,,To bylo to nejhorší, co jsem kdy v mém krátkém životě zažila!" řeknu Felixovi úplně upřímně to, co si myslím o tom jeho seriálu Game of Thrones.
,,Vždyť to byl teprve první díl!" rozhodí Felix rukama.
Nahnu se k němu a podívám se mu do těch jeho nádherných modrozelených očí. Zemračím se na něj a stáhnu rty do jedné linky.
,,A pevně doufám, že i poslední, co kdy uvidím." přikývnu. On se na mě jen ublíženě podívá.
,,Já už plánoval, že spolu zkoukneme všechny série." usměje se a nelehne si na mě.
,,A kolik jich, jen tak mimochodem, je? Pět? Čtyři?" zeptám se ho. Podepře se lokty vedle mé hlavy a povytáhne pobaveně obočí.
,,Je jich sedm." nasadí svůj zářivý úsměv a ukáže své rovnátka. Tentokrát s modrými gumičkami.
,,No vidíš, jsem ráda, že jsem nepromarnila pár svých dnů sledování toho seriálu. Vždyť jeden díl má třičtvrtě hodiny, proboha!" řeknu mu.
,,Tak tedy navrhni, co chceš dělat místo toho." šibalsky se usměje.
,,Ty víš co." oplatím mu to.
,,Že by chtěla má přítelkyně Myška sex?" zeptal se pobaveně.
Cítím jak se mi do tváří hrne krev. Určitě jsem teď rudá až u zadku. Slažím se dívat kamkoli jinam než na něj. Jeho to jen znovu pobaví a políbí mě.
,,Rodiče nejsou doma, sestra taky ne…" znovu mě políbí ale tentokrát dravě. Oplácím mu to a začnu ho hladit po zádech. Zkousne mi ret a já automaticky otevřu ústa.
,,Co kdybych si tě znovu označkoval?" zeptá se sám sebe.
,,Ne! Minule na to už skoro mamka přišla a… Felixi!" vykřiknu, když se mi přisaje na krk. Nebudu nic říkat, je to příjemné. Ale nehodlám, zas někomu vysvětlovat, že jsem nastydlá.
,,Ano?" zeptá se a podívá se na své dílo.
,,Když už tak, tak aby nebyli vidět." poradím mu. Začnu ho líbat a hledat konec jeho trika. Stáhnu mu ho a uvidím krásně vypracovanou hruď. Nojo, fotbalista.
Přetočím se, a tak se objevím na Felixovi. Usměju se na něj a políbím ho. Polibky pokračují směrem dolů. Přes bradu, krk až na jeho hruď. Motýlčími polibky mu obsadím celou jeho nahou hruď.
,,Emmo." zakňučí.
Ďábelsky se ušklíbnu, jako Max a zavrtím se na jeho rozkroku.
,,Emmo!" zaprotestuje.
,,Copak?" řeknu nevině a znovu se zavrtím. Líbí se mi, že ho mám takhle v moci. Felda jen záboří hlavu víc do polštářů a užívá si ten pocit.
Vrátím se k němu a znovu ho začnu líbat. On toho využije a začne mi sundavat mé modré triko. Odtrhnu se od něj a pomůžu mu s tím.
Změna pozic, znovu jsem pod ním. Vítězně se usměje a zaměří se na mé líctní kosti. Když jsem řekla, aby dělal cucfleky někde, kde nejsou vidět, nemyslela jsem tam.
,,Felixi." zakloním hlavu tak aby měl lepší přístup. Krouživými pohyby mu dělám na zádech obrazce.
,,Ten se mi povedl." řekne spokojeně. Políbí mě a dlaní mě začne hladit po boku. Nahoru a dolu. Dole se zastaví a pomalu mi začne stahovat sukni.
Abych nebyla pozadu, udělám to samé i s jeho kraťasy. Zkope je pryč z postele a to samé udělá i s mou sukní.
,,Teď mi pomoz. Nevím jak se rozepíná ta tvá podprsenka." zasměje se a snaží se jí rozepnout. Opravdu mu to nejde a nad tím se musím zasmát.
,,Jen se snaž."
