Pondělí
Prvních pár minut ve škole jsem se snažila vyhnout mé neustálé zvědavé kamarádce, Eleanor. Mám jí ráda, a proto vím že se mě na včerejšek bude vyptávat dopodrobna.
,,Tady jsi." zastihne mě zrovna u záchodu. Vyděšeně se na ní podívám a zůstanu stát na místě. ,,Ty víš co tě čeká, tak vyprávěj." usměje se a postrčí mě, abych šla vpřed. Tomu se už nevyhnu.
,,Ehm, šli jsme do zoo." řeknu jednoduše a doufám že jí to bude stačit.
,,A dál?"
,,No, šli jsme do zoo, to bylo všechno." řeknu znovu. Vím že jí to rozhodně nestačí.
,,A co bylo v zoo?"
,,Zvířata, že by?" nadzvednu pobaveně obočí.
,,Nesnaž se být vtipná, nejde ti to. Já se ptám co jste VY dělali v zoo." řekne.
,,Dívali se na ta zvířata, koupili si jídlo a jednou nebo dvakrát si dali pusu, to je doopravdy všechno El." řeknu jí popravdě.
,,Dobře víme že to nebylo jen dvakrát." usměje se na mě ďábelsky. ,,A jinak, vyzvedl tě nebo jste měli někde sraz?" zeptá se mě se zájmem.
,,Čekal na mě před jeho domem." řeknu jí.
,,Á... jeho dům, myslíš taky na to co já?" usměje se na mě. Ona má snad pořád náladu na to, aby vytahovala vzpomínky na to jak moc jsem byla blbá.
,,Ne, ani na to nemysli!"
,,Já už na to bohužel myslím, je to asi dva měsíce nebo kolik zpátky..." začne vyprávět.
,,Emmo, mám pro tebe jednu moc, moc, moc zajímavou informaci. Dokonce bych řekla že i pro tebe, jednu z nejdůležitějších v životě. Takže, hádej co jsem včera večer zjistila od mé mamky." doběhne ke mě Eleanor, v tu dobu ještě s červenou hlavou.
Eleanor mamka pracuje jako objednávací služba jídla. Už několikrát jsme si u ní objednali čínu nebo polívku.
Opravdu mě zajímá co zjistila, možná tak, kde si kdo něco objednává nebo že budeme mít pizzu zadarmo. To bych brala hnedka.
,,Copak tvá mamka zjistila, prosím ať to je něco opravdu důležitého jak ty říkáš. Nejdůležitější informace v mém životě." zasměju se a zavřu knihu půjčenou z knihovny, abych jí dávala svou pozornost.
ČTEŠ
Stalkerka ✔
Teen Fiction,,Ne, nejsem stalkerka!" ,,Ale jsi." odpoví mi moje kamarádka Eleanor. ,,Jsi do něj až takový blázen, že víš, kdy mu končí kroužek, kdy chodí domu a nebo, co je jeho oblíbené jídlo." ,,Ale to je normální, že jeho holka ví, co má rád a kde je." řeknu...