Zazvoním u branky, která patří k nádhernému domu. Naše mamky by si rozuměly, obě dvě milují květiny, zahradu a dekorace domu.
Chvíli si počkám a v ruce si narovnám pečlivě zabalený dárek s balícím papírem Star Wars. Snad se mu bude líbit, protože jen ten dárek jsem zabalovala snad půl hodiny.
Otevřou se hlavní sveře a já v nich uvidím nádherného blonďáka. Mého blonďáka.
,,Myško, ty jsi přišla." usměje se na mě a spěchá mi otevřít.
,,Všechno nejlepší!" oplatím mu úsměv a jakmile odemkne, tak přitisknu mé rty na ty jeho. Jeho krásné a sladké rty. Odtrhnu se od něj. ,,To jsem si snad nemohla nechat ujít. A hlavně jsem si s tím dárkem dala záležet."
Vstoupíme do jeho domu a hned mě obalí nádherná atmosféra. V obývacím pokoji sedí jeho rodiče a malá Emily, která má na sobě narozeninovou čapku s obrázkem z Ledového království.
,,Dobrý den." pozdravím je. Trochu se nervózně podívám po místnosti. Je tu i Thomas, ale to je tak vše. Nikdo jiný tu není, i když, Felda mi říkal, že opravdová oslava bude až v sobotu, kdy jeho rodiče nebudou s Emily doma.
Bude párty!
,,Emmo." řekne nadšeně Emily a hrne se ke mně. Obejme mi nohy a vesele se na mě podívá. ,,Zrovna jsme chtěli začít." usměje se. Její zelené oči září, jak malé hvězdičky.
Byla to malá rodinná narozeninová oslava. Seděla jsem vedle Thomase a pozorovala Felixe, jak postupně rozbaluje dárky. Nebylo jich dost, jen pár, ale podle výrazu jeho rodičů to nebylo všechno.
,,Tak a teď ten od tebe." Felda se na mě usměje a vezme můj dárek. ,,Tady má někdo moc rád izolepu, co?" neodpustí si poznámku.
,,No, nešlo mi to s mašličkou a ten papír se pořád rozdělával, tak jsem to celé obvázala izolepou. Nic jiného mě nenapadlo." nevinně se na něj podívám.
Místností se ozve zvuk izolepy, jak jí on sundavá z balícího obalu. Chudák obal, byly na tom hezké obrázky.
Felixe to už nebaví a tak rovnou obal roztrhne, protože ta izolepa byla opravdu všude. Možná jsem to udělala záměrně, ale opravdu jen možná.
,,Ó, triko Game Of Thrones. To jsi asi musela koupit dřív než jsi viděla první díl, co?" zasměje se.
,,Nějak tak."
,,A naše fotky! Koláž našich fotek!" zasměje se a vybalí papír A3, kde byly všude kolem naše fotky spolu. Jak jsme byli na zmrzlině, v zoo, já na jeho zápase a tak podobně. ,,Děkuju." řekne nadšeně a jde ke mně, aby mě objal.
,,Nemáš zač." vtisknu mu pusu na tvář a znovu si sednu na své místo vedle Thomase. Od něj dostal hru Dark Souls III.
,,To není všechno." začne radostně poskakovat Emily.
,,Jak, že to není všechno? Nic jiného tu nevidím." zarazí se Felix a podívá se po stole, kde nic už opravdu není.
Emily k němu nadšeně poskočí a dá mu do ruky malý balíček. On ho překvapeně otevře a vytáhne klíčky.
,,Ehm… klíčky?"
,,A když budeš hodný, tak dostaneš i to, co patří k těm klíčkům." ozve se jeho mamka.
,,Cože?! Já dostal.... Já dostal..." nemá daleko k tomu, aby se tady nerozbrečel a nezačal šílat radostí. Vypadá jak malé dítě, ale on taky dostal asi něco, co si moc přál.
,,Čeká na tebe v garáži-" jeho táta to ani nedořekl a Felix se hned hrne ven do garáže. Všichni se zasmějeme nad jeho nadšením a jdeme za ním.
ČTEŠ
Stalkerka ✔
Teen Fiction,,Ne, nejsem stalkerka!" ,,Ale jsi." odpoví mi moje kamarádka Eleanor. ,,Jsi do něj až takový blázen, že víš, kdy mu končí kroužek, kdy chodí domu a nebo, co je jeho oblíbené jídlo." ,,Ale to je normální, že jeho holka ví, co má rád a kde je." řeknu...