1

264 13 9
                                    

Buna sunt Ayume Uchiha și am 16 ani, părul meu este de culoare negru bleumaren și îmi ajunge până la solduri si sunt ninja din Konohagura. Am un frate mai mare pe nume Izuna și il iubesc foarte mult, este tot ce mi-a mai rămas. Mă plimba pe străzile satului până am dat de Mishiko prietena mea cea mai bună,suntem de aceeași vârstă și clan. Momentan sta singura in casa, părinții ei cât și ai mei au murit de la acel masacru.

- Buna Mishiko,ce faci pe aici? ~Ayume~
- Buna dimineața Ayume,am venit de la antrenamente cu echipa. ~Mishiko~

Mishiko este in echipa 13 formata din Shikamaru și Sai,împreună fac o echipa foarte buna iar senseiul Shikaku e foarte mândru de ei.

- Ce zici daca am merge să ne plimbăm? ~Ayume~
- Sigur, poate vine și Izuna. ~Mishiko~
- Este plecat,se întoarce diseară. ~Ayume~
- Am înțeles,pai hai sa ne petrecem timpul la mine acasă. ~Mishiko~
- Bine. ~Ayume~

Mergeam pe aleile satului și îmi aduceam aminte de copilărie când Shisui,Sasuke și Itachi erau aici cu zâmbetul pe față. Toți trei au dispărut acum 3 ani și nimeni nu a mai auzit de ei,știm că Sasuke și Shisui au plecat din stat pentru a căuta putere și să se răzbune.

În urma cu 3 ani:

Tocmai ce am absolvit academia eu si Mishiko am mers la restaurantul lui Ichiraku pentru a sarbatorii cu un bol de Ramen. Langa noi au venit si echipa 7 formata din Sakura Haruno,Uzumaki Naruto si Uchiha Sasuke.

- Yey am absolvit acum putem face si noi misiuni. ~Sakura~
- O să fac toate misiunile pentru a ajunge un Hokage! ~Naruto~
- Daca vei ajunge tu un Hokage tot satul va fi distrus. ~Sasuke~
- Ce zice Sasuke-kun e adevărat. ~Sakura~
- Nu îmi mai spune așa,nu îmi place. ~Sasuke~
- Buna Sasuke. ~Ayume~
- Huh? Buna Ayume, Mishiko ce faceți aici? ~Sasuke~
- Sărbătorim,vrei sa ni te alaturi? ~Mishiko~
- Sigur. ~Sasuke~

S-a pus intre noi și a comandat și el un bol cu Ramen. În spatele lui a părut și fratele lui mai mare Shisui dar și prietenul lor cel mai bun Itachi.

- Ce ciudat sa ne întâlnim aici,nu? ~Shisui~
- Cam da. ~Itachi~
- Hei ați uitat de noi? ~Naruto~
- Scuze nu v-am observat. ~Shisui~

Ne-am petrecut cam 3 ore la restaurantul lui Ichiraku apoi am mers spre clanul nostru.

- Ce ziceți daca am petrece timpul impreuna? ~Mishiko~
- Sigur,unde vrei sa ne întâlnim? ~Shisui~
- La mine acasă în 30 de minute. ~Mishiko~
- S-a făcut. ~Ayume~
- Scuze eu nu pot venii,trebuie să mă întâlnesc cu Danzo. ~Itachi~
- Te întâlnești cu el cam des, nu că mă bag dar el e un nebun. ~Sasuke~
- Nu vă faceți griji,o să fiu atent. ~Itachi~

Și cu asta a plecat,am ajuns acasă și l-am strigat pe Izuna dar de pare că nu a ajuns inca din satul sunetului. Am mai hoinărit prin casa apoi am mers la Mishiko acasă. Părinții noștri au mers la un congres in biroul celui de al 3-lea Hokage,pe drum m-am întâlnit cu Shisui și Sasuke.

- Buna. ~Ayume~
- Buna din nou. ~Shisui~

Am inceput să zâmbeasc și am mers împreună,ajuns ne-am descălțat și am mers în camera lui Mishiko unde ne-am uitat la un film. Era ora 23 iar ușa de la intrare s-a auzit, probabil s-au întors părinții ei.

- Cat e ceasul? ~Mishiko~
- E 23:12. ~Sasuke~
- Ce repede a trecut timpul,ar trebui sa merg acasă. ~Ayume~
- Da,și noi. ~Shisui~

Ne-am ridicat din patul ei și ne-a condus până la ușa,rămânem stana de piatra când i-am văzut părinții intr-o balta de sânge.

- Mamă! Tată! ~Mishiko~
- Mishiko stai! E periculos. ~Shisui~

Ne-a tras pe toți intr-un colt și și-a activat Sharinganul,el și Itachi sunt singurii care îi are compleți. În pragul ușii a apărut Itachi cu o sabie in mana.

Totul pentru răzbunareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum