Úterý
Dám si do skřínky poslední učebnici Biologie a zavřu jí. ,,Klíče". Řeknu si hned, zapomněla jsem si ve skříňce klíče. Podívám se na zámek, kam mám dát směsici čísel.
,,2 3 7 2 0 0 2." řeknu si v duchu. Skříňka se znovu otevře a já si už v klidu vezmu své klíče, které jsem omylem zavřela do skříňky.
,,Emmo." přiběhne ke mně nadšená Eleanor. Buď dostala dobrou známku z fyziky nebo je nadšená z toho že mě vidí. Spíš to první, vždyť mě vidí každý den.
,,Co se děje El?" zavřu skříňku a podívám se nedočkavě na ní. Protočí oči nad tím jak jsem to řekla otráveně.
,,Dneska mám zase čas." široce se usměje, aby byly její bílé zuby dost vidět.
,,Já taky." přitakám.
,,Takže to znamená že-" začne a čeká abych jí dokončila. To dělá vždycky, když se den před tím dívala na naše fotky z dětství.
,,To znamená že... budeme trávit čas spolu? To děláme normálně." usměju se na ní.
,,Ano, ale budeme spolu stalkerovat Felixe!" vykřikne a trochu si po poskočí do výšky. Dívám se na ní nechápavě.
,,No, článek mám už skoro hotový, ale chybí mi tam kousek místa, tak mě napadlo, že bychom ho mohli dneska sledovat a já o tom napsala. A konečně bych to mohla dopsat, už to píšu snad týden."
,,Dneska si jde do parku zaběhat. To ho nemusíme sledovat." přiznám jí. Společně se vydáme pryč ze šatny.
,,To taky vím, ale chce to něco nového. Kdy končí?" zeptá se mě.
,,Jako my, ale na rozdíl od nás chodí dneska do školy na oběd." řeknu a otevřu dveře, které vedou na školní zahradu.
,,Dobře, tak ho budeme sledovat i po škole. Nevadí ti to?"
,,Vůbec." zasměju se. Ovšemže mi nevadí, že opět uvidí Felixe.
,,Skvělé, budeme to stíhat když si cestou koupíme pizzu?" otočí se ke mě Eleanor.
Podle mích výpočtů, by to šlo. Dneska mají k obědu krupicovou kaši, od toho odvodíme, že tam bude dlouho. Plus ta pizza, než se on oblékne. A nezapomenout, že budeme mít v ruce jídlo. Připadám si trochu jako Sheldon z The Big Bang Theory.
,,Teď půjdeme rychlejším krokem, koupíme si pizzu a stíháme to akorát." usměju se na ní.
------------------------
,,Opravdu to pořád stíháme?" zeptá se mě vyčítavě Eleanor. Právě stojíme ve frontě na pizzu a před námi jsou samé malé děti, co si chtějí jako my koupit pizzu. Zrovna dneska mají základní školy volnou hodinu, to snad ne.
,,Když zrychlíme krok i s pizzou v ruce, tak určitě. Nechceš to vzdát?" otočím se na ní.
,,Ne, jídlo je důležitější než on, na to nesmíš zapomenout!" otočí se na mě výhružně.
ČTEŠ
Stalkerka ✔
Novela Juvenil,,Ne, nejsem stalkerka!" ,,Ale jsi." odpoví mi moje kamarádka Eleanor. ,,Jsi do něj až takový blázen, že víš, kdy mu končí kroužek, kdy chodí domu a nebo, co je jeho oblíbené jídlo." ,,Ale to je normální, že jeho holka ví, co má rád a kde je." řeknu...