Nevím jak dlouho se ještě líbáme. Vteřiny? Minuty? Už mi ani nevadí, že se na nás dívá Eleanor. Je mi to jedno, konečně ho mám u sebe. Říkala jsem, že se nedá zapomenout.
Kdo miluje, nikdy nezapomene. Ale asi za dva roky si budete říkat, jak jsem se do NĚJ mohla zamilovat? Odpověď je jasná, on vás okouzlil. Dostal se do vašeho srdce. Proto jste ho také milovali.
Stoupnu si na špičky bot a přitáhnu se k němu blíž. Přiznám to, už zase jsem se zamilovala do Felixe Doctora.
Myslím, že na nás i El něco říkala, ale mně je to jedno. Opravdu se omlouvám El, bohužel, nebo bohudík, na tvé první místo, mého žebříčku podle toho jak mi na kom záleží, se dostává jiná osoba. Felix Doctor.
Á, to je tak nádherné jméno. Felda... myslím, že i v tom líbání jsem se trochu zasnila, i když i to je sen. Nádherný sen.
,,Doctore!" zakřičí někdo daleko od nás.
Nechci, ale pomalu se od něj odlepím. Ne vážně, já když někoho držím, tak jsem jako klíště.
,,Tak nejdříve mě necháš, a teď se tady cucáš s nějakou blbou holkou!?" řekne, ne spíš zakřičí, nějaká holka, která se k nám pomalu blíží. Neznám jí a ani jsem jí ještě nikdy v životě neviděla.
,,Ano." odpoví prostě Felix. Nechci nic riskovat, a tak si od něj stoupnu trochu dál. Na druhou stranu, jsem zvědavá, jestli se budou dohadovat, jak to tak vypadá, Eleanor to taky zajímá. Napjatě je obě dvě pozorujeme, chybí už jen popcorn.
,,Ale vždyť jsi mě miloval." řekne už nešťastně ta dívka. Trochu mi je jí líto. Vím, že když se Felixovi chce, střídá holky jako ponožky. Doslova. To jsem tedy zvědavá, kdy nechal Katherinu.
,,Chodili jsme spolu dva týdny." zasměje se jí. To bylo trochu tvrdý. Má sice pravdu, ale tohle holce říct nemůže.
,,Felixi." zapojím se do jejich debaty. ,,Nesmíš na ní být tak hnusný." poradím mu. Tu radu by si mohl vzít k srdci.
,,Ale vždyť je to pravda. Navíc ani neuměla pořádně líbat. To ty, ty jsi něco jiného." polichotí mě. Musím tě zklamat Feldo, tohle na mě nefunguje. Na jinou určitě, ale na mě ne.
Podívám se na tu holčinu, vypadá, jako by se za chvíli měla rozbrečet. Chudák holka, někdy je prostě Felix debil.
,,Řekni to mile." poradím mu, El jen přikývne. Nojo, kamarádka za zadkem se vždy musí ozvat. Promiň El.
,,Omlouvám se ti, ale už tě nemám rád." řekne k té holce. Ona jen nešťastně pokývá hlavou a rozeběhne se pryč od nás. Chudinka, chovala bych se úplně stejně. ,,A ted ty." otočí se tentokrát ke mně.
Podívám se na něj, aby věděl, že má mou pozornost. To samé platí i o mé kamarádce. Obě na něj hledíme a čekáme, co z něj za další blbost vypadne. Buď děkuje, vynadá mi nebo po mě skočí.
...Už jsem říkala, že má tak dokonalé oči?...
,,Budeš se mnou chodit?" vypadne z něj. To je vše, žádné krásné slova jako princezno, zlatíčko, chyběla jsi mi nebo omlouvám se. Ne, jemu asi čtyři slova stačí. A to chodí na gymnázium. Jeho slovní zásoba je nic moc.
,,Takhle se nevyznává láska." podotkne El a vysměje se mu. Musím se k ní přidat, protože má pravdu. Takhle se opravdu láska nevyznává.
,,Já jí taky nechci vyznat lásku. Ptám se jí jestli nechce být se mnou." řekne nám.
,,Řekni mi, to jsi všechny ty holky za ten měsíc, co spolu nejsme balil takhle?" zeptám se ho. Ani nečekám zápornou odpověď. Na ně stačilo jen tohle a byly jeho poddané.
,,Jo, někdy stačilo je jen obejmout a říct, tak a jsi moje." zasměje se. Na chvíli se i zasnil nad tím jaké to bylo.
,,Ty jsi strašnej děvkař." neodpustí si poznámku Eleanor.
,,Jo, to už taky pár z nich říkalo." prohodí rameny. Jemu je úplně všechno snad jedno.
,,Musíš na to jinak." řeknu mu mojí radu. Na někoho ty jeho slova působí, ale na někoho jako jsem já, ne.
,,To si tu mám kleknout?" zeptá se nevěříctně. Ukáže na chodník plný kaluží. Včera pršelo, krásně si vybral dnešek.
,,To by taky nebylo špatné." zasměju se. ,,Ale mě bohatě stačí, když to řekneš hezky. Mile, nebo jako bych byla královna Velké Británie." usměju se na něj.
Felix nad mými řečmi jen protočí očima. Ano, je to hloupé, ale jinak si mě nezíská. Kdyby jen viděl do mé hlavy, věděl by, že už jsem dávno jeho. Ale on naštěstí nevidí.
,,Tak já si tady před tebou kleknu." klekne si na jedno koleno. ,,A ptám se tě Emmo, jestli nebudeš zase chodit s takovým debil jako jsem já." řekne mi. ,,A budeš taky někdy proti mně bojovat v Clash Royale." dodá potom. ,,Protože, jsi jediná koho porazím."
Vy víte co jsem odpověděla.
ČTEŠ
Stalkerka ✔
Teen Fiction,,Ne, nejsem stalkerka!" ,,Ale jsi." odpoví mi moje kamarádka Eleanor. ,,Jsi do něj až takový blázen, že víš, kdy mu končí kroužek, kdy chodí domu a nebo, co je jeho oblíbené jídlo." ,,Ale to je normální, že jeho holka ví, co má rád a kde je." řeknu...