/7./

3K 217 22
                                    

Tahle kapitola bude omluva za minulou krátkou💜

,,Chápu to dobře, že jsme pozvaný na nějakou párty kluka, kterého ani jeden z nás nezná?" zeptá se nás Felix, jakmile mu s radostí sdělíme, že jsme všichni čtyři pozvaný na narozeninovou párty Filipa Newnera.

,,To není zas taková pravda." skočím mu okamžitě do řeči.

,,Známe ho." opraví ho Eleanor, stojící vedle mě. ,,Trochu. Chodíme totiž na jeho párty už od prváku. To jsou asi už čtyři." zamyslí se.

,,No, známe ho od vidění. Hlavní je, že jsme pozvaný a nemusíme se jako vždycky doprošovat Sandře. Vlastně už ani není jeho holka." vzpomenu si na jejich rozchod uprostřed chodby. Na to v žádném případě nikdo nezapomněl.

,,Tak půjdete s náma? Je to večer v sobotu. Je tam pití-" Thomas jí zarazí. Sedí s Felixem naproti nám na lavičce v parku.

,,Jasně, že tam bude pití." řekne jí.

El po něm hodí pohledem aby jí nepřerušoval.

,,Tím myslím alkohol a pro někoho…" přitom se otočí na mě ,,…  i normální pití jako třeba cola." mrkne na mě.

,,Fajn, já půjdu." usměje se Felix. Přijdu k němu a on si mě posadí na klín. ,,Ale ty mě budeš muset doprovodit domů." zasměje se a dá mi pusu do vlasů.

,,Neboj, já jsem zvyklá, že jsem taxík." se smíchem se podívám na El. Na každé Filipově párty jí musím doprovodit domů. Jinak by jí někdo další den našel na nejvyšším stromě v Londýně. I to je možné.

,,Půjdu taky, alespoň zapomenu na tu krávu." řekne Thomas. El se hned zarazí, normálně takhle Thom nemluví. Ale obě víme, co mu Diana udělala. Podvedla ho. On to hned napsal El a ta okamžitě běžela ke mně.

,,Super, takže nám pomůžete s následujícím nákupem." zaraduje se El. Všichni tři se na ní naštvaně podíváme. ,,Co? Já potřebuju nový hadry." brání se.

,,Ne, to teda nepotřebuješ. Viděla jsi svou skříň?" připomenu jí obrovskou skříň přeplněnou oblečením od zhora dolů.

,,No právě." rozhodní rukama. ,,Nemám co NOVÉHO na sebe."

,,Nepotřebuješ nic nového." zasměju se jí. ,,Máš toho dost." řeknu jí pravdu. ,,Jen miluješ nákupy, to je všechno."

,,Thomasi." udělá na něj smutné psí oči. To i snapchat filtr je lepší.

,,Copak druhé dvojče." zeptá se jí mile.

,,Půjdeš se mnou nakupovat?" pořád dělá ten svůj smutný výraz. Přitom vůbec smutný neni.

,,Pod podmínkou-"

,,Všechno si ponesu sama. Stavíme se v KFC a v kině se podíváme na Piráty z Karibiku." sladce se usměje.

,,Eleanor Legend, ty víš jak na mě." zasměje se a zvedne se z lavičky.

,,Popcorn platím já a půjdeme hned, protože sobota je za dveřmi." znovu zkusí ten obličej.

,,Okey." řekne poraženě.

Stalkerka ✔ Kde žijí příběhy. Začni objevovat