26

70 10 34
                                    

După 12 minute am ajuns in fața unei case destul de mari. Cu pași mici am intrat,în sufragerie erau Itachi, Shisui Izuna și Obito care povesteau pe canapea iar Mishiko cu Akane stăteau la masă.

- I-am adus. ~Deidara~

Își dă haina jos și o aruncă undeva pe jos apoi se duce la Akane și o săruta pe cap.

- Hai simțiți-va ca acasă. ~Deidara~

Ne-am descălțat și am intrat și noi în încăpere, am fost asaltată de Mishiko care mi-a pus o grămadă de întrebări.
Zâmbesc și mă așez pe scaun lângă ea, Akane și Deidara s-au scuzat și au mers împreună în cămară.

- E destul de târziu iar mâine avem o zi lungă de parcurs. ~Izuna~
- Așa e. ~Obito~
- Din câte a spus Akane camerele oaspeților sunt in stânga și în dreapta a holului. ~Mishiko~

Nu a fost greu să le găsim așa că ne-am împărțit​. Cu noi vor venii Shisui și Sasuke iar în camera cealaltă Itachi Izuna și Obito.

- Merg până la baie să mă schimb. ~Ayume~
- Asteapta-ma,vin și eu. ~Mishiko~
- Noi va așteptăm aici. ~Shisui~

Am ieșit din cameră și am mers spre baie pe drum am auzit cum​ Akane se simptea foarte bine. Chicotim amândouă apoi ne-am​ schimbat in pijamale,am închis ușa în urma noastră, geamul era deschis și am putut simții briza răcoroasă.

- Ayume ai văzut și tu? ~Mishiko~
- Ce sa văd? ~Ayume~
- Pe alei uite. ~Mishiko~

M-am apropiat de geam și am văzut câteva persoane care mergeau foarte ciudat dar și culoarea ochilor lor era la fel de ciudați. Ne-am activat sharinganii dar nu am putut observa nimic, adică nu au chakara. Dispar in întunericul de afară iar noi ne-am întors în cămară.

- V-a luat ceva,e totul în regulă? ~Sasuke~
- Da, adică cred. ~Ayume~
- Ce s-a intamplat? ~Shisui~
- Am văzut pe alei câteva persoane foarte ciudate. ~Mishiko~
- Deidara a zis de asta, străzile de aici nu sunt așa sigure. ~Sasuke~
- Poate aveți dreptate. ~Ayume~

Ne-am pus în pat fiind amândouă la mijloc,nu după mult timp am adormit.

Dimineața:

Cineva bate la ușă dar îmi este prea lene sa îmi deschid ochii plus ceva greu e pe mine.

- Somnorosilor, treziti-va. ~Obito~
- Încă 20 de minute. ~Mishiko~
- Niciun 20 de minute, scularea. ~Obito~

Îmi deschid leneșă ochii și observ mâna lui Sasuke,m-am întors cu fața spre el. Încă dormea, râd apoi iau o până și il gâdil,nu prea i-a placut și și-a ascuns fața în pernă tragandu-ma mai aproape.

- Mă sufoci. ~Ayume~
- Hă? Ce? Aaaa... Scuze! ~Sasuke~
- Nu-i nimic. ~Ayume~

Îmi dă drumul și ne dăm jos din pat uitandu-ma pe fereastră am observat că ploua torențial. Am oftat și am mers la baie și m-am schimbat de pijama. În sufragerie ceilalți își luau la  revedere de la Deidara și Akane.

- Cred că am ajuns la timp. ~Ayume~
- Așa e. ~Akne~

Ne-am îmbrățișat strâns iar cu Deidara am dat mâna, îmi iau ghiozdanul de la Sasuke și ieșim afară.

- Mulțumesc Mishiko că mi-ai vindecat mâna. ~Akane~
- Cu placere. ~Mishiko~
- Ai învățat de la Tsunade? ~Ayume~
- Nu a avut timp așa că m-a învățat Shizune. ~Mishiko~
- Am înțeles. ~Ayume~
- O iau puțin înainte să mă întâlnesc cu Kakashi. ~Obito~
- Bine. ~Itachi&Izuna&Mishiko& Shisui&Sasuke&Ayume~
- Va conducem până la poarta. ~Deidara~
- Bine. ~Izuna~

Totul pentru răzbunareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum