2.

8.5K 457 103
                                    

Po fotbalovém tréninku jsem sledovala Felixe až domů. Má nádherný dům, jeho matka se hodně stará o zahradu. Felix vejde dovnitř a za pár minut se rozsvítí u něj v pokoji. Jako každý den si sundá triko a lehne si do postele.

Otočím se na patě a vydám se ke svému domu, není to moc daleko, za což jsem ráda. Například sem můžu chodit, když venčím psy naší sousedky, paní Abbotové. Ale vždy, když se procházím kolem jeho domu, tak tam není. Vždycky mi poskočí srdce, ale zbytečně.

Vystoupám schody k nám na verandu a z pod rohožky vyndám klíč pro tátu až se zase někdy bude vracet z hospody. Odemknu si a klíč dám na původní místo. Už zase jsem si zapomněla klíče.

,,Jsem doma," zavolám do domu. Sundám si boty a dám je do botníku.

,,Já v kuchyni," uslyším veselý hlas mé matky. Vejdu do kuchyně a vdechnu skvělou vůni rajské. Miluju rajskou omáčku.

,,Tady to voní," usměju se a jdu k plotně, kde se vařila omáčka. Odklopím pokličku a naberu si vařečkou a ochutnám. ,,Mhhm, to je výborný," pochválím to mamce.

,,Taky jsem to tu dělala dost dlouho," zasměje se. ,,Ale to znamená, že to budeme muset před tebou schovat nebo to zase sníš a nic nezbyde," začne přemýšlet nahlas.

,,Mami, to bylo jenom jednou!" řeknu naštvaně ale i s humorem, je pravda že jsem jednou snědla všechen kompot a od zbytku jsem si párkrát ochutnala. Prozradilo mě to že jsem nemohla jít po schodišti jak jsem byla plná.

Odejdu z kuchyně a v obývacím pokoji dám tátovi pusu na jeho plešatou hlavu. Nevadilo mi to, naopak, když jsem ho kreslila usnadnil mi práci.

,,Ahoj tati," obejmu ho a zadívám se do televize, kde běží dokument o druhé světové válce. Jediné dokumenty, na které se táta dívá.

,,Ahoj Emmo," řekne a dál se dívá na televizi.

Vyjdu schody do prvního patra a otevřu dveře vedoucí do mého pokoje. Je to malý pokoj ale dokonale zařízený.

Postel pod oknem a všude skříně a poklady. Ale nejdůležitější je šňůrka na stěně. Zatáhnu za ní a oběví se předemnou rozvrh Felixe, co kdy dělá. Napadlo mě to při sledování dětského pořadu s mojí sestřenicí.

Dále si vyndám druhý sešit a do něj zapíšu vše, co se dneska stalo

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Dále si vyndám druhý sešit a do něj zapíšu vše, co se dneska stalo. Od školy do domu. Zatím se mi nezalíbil nápad, že bych vstala dřív a sledovala Felixe už od rána. K tomu by mě nikdo nedonutil, nikdy!

Sroluju rozvrh a uklidím sešit. Nakonec si otevřu skříň s jeho fotkama. Nebojte, já je nefotila. Jsou ze školních novin gymnázia. A jedna je vytisknutá, jeho nová profilová fotka, kde mu to opravdu sluší.

--------------------

Ráno mě vzbudí můj budíček s písničkou od Shawna Mendese. Připravím se do školy a na Facebooku ještě něco odepíšu Eleanor, že s ní na dnešek počítám.

Stalkerka ✔ Kde žijí příběhy. Začni objevovat