
Thomas dělá to samé. Jelikož tu není Diana, má ho El jen sama pro sebe.
,,Despacito." řeknou oba najednou a zase se začnou kroutit, nic proti. Mají hezký zadky, ale tohle je moc. Pomoc.
Dozpívali, říkala jsme si, že je konec konečně, ale nebyl. Dali tam další verzi s Justinem Bieberem. A začala to zase od začátku.
Jen menší změna, přidali se k nim i další kluci. Vědí vůbec, že je to Bieber? Nebo je jim to jedno, hlavně, že můžou tancovat a řvát to jejich ,,Despasíto." jak to říkají oni.
Konec, konečně je konec.
Začnu hrozně tleskat a ostatní holky taky.
,,Felixi můj, teď mi řekni, jak tě tohle mohlo napadnout?" zeptám se ho.
,,Úplně jednoduše. Má milá Emmo." zopakuje mé oslovení. ,,Pouštěli to o přestávku, kdo by na to netancoval." zasměje se a vlepí mi pusu na uvítanou.
,,Akorát, že ty neumíš tancovat a ani zpívat." řeknu mu upřímně.
,,Ale líbilo se ti to, ne?" zeptá se mě a přitáhne si mě za pas blíž.
,,Ano, líbilo. I ostatním holkám kolem. Máš moc hezký zadek, začala jsem na chvíli i žárlit, že se dívají i ostatní." zasměju se.
,,Ó, naše malinká Emma nám žárlí na můj zadek." ušklíbne se.
,,Protože máš rajče." řeknu mu.
,,Cože mám?"
,,Prostě máš moc hezký zadek." vysvětlím mu.
,,Tak si to dáme ještě jednou!" zasměje se.
,,Ne-" bylo pozdě, už zase pustil tu písničku a začat se kroutit. Pomoc!
,,Despasíto." zpívá si, zatáhne mě za ruku a nutí mě ať se k němu přidám.
,,Ne, prosím ne."
,,Neboj, vždyť už tu skoro nikdo neni." políbí mě.
Své ruce si dá na můj zadek.
,,Ale musím uznat, že mám rozhodně lepší zadek než ty Emmo." podotkne.
,,Hej!" praštím ho.
,,Promiň." omluví se. ,,Ale je to opravda."
,,Felixi!"
,,Už mlčím!"
ČTEŠ
Stalkerka ✔
Teen Fiction,,Ne, nejsem stalkerka!" ,,Ale jsi." odpoví mi moje kamarádka Eleanor. ,,Jsi do něj až takový blázen, že víš, kdy mu končí kroužek, kdy chodí domu a nebo, co je jeho oblíbené jídlo." ,,Ale to je normální, že jeho holka ví, co má rád a kde je." řeknu...