Neodpovídám mu a jen zírám na Eleanor jako na přízrak. Efektu by ještě chybělo, kdyby mi vypadl mobil z ruky, ale na to jej mám moc ráda.
,,Ehm? Emmo? Co se stalo, že zíráš jak sova?" zeptá se mě opatrně El. Vyděšeně se na ní podívám, stačím jen otevřít pusu, ale hned jí zase zavřu.
,,Haló! Emmo, neboj. Nic se nám nestalo." ozve se mi u ucha.
,,Jak si tím můžeš být tak jistý! Jestli nejste oba mrtvý, tak vás zabiju oba sama!" siknu na něj. Tentokrát se na mě podívá má kamarádka nechápavě.
,,No, Felix se tu směje a válí se tu po zemi. Asi má záchvat, nevím. Ale motorka je někde v keři, kde to taky nevím, ale jak jsme najeli na hup, tak nás to vyhodilo a motorka šla do háje." zasměje se aby odlehčil situaci.
,,Je něco, co víš?" zeptám se ho.
,,Jistě, to že jsme v parku, ale to už jsem ti říkal." zvolal.
,,Jedu tam." rozhodnu.
,,A jak asi?"
,,Na kole? Že by?"
-------------------
Sjedu z kola a postavím ho na chodník. Felix se ještě pořád směje a říká něco o tom, že se to nesmím dozvědět, jinak ho zabiju. Slíbil mi, že na ní nepojede!
,,Emmo!" vyskočí hned Thomas.
,,Tak co jste tu dělali?" zeptám se ho. ,,A chci kratší verzi."
,,Jedem, jedem, hele hup, á, bum, au moje záda, záchvat smíchu, hledání motorky, a pak jsi zavolala ty." převypráví mi to s opilou verzí Thomas.
,,Skvěle, Eleanor tu bude za chvíli s autem jejího bratra." sdělím mu a sehnu se k Feldovi. ,,A co s tebou?" pořád se směje na zemi jak blázen.
,,E-emmo! To jsi měla vydět. Já udělal hop, jako Spiderman! Jsem Tom Holland!" zasměje se.
,,Ne to nejsi. Jsi jen můj opilý přítel, co bude za chvíli nejspíš mrtvý!" pomůžu mu, aby se zvednul alespoň do sedu.
,,A pak se motorka zneviditelnila a je pryč!" zahuláká.
,,Neměl jsi pít tu Whisky. Podívej se na sebe." rozhodím rukama.
,,A jednorožec mi prozradil, že je má kráska támhle v tom křoví." ukáže do křoví. ,,Emmo, já tě taaaak miluju!" zasměje se.
,,A tady někdo neumí pít." neodpustí si poznámku Thomas. ,,Jsi zlitej jako prase."
,,Ale já za to nemůžu! To ten debil, co říkal, že si Emmu nezasloužím!" protočím nad tím očima a vydám se podívám do křoví. Je tam! Felixe motorka tu je!
ČTEŠ
Stalkerka ✔
Teen Fiction,,Ne, nejsem stalkerka!" ,,Ale jsi." odpoví mi moje kamarádka Eleanor. ,,Jsi do něj až takový blázen, že víš, kdy mu končí kroužek, kdy chodí domu a nebo, co je jeho oblíbené jídlo." ,,Ale to je normální, že jeho holka ví, co má rád a kde je." řeknu...