19.

4.1K 288 16
                                    

MOC, MOC, MOC DĚKUJI ZA 1K PŘEČTENÍ ❤😍😍

Sobota

Miluju sobotu, neděli sice víc, ale sobota má také své kouzlo. A taky má dneska Felda zápas.

,,Jdeš na jejich dnešní zápas Eleanor?" zeptám se mojí kamarádky cestou od jejího domu.

,,Samozřejmě, Thomase si nenechám ujít." zasní se a dívá se do neznáma.

,,A Diana ti v tom náhodou nevadí?" řeknu jí. El ale neodpoví a dál se dívá do dáli. Zasměju se nad tím, jak moc se do něj zamilovala a zamávám jí před obličejem, aby se probrala ze svého snění.

,,Ehm… cože?" řekne, když si všimne mé ruky, mávající jí před jejím obličejem.

,,Jestli ti nevadí Diana. Co kdyby na tom zápasu byla taky, nad tím jsi nepřemýšlela?" dívám se na její koutky úst, které se ihned stáhly dolů.

,,Ona tam bude?" zamračí se na mě.

,,To nevím, ale jen se ptám jestli jsi nad tím nepřemýšlela a nejspíš, jak to tak vypadá, tak asi ne." odpovím jí.

,,Uh… je divné že se mi tam hned nechce?" zasměje se a zůstane stát na místě.

,,Ne, není. Ty tam totiž chceš." řeknu jí a zatáhnu jí za ruku, aby šla vpřed. El se ani nehne.

,,Ale ona tam může být."

,,Nemůže a teď pojď."

,,Nepůjdu."

,,Půjdeš."

,,Ne."

,,Bude tam Thomas." usměju se na ní.

,,Dobře, možná se mi tam trochu chce-"

,,Super! Jdeme!" zatáhnu jí rychle za ruky a vedu jí směr na fotbalové hřiště.

,,Emmooo." začne po mě pokřikovat a při mém jméně protahuje to o.

,,Eloooo." napodobím jí a vedu jí přes přechod, kde skáču jen na bílé pruhy.

Prošla kolem nás stará paní, co se na nás moc hezky nedívala. Já jsem tady ta malá. Můžu hrát její mladší sestru. To je nápad.

,,Ségra, jdeme." stisknu víc můj stisk a nechávám jí za sebou.

,,Už je to tady zase." řekne si sama pro sebe Eleanor a nechá se ode mě vést.

,,Ví." roztáhnu ruce jako bych létala. Začnu skákat do louží, ještě že jsem si ráno vzala své gumové černé holínky.

,,Emmo, chovej se natolik kolik ti je." napomene mě se smíchem El.

Už jsme byli kousek před hřištěm, když poznám blond hlavu otočenou ke mně zády. Felix. Baví se s nějakým klukem.

Rozeběhnu se k němu a skočím mu na záda.

Rozeběhnu se k němu a skočím mu na záda

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Stalkerka ✔ Kde žijí příběhy. Začni objevovat