/8./

3.2K 207 30
                                    

Slíbila jsem to, takže JancaFojtikova máš to tu 💜😘 věnuju ti kapitolu!😄


Můžete číst😂

Ještě pět minut. Ještě pět minut a skončí tahle hodina, škola a nekonečné vyprávějí naší učitelky na biologii. Vypráví o tom jak dva roky žila v Německu a jak moc je to vyspělá země. Necháme jí tu radost a děláme, že nám to vypráví poprvé v životě. Ve skutečnosti to známe na zpaměť.

,,A v Berlíně jsem potkala-" začne zase tu samou pohádku.

,,Jamese." řekneme všichni zborově. Učitelka se na nás nadšeně podívá.

,,Ano Jamese. On byl tak-"

,,Krásný, vtipný a pozval vás do cukrárny." dokončíme její větu.

,,Ano, to už jsem vám někdy říkala?" podivila se a zkoumavě si nás prohlížela. ,,Já myslela, že to byla jiná třída." zasmála se.

,,Ano, už jste to říkala." řekl Max sedící před náma. ,,Nejmíň tisíckrát." dodal šeptem a dál si kreslil do sešitu nákresy auta.

Max je tu jen pár měsíců, ale tuhle historku zná už jako my, nazpaměť.

,,Opravdu?" zarazila se. ,,A už jsem říkala-"

,,Jak jste v Berlíně ztratila peněženku?" zeptala se mile Laura Blacková.

,,Ano, už jsem to říkala?" zeptá se nás. Třídou se ozvala tiché nadávky, nikdo už nechtěl znovu slyšet, jak se naše učitelka snaží dostat svou peněženku z kanálu pomocí hasičů. Myslím, že si to i vymyslela.

,,Párkrát." přiznala Eleanor a dál spala na lavici. Párkrát to opravdu nebylo. Možná, tak dvacetkrát za tenhle půl rok? Ano, to by šlo.

,,A-?" chtěla to dokončit ale přerušilo jí zvonění, díky bohu. Pět minut, které snad trvali déle než normálně. Konečně konec a hurá za Felixem!

,,To už je konec?" zeptala se ospale El. Zvedla hlavu z lavice a protáhla se, promnula si oči a hlasitě zívla. ,,Konečně pátek." zamrkala a podívala se na Maxe, který si zrovna balil své učení.

,,Všechno nejlepší k nenarozeninám." usmála se a popřála mu.

,,Co?" nechápal Max. Podíval se na mě, jako by hledat vysvětlení.

,,Nenarozeniny, každý den v roce, kdy nemáš narozeniny." vysvětlila mu s radostí El.

,,To jsi vzala kde?"

,,V Alence v říši divů." zasmála se. ,,Dětská pohádka, to neznáš?" ušklíbla se na něj. ,,Včera jsem se na tu kreslenou Alenku koukala se sestřenicí." vysvětlí nám.

--------------------

,,Emmo!" zařve na mě někdo přes celou chodbu. Nechápavě se za tím hlasem otočím a El mě hned napodobí. Vypukla třetí světová, že na mě musí řvát tak nahlas?

Nestačím se divit, míří k nám Filip Newner se svojí partou. Zbláznil se snad? I když, k jeho postavení si to může dovolit.

El do mě nechápavě dloubne a podívá se na Filipa jako na přízrak. Což znamená: On se s tebou normálně baví? Odpovím jí jednoduchým pokrčením rameny, sama nevím.

Stalkerka ✔ Kde žijí příběhy. Začni objevovat