,,Emmo!"
--------------------
Vyčerpaně ležím na jeho hrudi a hraji si s jeho vlasy. On mě hladí na holích zádech a někdy zabloudí i k mému zadečku. Políbím ho a začnu si jeho vlasy namotávat na prst.
,,To je lepší než Game of Thrones, ne?" nadzvednu obočí.
,,No." řekne váhavě.
,,Blbe." praštím ho do ramene a začnu se smát.
,,Ptala ses Myško." dá mi pusu na nos.
Ze zahrady se ozvou zvuky. Jako by přijíždělo nějaké auto. Felix si rychle uvědomí, co to znamená.
,,Rodiče jsou tady! Rychle se oblíkni." poslechu ho. Jeho rodiče jsem ještě nepotkala a opravdu si nechci udělat špatnou pověst jen proto, že mě uvidí nahou v posteli.
Začnu hledat své spodní prádlo. Potichu začnu nadávat na Felixe, že ho rozhácel po celém pokoji. Například sukni jsem měla na psacím stole, opravdu netuším jak se tam dostala.
Zrovna si stahuju vlasy do culíku a Felix stele postel, když uslyšíme kroky na schodech. Rychle si pospíším a pomůžu mu narovnat polštáře.
Sednu si na postel do turkického sedu a on vedle mě. Dáme před sebe notebook a rychle pustíme nějaké video na YouTube.
,,Ahoj Felixi." vejde do pokoje žena s blond vlasy a modrými oči. Je vyšší než já a v obličeji má pár vrásek.
,,Užijte si léto s Coca-Colou!" ozve se reklama na Coca-Colu z notebooku.
,,Ahoj mami." usměje se Felda.
,,Dobrý den." řeknu mile. A rychle se podívám do svého klína. Kdyby jen věděla.
,,Kdo jsi zlatíčko?" zeptá se mě.
,,Huh- já jsem Emma." zvednu se a zdvořile jí podán ruku. ,,Emma Carpenter. Felixe přítelkyně." zkousnu si spodní ret, když to říkám.
,,To je náhoda, já se taky jmenuji Emma." zasměje se Felixe mamka. Potřese si se mnou rukou a hned na to se podívá na Felixe. ,,To je dost, že jsi jí nám představil."
,,Nebyla příležidost." brání se Felix.
Jeho mamka nad tím jen protočí očima a zaměří si ho. ,,Feldo, proč máš naruby a ještě obráceně triko?" zeptá se ho.
On si toho všimne a bez řečí si ho obrátí.
Chci mu ještě něco říct, ale hned se ale dostanu do spárů jeho matky, jak jsem to nazvala já. Vyvedla mě na chodbu a u každé jeho fotky něco dodala. Felix si vždy jen povzdechl a čekal kdy bude konec.
Zavedla nás do kuchyně, kde nám nabídla občerstvení. Poprosila jsem o čaj a dál si s jeho matkou povídala, jako bychom se znali léta.
Přidá se k nám i jeho mladší sestra Emily. S ní si povídám o Ledovém Království a dalších různých pohádkách. Jediný Felix se moc nezapojoval. Upřímně, já na jeho místě, tak taky nevím co dělat.
Jeho táta je jako ten můj. Jen nevyhrál ty Olympijské hry. Ale má také rád fotbal a hokej.
Jeho rodiče se zrovna na něčem dohadovali (Jestli budeme mít svatbu v létě nebo zimě), tak jsem využila příležitosti a vypařila se s Felixem do jeho pokoje.
,,Takže." začal Felix. ,,Mám to počítat tak, že moji rodiče už plánují v rodině další Emmu Doctorovou?" zasměje se.
,,Vypadá to tak." pokrčím nad tím rameny.
ČTEŠ
Stalkerka ✔
Teen Fiction,,Ne, nejsem stalkerka!" ,,Ale jsi." odpoví mi moje kamarádka Eleanor. ,,Jsi do něj až takový blázen, že víš, kdy mu končí kroužek, kdy chodí domu a nebo, co je jeho oblíbené jídlo." ,,Ale to je normální, že jeho holka ví, co má rád a kde je." řeknu...