17.

3.8K 283 5
                                    

Pátek

,,Víš na co jsem si vzpomněla?" zeptá se mě El v polovině hodiny. Nejspíš má v oblibě, aby jí její nejlepší nápady napadali o hodinu v tu nejnevhodnější chvíli.

,,Že je dneska pátek? Do konce školy zbývají tři hodiny a ty ještě ani nevíš že poslední hodinu píšeme z angličtiny?" navrhnu jí a opíšu si zadání z tabule.

,,Ne..., my píšeme? Z čeho zase?!" otočí se na mě vyděšeně.

,,Neboj, je to jen diktát, nic nového." zklidním jí. Má kamarádka si výrazně oddechne.

,,Okey, vzpomněla jsem si na to jak jsi jednou napsala Felixovi." zasměje se mi.

,,Podle toho jaký případ myslíš?" nadzvednu pobaveně obočí. Ano, psala jsem mu hodně krát, ale hned jsem to zase smazala.

,,Hmm, Instagram?"

.....Jo, to bylo asi před pěti měsíci. Dohadovali jsme se o tom, kdo sní víc pizzi, já prohrála. Jak jsem mohla vědět že Eleanor sní tak málo?

Za "trest" jsem měla napsat Felixovi přes Instagram, jedinou aplikaci, kde si mě zatím nezablokoval.

,,A co mu mám napsat?" zeptám se jí. Ona to vymyslela, ona činní.

,,Tak co třeba obyčejné ahoj, na to ti může odepsat jedině ahoj a nebo ignor, hlavně uvidíš když si to přečte." vytrhne mi mobil z ruky a najede na můj Instagram.

Do vyhledávače zadá Felix_Doctor a čeká co se jí objeví. ,,Je to on?" ukáže na jeden z účtů, kde je černobílá fotka.

,,Je." řeknu nervózně.

,,Takže POSLAT ZPRÁVU." řekne si pro sebe a podá mi mobil. ,,Napiš mu ahoj a čekej co ti odepíše."

,,Uvědomuješ si jak složitý mi dáváš úkol?" řeknu jí.

,,Já vím, proto je to trest." usměje se na mě a přidrží mi v rukou mobil, jelikož se mi ruce úplně klepaly nervozitou.

Klepající se rukou kliknu do rámečku s NAPIŠTE ZPRÁVU... Kliknu do něj a oběví se mi má klávesnice, jakou jsem si upravila na nějaké aplikaci.

Napíšu mu ahoj a odešlu mu to.

,, mu to napsala." řeknu a začnu v sobě cítit zvláštní pocit, nepříjemný a přitom příjemný.

,,Šikulka." pochválí a na důkaz toho pohladí po hlavě.

,, mu napsala?" zeptám se nervózně.

,,Ano, právě teď jsi mi napsala ahoj." připomene mi a ukáže na displej mého mobilu, kde bylo napsáno moje ahoj.

Stalkerka ✔ Kde žijí příběhy. Začni objevovat